Sinatra heel vreemd en meten met 2 maten van het bedrijf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Sintara wat mij nog het meeste steekt is waarom is een zzp accountant meer waard dan een dame wiens mogelijk eenvoudigere functie voorhaar onvrijwillig word opgeheven? Ik zou als vrouw bijna een statement maken en denken nope ik doe niet mee. Maar geen idee of dat heel slim is als je je baan wilt houden.en drank op de vroege ochtend hoort niet thuis op de werkvloer
vaag bedrijf
Sintara schreef:karuna schreef:Sintara wat mij nog het meeste steekt is waarom is een zzp accountant meer waard dan een dame wiens mogelijk eenvoudigere functie voorhaar onvrijwillig word opgeheven? Ik zou als vrouw bijna een statement maken en denken nope ik doe niet mee. Maar geen idee of dat heel slim is als je je baan wilt houden.en drank op de vroege ochtend hoort niet thuis op de werkvloer
vaag bedrijf
Dit inderdaad. Die arme vrouw was zelfs verhuisd voor het werk, heeft een jong kind en zit nog midden in de verbouwing van dat huis. Ik vind het nogal wat om zo iemand zo op straat te zetten in plaats van een andere functie te zoeken ofzo.
En als het een na het werk ding was geweest was ik absoluut niet gegaan, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik tussen 7 en 8 voor mijn werkdag al wat hebtenzij iemand een goede smoes weet?
Kaitlyn schreef:MWM wat vervelend, sterkte![]()
We zagen al een aantal dagen geen vogeltjes meer het vogelhuisje in vliegen, dus besloten deze open te maken denkende dat ze uitgevlogen waren. Alle jonge vogeltjes dood
karuna schreef:Mwm holter heb ik ook vaker mee rondgehobbeld. Valt mee maar wat onhandig met oa douchen en stortregen buiten moeten zijn. Maar het is idd knopje drukken als je wat voelt. Dan komt er een soort markering in de registratie en dan kijken ze daarna of er dan rare afwijkende dingen te zien zijn. Ik heb ze met en zonder bloeddruk meting erbij gehad. Maar extra diagnoses is altijd prut. Hopelijk is dat niet het geval. Soms zou een eerlijkere verdeling in klachten onder mensen wel fijn zijn. Meerdere mensen een beetje ipv een aantal met meer dingen naast elkaar.
Moska schreef:De eindeloze stroom, compleet irrelevante en irritante k.@.t reclames op Facebook. Overweeg steeds vaker om er mee op te houden.
fjordjes schreef:MarlindeRooz schreef:Nadeel: ik viel bijna flauw in de IKEA
Voordeel: goed excuus voor een hotdog
Heb je nou Jozi op een broodje gegeten? Arme Jozi
Foaly schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb mezelf na weet ik niet hoe lang weer eens een avatar gegeven, maar nu denk ik steeds dat ik een pb oid heb omdat er iets kleurigs bovenin mn scherm staat
Hij is wel mooi
Ik zat naast iemand in de sportschool die een enorme sigarettenwalm om zich heen had hangen