Foaly schreef:Ikea op zaterdagmiddag, wat een helOveral kinderen die afgaan en iedereen heeft de spatial awareness van een kipnugget
Ja wij waren ook zo slim om deze keuze te maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

MarlindeRooz schreef:Ja klopt, de overname is de start geweest van alle ellende. En je kan in 1 maand tijd geen bedrijf kapot maken dus je kan de dader wel bedenken denk ik zo.
MarlindeRooz schreef:Ja klopt, de overname is de start geweest van alle ellende. En je kan in 1 maand tijd geen bedrijf kapot maken dus je kan de dader wel bedenken denk ik zo.![]()
Ik mag er helaas echt inhoudelijk weinig over zeggen. Ivm het verdere juridische verloop én m’n eigen veiligheid. Maar het is een vreselijke soap. Bijna ongeloofwaardig.
En Alja, nee ik wil een andere kant op. Super lief dat je mee denkt.
MarlindeRooz schreef:Ja klopt, de overname is de start geweest van alle ellende. En je kan in 1 maand tijd geen bedrijf kapot maken dus je kan de dader wel bedenken denk ik zo.![]()
Ik mag er helaas echt inhoudelijk weinig over zeggen. Ivm het verdere juridische verloop én m’n eigen veiligheid. Maar het is een vreselijke soap. Bijna ongeloofwaardig.
En Alja, nee ik wil een andere kant op. Super lief dat je mee denkt.
Ja sorry voor de rant, ik mag er al weken niks over zeggen. Moest er even uit. 

Tancreda4 schreef:Koud en word niet warm, ondanks dat ik al even im bed lig en een extra deken heb gepakt. Ik denk dat ik maar sokken aan ga trekken....
Verder aan mensen die altijd hetzelfde moeten aankaarten en discussie moeten starten , waar we t nooit over eens gaan zijn. Accepteer gewoon eens dat niet iedereen hetzelfde is.
want een auto , wat makkelijk.. echt wat erg...