Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:59

Dit idee, zie het voor je met een normale bh.

Of zoiets

Opzich misschien niet heel lelijk, maar dit draag je toch niet naar school? Bovendien vind ik het een beetje lokkerig..

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 10:04

Ik snap de lol van black light nooit...

Leuke carnavals foto!

Roshe run wil ik ook!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:06

Zo'n shirt kan, als je er een ander shirtje onder aandoet. Bijvoorbeeld een mooie strapless top. Dingen waar je massaal doorheen kan kijken hoort thuis of misschien op het strand met een leuke bikini onder.

Trek aub geen BH aan die doorschijnend is van fijn kant bij blacklight. Of eentje van dunne doorschijnende stof (bijvoorbeeld katoen) met een iets dikker biesje. Gegarandeerd dat iedereen kan meegenieten van elk detail :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:25

Dankje voor de foto's (: Die in de eerste foto heb ik ook een paar maar ik draag er nog een hempje onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:33

Ik krijg echt kriebels als iemand iets 'lokkerig' noemt %)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:42

Die laag uitgesneden mouwen zeg maar vind ik persoonlijk wel leuk. Niet nu maar in de zomer wel. Maar dan moet je er wel iets degelijke onder dragen.. Niet zomaar een bh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:46

Rebeccaa schreef:

Ik ook :o Ook al loop je naakt door school, het is nooit lokkerig. Vrouwen moeten toch kunnen dragen wat ze willen zonder dat ze bang zijn dat ze dingen op zichzelf afroepen?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:02

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:47

Wow leuke jas!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:48

Emmaa_ schreef:
Rebeccaa schreef:

Ik ook :o Ook al loop je naakt door school, het is nooit lokkerig. Vrouwen moeten toch kunnen dragen wat ze willen zonder dat ze bang zijn dat ze dingen op zichzelf afroepen?

Ja, maar er zijn grenzen natuurlijk. Naakt door school lopen en dat 'niet lokkerig' vinden... Is in mijn ogen een schreeuw om aandacht. En nou loopt er niemand naakt door de school, dat snap ik ook wel, maar het gaat om het principe.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:49

Dat is inderdaad een koopje! Leuke jas ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:50

Waarom zouden er grenzen moeten zijn? Waarom zouden we niet mogen dragen wat we willen zonder het risico lopen om verkracht te worden? Naakt door school lopen was een voorbeeld om in te gaan op het lokkerige, dit heeft niks te maken met schreeuwen voor aandacht.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:51

Lokkerig hoeft toch niet meteen te leiden tot verkrachting? Dat kunnen ook blikken of opmerkingen zijn, zowel positief als negatief. Dat moet je maar voor lief nemen als je er zo 'aanwezig' bijloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:52

Ik associeer lokkerig wel degelijk met 'erom vragen'. En als ik een stukje van mijn bh wil laten zien in een shirtje vind ik niet dat ik erom vraag. Ook niet om opmerkingen. Doe het zelf ook niet en kan me niet zo goed indenken waar iemand het lef vandaan zou halen. Ik zou er ook absoluut niet prettig op reageren als iemand mij commentaar zou geven op de 'lokkerigheid' van mijn outfit.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:56

Naakt door de school, een stukje BH, doorschijnende stofjes, het is toch niet raar dat mensen daar op reageren? Dan 'lok' je het toch zelf uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:58

Nee, dat vind ik niet. Vind het een beetje vervelend dat je dat 'naakt door school' de hele tijd aanhaalt, hoop dat je zelf ook wel genoeg verstand hebt om te begrijpen dat dat een extreem voorbeeld was. Ik vind niet dat je als buitenstaander commentaar mag hebben op de outfit van iemand anders, hoe schokkend je die ook vind. Ik vind het schokkend als mensen in van die grote zwarte broeken rondlopen met metal shirts aan, ik ga toch ook niet tegen die mensen zeggen dat ik ze provocerend vind en de discussie met ze aan over wat ze dragen? Als er een klein stukje bh aan de zijkant van mijn shirt te zien is, of mijn blousje een beetje doorschijnt waardoor je mijn bh een beetje kan zien, is dat mijn eigen keuze en niet iets voor anderen om commentaar op te leveren. Ik bepaal zelf wel wat ik draag.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:03

dyoka schreef:
En nou loopt er niemand naakt door de school, dat snap ik ook wel, maar het gaat om het principe.

Ik quote mezelf even.

Waarom mogen mensen dan niet zeggen wat ze van jou outfit vinden? Iets van iemands outfit vinden betekent niet dat diegene het niet meer mag dragen ofzo. Tuurlijk mag je dragen wat je wilt, maar als een ander het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen. Als jij een klein stukje van je BH laat zien struikelt niemand daarover hoor, maar áls iemand (niet alleen mannen) dat 'lokkerig' vinden mag dat toch gezegd worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:06

Zoals ik al een aantal keer probeer te zeggen, nee, dat vind ik niet. Als je een outfit draagt, draag je dat omdat jíj het mooi vindt en niet omdat je er zo graag feedback op wilt uit je omgeving. Tenminste, zo gaat dat bij mij. Ik ga toch ook niet bij elk meisje dat door de school loopt in een zwarte skinny en een blazer roepen dat ze een saaie doos is, alleen maar omdat ik me graag anders kleed? Dus ik ga er ook vanuit dat als ik een shirtje draag waar je op wat voor manier dan ook mijn bh kan zien, mensen daar hun mond over houden. Ik snap niet wat het voor toegevoegde waarde voor jou zelf heeft om tegen iemand anders te zeggen dat ze er 'lokkerig' uit ziet.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:07

dyoka schreef:
dyoka schreef:
En nou loopt er niemand naakt door de school, dat snap ik ook wel, maar het gaat om het principe.

Ik quote mezelf even.

Waarom mogen mensen dan niet zeggen wat ze van jou outfit vinden? Iets van iemands outfit vinden betekent niet dat diegene het niet meer mag dragen ofzo. Tuurlijk mag je dragen wat je wilt, maar als een ander het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen. Als jij een klein stukje van je BH laat zien struikelt niemand daarover hoor, maar áls iemand (niet alleen mannen) dat 'lokkerig' vinden mag dat toch gezegd worden?

Omdat het niet relevant is wat iemand anders ervan vindt & het gruwelijk irritant is om constant ongevraagd commentaar te krijgen. Mensen vinden zichzelf en hun mening ZO belangrijk dat het lastig blijkt om die voor zich te houden.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:09

Oh maar ik zeg dat ook niet tegen iemand hoor. Ik kan het me wel voorstellen dat iemand het doet, of zich nog een keer omdraait als je voorbij loopt. En een zwart shirtje met zwarte blazer vind ik iets anders, want dat valt niet op, dan op wat voor manier dan ook BH's laten zien.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:10

Volgens mij worden kleine kinderen altijd al geleerd 'als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan niks'. Dat iemand mijn outfit niet leuk vind, is hun probleem en niet de mijne. Val mij er dan ook niet mee lastig :)
Maar dat is het punt van dit topic niet. Ik ga dalijk een spikes BH bestellen voor onder zo'n shirtje :D Hopelijk is ie op tijd binnen voor Griekenland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:11

Ja, en dat vind ik dus echt de vervelendste eigenschap die iemand kan hebben. Kijken, prima, maar hou je commentaar lekker voor je. Je hebt er zelf niks aan, en er zijn maar twee mogelijke uitkomsten bij degene tegen wie je het zegt. Die trekt zich er niks van aan en gaat door met zijn dag, of die wordt er onzeker van en durft de outfit niet meer te dragen.

En ik vind het wel degelijk hetzelfde. Je geeft namelijk commentaar op de outfit waar iemand zich prettig in voelt, of dat nou een broek en een blazer is of een shirtje waar je doorheen kan kijken.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:12

Jij zegt daar niets van omdat het aansluit bij jouw referentiekader. Maar moet je je voorstellen dat jij op één dag 5 keer te horen krijgt dat je een saaie muts bent omdat je een shirt en een blazer aan hebt, dat je geen lef hebt, een schaap, mensen achterna loopt. Da's toch niks anders dan te horen krijgen dat je er bij loopt als een slet, er lokkerig uitziet, lekkertje, hottie wanneer een stukje BH te zien is?

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:20

Ik zeg er überhaupt niks van hoe mensen zich kleden. Ik zei dat ik me kan voorstellen dat je blikken en ja misschien opmerkingen krijgt. Je laat niet je BH zien als je niet wilt opvallen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:22

ik vind kosten wat het kost je bh bedekken nogal preuts en ouderwets. In de zomer vind ik het heerlijk om van die Gym shirts te dragen waar de zijkant van je lijf te zien is. Betekent niet dat ik op zoek ben naar opmerkingen en blikken hoor :\ Vind dat je behoorlijk kort door de bocht antwoorden geeft.