Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille
favorites!
Dit is een ander model en een vriendin was er helemaal enthousiast over. Dus ik ga het nog zien hoe de kwaliteit is. Mocht het echt slecht zijn zal ik het melden 
DenK4ever schreef:Grappig Niece! Die laarsjes heb ik vanmiddag ook gekocht! Helemaal happy mee voor die € 5,-
Amburtjoz schreef:Bij de H&M hebben ze nu 4 kleuren (zwart, grijs, donkerblauw, lichtblauw) high-waist broeken (met een beetje stretch) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille
Amburtjoz schreef:Jaaa klopt Celiien! Heb er maar meteen 2 gekocht haha, de donkerblauwe en lichtblauwe. Echt al meteen weer mijn favoriete broeken (samen met een zwarte high-waist met stretch van de Vero Moda).
Maar ik hoor ook graag hoe die van de Primark vallen (en hoe duur ze zijn..)
Amburtjoz schreef:Bij de H&M hebben ze nu 4 kleuren (zwart, grijs, donkerblauw, lichtblauw) high-waist broeken (met een beetje stretch) voor €20 p.s. Die van de Primark heb ik geen ervaring mee maar deze van de H&M zijn erg prettig voor mensen die net als ik korte beentjes hebben en wel stevige benen maar smalle taille
heb zelf alle kleuren
Niece schreef:Gisteren ben ik bij de Primark in Almere geweest rond 2 uur en ben met (vind ik) leuke dingen thuis gekomen
T-shirt lol: 5 euro;
Ander shirt: 3 euro;
High waisted skinny jeans: 15 euro;
Schoenen in de sale voor 5 euro.
[ Afbeelding ]
Dus misschien maar eens kijken naar die van de primark
Ze zijn leuuuuk
Het is hier nu ook vakantie dus ik denk behoorlijk druk!
Anne_mieke88 schreef:ik ga morgenmiddag naar de primark in almere... iemand tips?
vorige keer dat ik ging was het super druk... ben eigk.. een soort van bang...