khirshanta schreef:Wij doen alles in afgesloten zakken, helpt!
Dit.
Alles in zakjes doen en dicht binden.
Of in ieder geval de vleeswaren en producten die rotten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:khirshanta schreef:Wij doen alles in afgesloten zakken, helpt!
Dit.
Alles in zakjes doen en dicht binden.
Of in ieder geval de vleeswaren en producten die rotten.
Nikass schreef:Hoe hou je je vuilcontainer enigszins "fris"?
Wij hebben een container met half groen half restafval die 1 x per week wordt geleegd. Met dit weer zit de container vol met maden en zwermen er vieze groene vliegen omheen. Hij is vandaag geleegd en ik heb hem met de hogedrukreiniger helemaal schoongemaakt. Maar ik ben bang dat het na 1 dag weer vergeven is van de beestjes. Is daar iets tegen te doen??
Nikass schreef:Hoe hou je je vuilcontainer enigszins "fris"?
Wij hebben een container met half groen half restafval die 1 x per week wordt geleegd. Met dit weer zit de container vol met maden en zwermen er vieze groene vliegen omheen. Hij is vandaag geleegd en ik heb hem met de hogedrukreiniger helemaal schoongemaakt. Maar ik ben bang dat het na 1 dag weer vergeven is van de beestjes. Is daar iets tegen te doen??
Nikass schreef:Dank jullie wel voor de tips. Nog een vraagje:
Wij hebben kevers in de tuin. Ik denk coloradokevers als ik de plaatjes vergelijk op Google![]()
Ik lees op internet hierover dat ze voorkomen bij aardappelvelden. Dat zou kunnen want naast ons hebben aardappels gestaan (nu niet meer). Zijn de beestjes nog schadelijk voor andere dingen dan aardappelen en hoe krijg je ze weg?
Nikass schreef:Dank jullie wel voor de tips. Nog een vraagje:
Wij hebben kevers in de tuin. Ik denk coloradokevers als ik de plaatjes vergelijk op Google![]()
Ik lees op internet hierover dat ze voorkomen bij aardappelvelden. Dat zou kunnen want naast ons hebben aardappels gestaan (nu niet meer). Zijn de beestjes nog schadelijk voor andere dingen dan aardappelen en hoe krijg je ze weg?
Sammie schreef:[ Afbeelding ]
Nikass schreef:Wanneer mijn vijf maanden oude pup stopt met werkelijk overal op te knagen wat hij binnen zijn bereik krijgt...
Esmee_98 schreef:Wat is nou echt de beste manier om je mobiel goed op te laden? Sommige sites zeggen dat het het beste is om hem bijna helemaal leeg te laten gaan, en dan op te laden tot 100 procent. Andere sites zeggen dat het het beste is om het batterijpercentage tussen de 40 en 80 procent te houden. Ook snap ik nou niet of het beter is om je mobiel in korte stukjes op te laden, of in 1 keer helemaal. Iemand het antwoord?
xniieeenke schreef:Hoe veel mondoni rijlaarzen leer waard zijn. Maat 39, kuit 41 en hoogte 44. Niet (als) nieuw maar zien er nog netjes uit.
APCIII schreef:Esmee_98 schreef:Wat is nou echt de beste manier om je mobiel goed op te laden? Sommige sites zeggen dat het het beste is om hem bijna helemaal leeg te laten gaan, en dan op te laden tot 100 procent. Andere sites zeggen dat het het beste is om het batterijpercentage tussen de 40 en 80 procent te houden. Ook snap ik nou niet of het beter is om je mobiel in korte stukjes op te laden, of in 1 keer helemaal. Iemand het antwoord?
Eigenlijk is er geen zinnig woord over te zeggen, het hangt vreselijk af van de combinatie van batterij en lader. (snel of langzaam laden bijvoorbeeld, hoe warm de batterij wordt tijdens het laden etc.)
En sommige battersoorten kunnen er slecht tegen om te ver leeggetrokken te worden.