Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DenK4ever schreef:Grappig Niece! Die laarsjes heb ik vanmiddag ook gekocht! Helemaal happy mee voor die € 5,-
Amburtjoz schreef:Bij de H&M hebben ze nu 4 kleuren (zwart, grijs, donkerblauw, lichtblauw) high-waist broeken (met een beetje stretch) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille
Amburtjoz schreef:Jaaa klopt Celiien! Heb er maar meteen 2 gekocht haha, de donkerblauwe en lichtblauwe. Echt al meteen weer mijn favoriete broeken (samen met een zwarte high-waist met stretch van de Vero Moda).
Maar ik hoor ook graag hoe die van de Primark vallen (en hoe duur ze zijn..)
Amburtjoz schreef:Bij de H&M hebben ze nu 4 kleuren (zwart, grijs, donkerblauw, lichtblauw) high-waist broeken (met een beetje stretch) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille
Niece schreef:Gisteren ben ik bij de Primark in Almere geweest rond 2 uur en ben met (vind ik) leuke dingen thuis gekomen
T-shirt lol: 5 euro;
Ander shirt: 3 euro;
High waisted skinny jeans: 15 euro;
Schoenen in de sale voor 5 euro.
[ Afbeelding ]
Anne_mieke88 schreef:ik ga morgenmiddag naar de primark in almere... iemand tips?
vorige keer dat ik ging was het super druk... ben eigk.. een soort van bang...