[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Re: [HK] Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:47

Grappig Niece! Die laarsjes heb ik vanmiddag ook gekocht! Helemaal happy mee voor die € 5,- :))

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:20

Super leuke spulletjes Niece!
Zitten de high-waisted broeken van de primark mooi? En vallen ze mooi smal? niet zo uitgelubberd naar een paar keer? En ook niet dat je zon drol bij je broek in de achterkant krijgt zeg maar? :+
Ik hoef geen top kwaliteit voor die prijs maar een beetje degelijke broek is wel fijn :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:24

Bij de H&M hebben ze nu 4 kleuren (zwart, grijs, donkerblauw, lichtblauw) high-waist broeken (met een beetje stretch *\o/* ) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:25

Ze zitten mooi. zelfs met mijn erg holle rug sluit hij mooi nauw aan,wat ik maar van weinig broeken kan zeggen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:26

High waisted <3 favorites!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:29

High waisted zijn hier ook favoriet, die zitten zo lekker!

Aishcream, bij mij is het echt per Primark-broek verschillend. De ene lubbert snel uit en de ander gaat best lang mee voor die prijs. Ik had een andere high waisted bij de Primark vandaan, maar die is nu helemaal uitgelubberd -O- Dit is een ander model en een vriendin was er helemaal enthousiast over. Dus ik ga het nog zien hoe de kwaliteit is. Mocht het echt slecht zijn zal ik het melden :)

DenK4ever schreef:
Grappig Niece! Die laarsjes heb ik vanmiddag ook gekocht! Helemaal happy mee voor die € 5,- :))

Haha precies! Ik wilde zulk soort laarsjes al langer hebben, maar had het geld er steeds niet voor over. Dus dit kwam erg goed uit *\o/*

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:31

Amburtjoz schreef:
Bij de H&M hebben ze nu 4 kleuren (zwart, grijs, donkerblauw, lichtblauw) high-waist broeken (met een beetje stretch *\o/* ) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille

Deze heb ik gekocht, de grijze. Zitten echt suuuuper! Beter dan primark zit t bij mij, dus echt een goede tip!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:34

Jaaa klopt Celiien! Heb er maar meteen 2 gekocht haha, de donkerblauwe en lichtblauwe. Echt al meteen weer mijn favoriete broeken (samen met een zwarte high-waist met stretch van de Vero Moda).

Maar ik hoor ook graag hoe die van de Primark vallen (en hoe duur ze zijn..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:40

Amburtjoz schreef:
Jaaa klopt Celiien! Heb er maar meteen 2 gekocht haha, de donkerblauwe en lichtblauwe. Echt al meteen weer mijn favoriete broeken (samen met een zwarte high-waist met stretch van de Vero Moda).

Maar ik hoor ook graag hoe die van de Primark vallen (en hoe duur ze zijn..)

Degene die ik gekocht heb is 15 euro. Hoe het valt? Ik heb maat 34 van deze broek en bij mij sluit ie mooi aan. Broekspijpen zijn alleen wel een stukkie te lang. Maar misschien ben ik ook geen goed voorbeeld met mijn 1.60 m :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:22

Amburtjoz schreef:

Dat zijn echt mijn all time favorite broeken!! :D heb zelf alle kleuren :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:40

Niece schreef:
Gisteren ben ik bij de Primark in Almere geweest rond 2 uur en ben met (vind ik) leuke dingen thuis gekomen :D

T-shirt lol: 5 euro;
Ander shirt: 3 euro;
High waisted skinny jeans: 15 euro;
Schoenen in de sale voor 5 euro.
[ Afbeelding ]

Mwaaaaaah!
Als iemand die laarsjes in 40/41 ziet, alstjeblieeeft meenemen? Ik betaal verzendkosten+extra :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 00:11

Die high waist broeken van de H&M zijn heeerlijk ja! Had de lichtblauwe maar er zit een grasvlek in die er niet meer uit wil |( Dus misschien maar eens kijken naar die van de primark :j

Zijn die laarsjes van de vorige pagina echt maar €5? :oo Ze zijn leuuuuk <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:15

Ben natuurlijk niet zo met de broeken bekent van de primark....

Maar stel toch mijn vraag; hebben ze ook gewone broeken die bij de bovenbenen iets strakker zit, en aan de onderkant losser. Dus niet zo'n skinnyjeans effect?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:42

Ja hoor, ze hebben ook regular fit en bootcut, hoewel het aantal skinnymodellen toch echt overheerst.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:11

Die high waist broeken, zijn die er ook in lengte maat?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 11:30

ik ga morgenmiddag naar de primark in almere... iemand tips?
vorige keer dat ik ging was het super druk... ben eigk.. een soort van bang... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 11:34

Als ik jou was zou ik zo vroeg mogelijk of zo laat mogelijk gaan.. Ik ga meestal zo vroeg mogelijk zodat het niet zo druk is, heb van anderen gehoord dat het vlak voor sluitingstijd ook te doen is qua drukte. Hoewel in Almere alles tegen die tijd wel overhoop zal liggen :') Het is hier nu ook vakantie dus ik denk behoorlijk druk!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:17

Ik ga zaterdag in eindhoven. Zal wel druk zijn denk ik. Maar deze treinkaartjes van Kruidvat geldt alleen in het weekend. Van Blokker geldt het wel door de weeks... :-)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:48

Hhhmm ik kan pas er half 2 zijn dus dat is jammer.
Mja ik pas het anders gewoon niet. Tis toch goedkoop dus als het iets minder past so be it.
Ik heb wel zo van ik ga niet kris kras de winkel door maar echt in banen zodat ik alles zie.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:01

Ik ga ook altijd in banen, haha. :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:02

Ik probeer dat ook altijd, en tóch krijg ik het telkens weer voor mekaar dat ik na het afrekenen dingen zie hangen waarvan ik toch echt zeker weet dat ik ze niet ben tegengekomen tijdens het scharrelen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:04

Hahaha herkenbaar jolien. Maar heb ook altijd het gevoel dat ze telkens er wat bij hangen ofzo

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:05

Anne_mieke88 schreef:
ik ga morgenmiddag naar de primark in almere... iemand tips?
vorige keer dat ik ging was het super druk... ben eigk.. een soort van bang... :')

Het is daar nu voorjaarsvakantie, dus ik zou ook zo vroeg mogelijk gaan om de drukte voor te zijn. Daarnaast heb je dan minder kans dat je misgrijpt omdat bepaalde maten later al uitverkocht zijn. :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:32

ok ik heb vrij kunnen regelen van mn werk... dus kan daar om 9 uur zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:38

Vrij regelen voor de Primark, geniaal :D
9 uur moet te doen zijn, tenminste, dat hoop ik voor je :')