Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:09

Foaly schreef:
Ikea op zaterdagmiddag, wat een hel :+ Overal kinderen die afgaan en iedereen heeft de spatial awareness van een kipnugget _O-

Ja wij waren ook zo slim om deze keuze te maken :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:29

fleurtjeuh schreef:
Foaly schreef:
Ikea op zaterdagmiddag, wat een hel :+ Overal kinderen die afgaan en iedereen heeft de spatial awareness van een kipnugget _O-

Ja wij waren ook zo slim om deze keuze te maken :')

Echte aanrader dus?
Nog nooit geweest…

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:43

Druk, rennende kinderen, ouders die hun kinderen kwijtraken(1x zelfs 2 tegelijkertijd), mensen die ineens stil gaan staan of ineens gaan lopen, mensen met nul spatial awareness

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:27

Nyaleti schreef:
Moet een nieuwe elektrische fiets hebben. Man wat een prijzen zeg.
2e hands is nogsteeds belachelijk duur..
Ik hoef er per dag maar 20min mee te fietsen dus voelt als zuur geld..

De Lidl heeft volgende week een aanbieding, 1200 euro, misschien is dat wat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

M’n auto had kuren. Dus donderdag naar de garage. Dat is gemaakt (vuil onder een of ander klepje). Vrijdag, opeens deed m’n lamp het niet meer. Ik direct er langs gereden. Direct gemaakt.

Ik reed net naar m’n ouders. Al binnen 5 minuten ging het motorlampje oranje branden. TOP. Ik langs een autozaak die daar toevallig zat. Die man was geen monteur maar wilde hem wel snel even uitlezen (gratis). Waarschijnlijk niks ergs. Hij zei Max 150 euro. Lampje ging toen ook weer uit. Mooi, ik door naar m’n ouders. Daar de hele auto gewassen, gezogen etc.

Ik wil bij m’n ouders wegrijden (40 min enkele reis). Lampje brandt weer. TOP. En opeens deed m’n andere voorlamp het niet meer. Bij thuiskomst deed de lamp het weer. :?

Dit is allemaal al vervelend genoeg en wordt waarschijnlijk makkelijk gemaakt. Ik spaar elke maand voor m’n auto gelukkig.

Ware het niet dat ik al 1,5 maand geen salaris heb gehad omdat een of andere @!282’&&!!! (Vul maar in) de boel heeft bedonderd. Die me trouwens ook zit te stalken online. Idioot. En er is uitzicht op terugbetalen maar dat kan ook nog heel goed een maand duren!!!!! En ook faillissement dus moet nieuw werk zoeken. Welkom in Nederland, waar dit mag! :j

En ja ik ken de wegen en ik weet wat de opties zijn. Alles is al ingeschakeld maar dit is helaas de enige te bewandelen route. +:)+

1 voordeel, ik durf nu niet goed te rijden wat een GROOT voordeel is met de achterlijke prijzen van de benzine. :7
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op Gisteren, 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:02

fleurtjeuh schreef:
Druk, rennende kinderen, ouders die hun kinderen kwijtraken(1x zelfs 2 tegelijkertijd), mensen die ineens stil gaan staan of ineens gaan lopen, mensen met nul spatial awareness

Dat laatste is ook echt in pretparken. Welcome to everyone's first day on earth :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:29

@marlinde
Jullie waren toch net overgenomen per 1 januari ?

Wil je in deze branch blijven?
Bij onze vestiging in Meppel zoeken ze nog mensen ….

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:33

Ja klopt, de overname is de start geweest van alle ellende. En je kan in 1 maand tijd geen bedrijf kapot maken dus je kan de dader wel bedenken denk ik zo. :7

Ik mag er helaas echt inhoudelijk weinig over zeggen. Ivm het verdere juridische verloop én m’n eigen veiligheid. Maar het is een vreselijke soap. Bijna ongeloofwaardig.

En Alja, nee ik wil een andere kant op. Super lief dat je mee denkt. <3

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

MarlindeRooz schreef:
Ja klopt, de overname is de start geweest van alle ellende. En je kan in 1 maand tijd geen bedrijf kapot maken dus je kan de dader wel bedenken denk ik zo. :7

Het was Jozi }:)

Maar wel wel mooi poedersuiker ja. Zo'n soap is altijd heerlijk om te volgen van een gezonde afstand, maar een stuk minder leuk als je er zelf midden in zit -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:42

MarlindeRooz schreef:

Ik mag er helaas echt inhoudelijk weinig over zeggen. Ivm het verdere juridische verloop én m’n eigen veiligheid. Maar het is een vreselijke soap. Bijna ongeloofwaardig.

Jeetje je zult het maar meemaken!
Sterkte

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:43

En ik zit er niet eens middenin. Voor mij is het “gewoon een faillissement”. Nieuw werk zoeken en wachten op het UWV en dan klaar. Er zijn helaas heel veel échte slachtoffers.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:45

Dat geloof ik graag!
Vooorsl omdat jullie diensten verleenden aan derden, wil niet weten hoe hun dan gedupeerd zijn.
Echt erg!

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:47

MarlindeRooz schreef:
Ware het niet dat ik al 1,5 maand geen salaris heb gehad .. !! En ook faillissement dus moet nieuw werk zoeken. Welkom in Nederland, waar dit mag!

Oh wat balen MarlindeRooz.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

MarlindeRooz schreef:

Marlinde wat erg dit, heel veel sterkte :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:02

Wat erg MarlindeRooz!

Heb net de eerste teek verwijderd bij Dozer...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Bedankt allemaal! <3 Ja sorry voor de rant, ik mag er al weken niks over zeggen. Moest er even uit. _O-

@fjordjes, nu al joh? Bah!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Teken komen in sommige delen ondertussen al het hele jaar voor helaas.

Zo ook hier in het duin. In de zomer zijn er zo onwijs veel

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:01

Ik erger me even voor Daisy dat we heel gezellig en luid in de woonkamer spelletjes zitten te spelen :')
Afbeelding

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

Aan verjaardagen die uitlopen...
Je zet op de uitnodiging tot 16:30
Verzoek van familie om evt wat mee te kunnen eten.. prima...
En vervolgens gaat de laatste om 20:00 weg..

Kind slaapt inmiddels...compleet naar de getver en overprikkeld..

Ik ga zo een warme douche pakken en hopelijk slaapt mijn hoofd vanacht ook even....

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:11

Aan de hooi prijzen. Echt. Schaken was ook leuk geweest.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

Koud en word niet warm, ondanks dat ik al even im bed lig en een extra deken heb gepakt. Ik denk dat ik maar sokken aan ga trekken....

Verder aan mensen die altijd hetzelfde moeten aankaarten en discussie moeten starten , waar we t nooit over eens gaan zijn. Accepteer gewoon eens dat niet iedereen hetzelfde is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Tancreda4 schreef:
Koud en word niet warm, ondanks dat ik al even im bed lig en een extra deken heb gepakt. Ik denk dat ik maar sokken aan ga trekken....

Verder aan mensen die altijd hetzelfde moeten aankaarten en discussie moeten starten , waar we t nooit over eens gaan zijn. Accepteer gewoon eens dat niet iedereen hetzelfde is.

Ik heb net een kruik warm gemaakt.

Alleen even de paarden gevoerd en 300 meter met de honden gelopen...
Mijn benen zijn ijsklontjes.
Ik was een sukkel... ik had mijn softshelbroek moeten aantrekken

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:45

Na een gezellig avondje uit pakken mijn man en ik een van de laatste treinen naar huis. Helaas heeft Ajax gespeeld en zit de trein vol lawaaiige voetbalfans. Zo ook een clubje van een jaar of 13/14 dat de hele trein afbreekt. Eerst zaten ze in de onderste coupe en voelde en hoorde het gestamp en geschreeuw. Blijkbaar zijn ze weg gestuurd en nu zitten ze in de coupé waar wij heen gevlucht zijn om nu hier de boel op stelten te zetten. Durf er ook niks van te zeggen want dan heb je zomaar een klap tegen je hoofd denk ik. We hebben nog 3 kwartier te gaan en hoop zo erg dat ze snel oprotten. Tuig…

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:58

Maandag naar vrijwilligerswerk, maar gezeik daar met degene die de leiding heeft, word behandeld als een klein kind door degene, die de leeftijd van mijn kinderen heeft. Degene vergeet dat ik vrijwilliger ben en geen personeelslid en ik dus niet alles doe wat degene wil. Nog even denken anders stop ik ermee. Maar ja, ze hebben al een tekort aan vrijwilligers.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:44

Ik moet even grinniken omtrent de elektrische fiets situatie die hier eerder besproken vandaag besproken werdt .
Ik kocht jaren geleden een elektrische fiets om te gaan fietsen, maar ik haalde mijn rijbewijs en die fiets is misschien 2x de schuur uit geweest :') want een auto , wat makkelijk.. echt wat erg...
En nu, nu laten mensen de auto massaal staan om te gaan fietsen. (Wat ik snap!)
Ergens hoopte ik dat mijn werk dichtbij zou zijn en dat dat toch de druppel was om de fiets te gaan pakken naar het werk. :')
Maar 2,5 uur heen fietsen gaat me toch echt wel even wat te ver, als het met de auto maar een half uur is.

Nu benzine duurder is (ja echt een ergenis haha) zouden ze daarom wellicht stiekem de prijzen van fietsen iets op geschroefd hebben?