Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaylee

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:41

Ik heb even een vraagje. Bij meerdere wordpress bloggers heb ik gezien dat je van een artikel maar een klein stukje kan zien op de homepage en als je deze aanklikt krijg je dit hele artikel.
Bij mij krijg je alle artikels helemaal en onder elkaar op de homepage , dit wil ik graag anders.
Weet iemand hoe dit moet?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:45

Bij mij heeft het scherm waarin je je blog schrijft in de werkbalk een knopje voor een "lees-meer-knop". Je krijgt dan in je bewerking een lijntje waar hij je post afknipt. :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:47

Zo doe ik het inderdaad ook :)

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:49

bedankt , ga het even proberen

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:51

Ik ben echt een leek in computers , kan het niet vinden :')

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:54

Och ik dacht dat ik je al had terug gePBt :') Het icoontje met het rode rondje omheen moet je op drukken:
Afbeelding

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:56

Op die manier doe ik het inderdaad ook.

Wat betreft de gallery, ik heb gewoon een eigen stuk code daarvoor gemaakt. Ik ben nog niet 100% tevreden maar voor nu is het even prima.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:56

Ik vind jouw galerij ook erg geslaagd Tazzy, jij gebruikt geen wordpress?

En Yvette, ik vind jouw blog een erg mooie uitstraling hebben! Zoiets spreekt mij ook erg aan. Heb nog even een reactie geplaatst :)

Oh, en bedankt voor de lees-meer-knop-tip, die is eigenlijk ook best wel handig. :)

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:57

Heel erg bedankt allemaal :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:02

Flux, ik gebruik Wordpress. Alleen thuis gehost.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:23

Gefeliciteerd met je nieuwe site, Tazzey! Ziet er goed uit :)

Page breaks/"read more" gebruik ik ook altijd, ziet er net wat netter en overzichtelijker uit op je homepage.

Mijn zondagpost: 24 levenslessen uit mijn 24 jaren

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 17:22

Leuk Yasmine, ik heb even op je blog gereageerd! :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 17:51

Ik ga straks even bijlezen, eerst m'n post voor morgen afmaken waar ik al het hele weekend geen puf voor heb :')

Bij mij vandaag MAC Chatterbox

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 17:53

Chatterbox vind ik iets teveel Barbieroze, hoewel jij hem heel goed kunt hebben!! Hij geeft jouw gezicht een mooie en zachte uitstraling. Bij mij zou hij het niet zo goed doen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 17:55

Een andere blogger heeft er vandaag ook een artikel over, en bij haar vind ik hem inderdaad ook heel anders lijken ja :j bedankt :)

Heb trouwens een nieuw Beyond Flawless palette ontvangen en zou de verzendkosten ook terug krijgen :) Heb deze nog niet ontvangen, maar ze hebben wel gezegd dat ik ze terug zou krijgen dus wacht nog even af

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 17:58

Netjes Tazzey!!

Vind die Chatterbox eigenlijk wel een lief kleurtje. Vind het wel leuk dat-ie sheer is, anders was-ie voor mij echt te opvallend geweest. Zonde van de beschadiging erop! Mag ik eens iets stoms vragen? Zie dat je een lippiercing hebt.. Haal je die nou uit als je gaat make-uppen, of...?

Leuke post Yasmine, staan herkenbare dingen in van toen ik voor het eerst op mezelf ging :)).

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:01

Yv_ schreef:
Vind die Chatterbox eigenlijk wel een lief kleurtje. Vind het wel leuk dat-ie sheer is, anders was-ie voor mij echt te opvallend geweest. Zonde van de beschadiging erop! Mag ik eens iets stoms vragen? Zie dat je een lippiercing hebt.. Haal je die nou uit als je gaat make-uppen, of...?

Haha leuk dat je het vraagt, komt toevallig komende week een artikel over! Maar nee, deze haal ik er niet uit, met name omdat het een kreng is om er weer in te krijgen :Y) ik duw hem meestal een beetje aan de kant en probeer er een beetje om heen te stiften :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:07

Bedankt voor je compliment Yv!!

Nienke, heb je geen last van beschadigde tanden door je piercing? Dat hoor je wel veel.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:09

Tazzey schreef:
Nienke, heb je geen last van beschadigde tanden door je piercing? Dat hoor je wel veel.

Ik heb er van mijn tandarts nog nooit wat over gehoord en heb hem inmiddels 2,5 jaar. Hij zal vast wel wat beschadigen, maar als het echt ernstig was ga ik er vanuit dat m'n tandarts het wel aangegeven had :) Mijn tanden zijn niet extreem gevoelig erdoor in ieder geval, voor zover ik kan voelen

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:53

NienkeV1994 schreef:
Ik ga straks even bijlezen, eerst m'n post voor morgen afmaken waar ik al het hele weekend geen puf voor heb :')

Wat een mooie kleur! <3
Maar een klein vraagje, hoe krijg je je lipstick zo op langs je piercing is dat niet heel moeilijk? :P

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:00

Izabelle schreef:
NienkeV1994 schreef:

Wat een mooie kleur! <3
Maar een klein vraagje, hoe krijg je je lipstick zo op langs je piercing is dat niet heel moeilijk? :P

Haha, daar heb ik toevallig net antwoord op gegeven hierboven :P Maar ik stift er dus gewoon omheen. Praktisch is het niet, maar het ding eruit halen is ook niet praktisch (groeit heel snel dicht omdat het littekenweefsel bij je lip heel snel wondjes herstelt, geloof ik. Het is in ieder geval iets met littekenweefsel). Was een paar weken geleden bij de tattooist voor een nieuw ringetje, haalde mijn ringetje eruit en toen hij hem er nog geen 5 minuten later weer in wilde doen moest hij hem alweer doorprikken.

Met een staafje was lipstick op doen makkelijker, maar daar zatten dan weer een hoop andere nadelen aan, dus ik doe het er maar mee :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:15

Wat lastig dat jouw piercing zo snel dichtgroeit Nienke! Ik kan die van mij gerust een paar dagen uit doen.

Ik heb Essie Style Cartel vandaag op mijn blog gezet, en de tip van Anc toegepast en mijn nagelfoto wat meer gecropped. Ik zie wel dat ik echt een camera of een fotohulpje nodig heb voor betere foto's :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:17

Ah okee. Bizar dat het zo snel dichtgroeit! Ik had er ook ergens eentje die ik nu alweer 3 jaar niet heb ingehad, maar kan er volgens mij zo weer een staafje doorheen doen.

Haha, Style Cartel had ik vorige week ook en ik had ongeveer dezelfde mening als jij :D : Style Cartel
Vind de foto's okee hoor :j.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:21

Ik heb een navel piercing gehad (heul veul kilo's geleden) en die is vrij rap dichtgegroeid. Nu zie je hem niet eens meer.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:24

Ik zag die van jou in het nagellaktopic voorbij komen, bij jou lijkt hij een stukje lichter dan bij mij :) Grappig dat jij het ook een mooi kleurtje vind maar niet bij je vind passen. Ook meer van de warmere tinten?

Mijn lippiercings kan ik gerust een aantal dagen uithalen :j Mogelijk nadeel is dat ze ook waarschijnlijk niet meer volledig weg zullen gaan, maar ik ben nu 23 en heb er geen last van, ook niet qua werk en stage.