Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smallheal schreef:Dat er mensen bij me in de 4zits gaan zitten terwijl er over 2 haltes paar vriendinnen ook in de trein komen.
Jorex schreef:Nayomie, maar dit is toch wel redelijk uniek. Er zit ook maar 1 bedrijf aan die busbaan en gok dat die eens per 2 weken geleegd wordt, normaal reis ik vroeger dan dit. Maar de bus 15 van de andere kant kon ook niet door, want er stonden nog 2 harmonicabussen meteen achter ons.
Justme_Lisaa schreef:Smallheal schreef:Dat er mensen bij me in de 4zits gaan zitten terwijl er over 2 haltes paar vriendinnen ook in de trein komen.
Ik zou er ook gewoon erbij komen zitten, plekken vrij houden voor mensen die later komen vind ik irritatiepunt zoveel. Als iemand dat tegen mij zegt, ga ik er juist vaak zitten. Ik maak geen vrienden in het ov inderdaad
mvdende schreef:Het probleem was dat hij prima in zn eigen stoel paste, maar het toch nodig vond om over de armleuning mijn kant op te gaan hangen. Elke keer als hij dus in mijn space kwam, leverde dat een tik met mn elleboog op. Dan ging hij maar weer recht zitten of de andere kant op leunen.
Als je naast een onbekende in het vliegtuig zit, heb je je gewoon aan te passen en kan het voorkomen dat jou favoriete houding even not done is omdat je daarmee meer ruimte in neemt dan dat je stoel breed is.
Heb een paar dagen later een verschrikkelijke vlucht gehad van Azië naar Australië, zeg maar erger dan Ryan air. In het midden van een rij van 4 stoelen. Dan kan je dus echt niets anders dan stijf in het midden van je stoel blijven zitten. Vlucht duurde 7 1/2 uur. Was geen pretje.
mvdende schreef:Het probleem was dat hij prima in zn eigen stoel paste, maar het toch nodig vond om over de armleuning mijn kant op te gaan hangen. Elke keer als hij dus in mijn space kwam, leverde dat een tik met mn elleboog op. Dan ging hij maar weer recht zitten of de andere kant op leunen.
Als je naast een onbekende in het vliegtuig zit, heb je je gewoon aan te passen en kan het voorkomen dat jou favoriete houding even not done is omdat je daarmee meer ruimte in neemt dan dat je stoel breed is.
Heb een paar dagen later een verschrikkelijke vlucht gehad van Azië naar Australië, zeg maar erger dan Ryan air. In het midden van een rij van 4 stoelen. Dan kan je dus echt niets anders dan stijf in het midden van je stoel blijven zitten. Vlucht duurde 7 1/2 uur. Was geen pretje.