Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 10:43

Sterkte MWM wat een rotnieuws zeg :knuffel:

Sinatra heel vreemd en meten met 2 maten van het bedrijf.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 10:48

karuna schreef:
Sintara wat mij nog het meeste steekt is waarom is een zzp accountant meer waard dan een dame wiens mogelijk eenvoudigere functie voorhaar onvrijwillig word opgeheven? Ik zou als vrouw bijna een statement maken en denken nope ik doe niet mee. Maar geen idee of dat heel slim is als je je baan wilt houden. -O- en drank op de vroege ochtend hoort niet thuis op de werkvloer :n vaag bedrijf

Dit inderdaad. Die arme vrouw was zelfs verhuisd voor het werk, heeft een jong kind en zit nog midden in de verbouwing van dat huis. Ik vind het nogal wat om zo iemand zo op straat te zetten in plaats van een andere functie te zoeken ofzo.

En als het een na het werk ding was geweest was ik absoluut niet gegaan, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik tussen 7 en 8 voor mijn werkdag al wat heb :+ tenzij iemand een goede smoes weet?

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 10:51

"Ik ga niet zo vroeg mijn nest uit" vind ik een goede smoes :+
Of uit principe.

Vriendin van mijn moeder op bezoek. Fijn, want ik was alleen met haar thuis en liep me daar druk over te maken, maar mijn moeder lag nog op bed en die vriendin had niet vooraf aangekondigd dat ze kwam. Ik kan er ook niet bij gaan zitten, want ik ben gewoon aan het werk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 10:51

Je moet plotseling naar de tandarts ofzo :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 10:55

Ongesteld en teveel last. Hele nacht darmkramp en misselijk geweest en uiteindelijk overgegeven. Misschien iets verkeerds gegeten. Erge hoofdpijn. Je paard heeft iets waardoor je vroeg erheen moet voor zorg enz :P o ja vergeten wekker eerder te zetten en verslapen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:29

MWM wat vervelend, sterkte :(:)

We zagen al een aantal dagen geen vogeltjes meer het vogelhuisje in vliegen, dus besloten deze open te maken denkende dat ze uitgevlogen waren. Alle jonge vogeltjes dood :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:30

Oh wat zielig! Hebben de ouders ze niet meer gevoerd?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:35

Bellatrix schreef:
Oh wat zielig! Hebben de ouders ze niet meer gevoerd?

Ik denk het, maar is misschien ook wat mee gebeurd. Hebben alle andere vogelhuisjes op het terrein gecheckt, maar zijn verder allemaal leeg helaas. In 2 anderen zijn ze wel begonnen met een nestje bouwen maar niet afgemaakt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:37

Sintara schreef:
karuna schreef:
Sintara wat mij nog het meeste steekt is waarom is een zzp accountant meer waard dan een dame wiens mogelijk eenvoudigere functie voorhaar onvrijwillig word opgeheven? Ik zou als vrouw bijna een statement maken en denken nope ik doe niet mee. Maar geen idee of dat heel slim is als je je baan wilt houden. -O- en drank op de vroege ochtend hoort niet thuis op de werkvloer :n vaag bedrijf

Dit inderdaad. Die arme vrouw was zelfs verhuisd voor het werk, heeft een jong kind en zit nog midden in de verbouwing van dat huis. Ik vind het nogal wat om zo iemand zo op straat te zetten in plaats van een andere functie te zoeken ofzo.

En als het een na het werk ding was geweest was ik absoluut niet gegaan, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik tussen 7 en 8 voor mijn werkdag al wat heb :+ tenzij iemand een goede smoes weet?

Gewoon zeggen dat je geen zin hebt. Hoef je je ook niet in bochten te wringen en je later een keer te verspreken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:43

Kaitlyn schreef:
MWM wat vervelend, sterkte :(:)

We zagen al een aantal dagen geen vogeltjes meer het vogelhuisje in vliegen, dus besloten deze open te maken denkende dat ze uitgevlogen waren. Alle jonge vogeltjes dood :

Of insecten met pesticiden gekregen. -O-

De kast met dode bijen had ook vergiftiging in het raat zitten. Volk wat de winter niet overleefd heeft.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:49

Zou ook kunnen inderdaad. We hebben voordat ze begonnen met nesten alle hedera bij ons in de tuin weggehaald (wat een pokkenwerk was dat), maar bewust alles met de hand gedaan en geen pesticiden gebruikt. Juist omdat hier zoveel vogels en eekhoorns zitten.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:54

Dat als ik een toner bestel (bij 123inkt) ik steevast gebeld wordt daarna waarom ik geen huismerktoner wil in plaats van een originele HP. Omdat de afdrukken dan niet goed van kwaliteit zijn, flikker op met je poedersuiker! Ik bestel toch niet voor niks HP.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 12:18

De eindeloze stroom, compleet irrelevante en irritante k.@.t reclames op Facebook. Overweeg steeds vaker om er mee op te houden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 15:05

Steekpartij om de hoek van ons kantoor :oo Gelukkig zat onze voordeur op slot, de dader is blijkbaar gevlucht..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 15:33

:oo jakkes brrrr. Ik zou binnenblijven even.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 16:03

Berdien schreef:
Steekpartij om de hoek van ons kantoor :oo Gelukkig zat onze voordeur op slot, de dader is blijkbaar gevlucht..

Ik lees een nieuwsbericht, mocht het toevallig in Assen zijn gebeurd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 16:07

Nadeel: ik viel bijna flauw in de IKEA
Voordeel: goed excuus voor een hotdog :+

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 16:23

MarlindeRooz schreef:

Heb je nou Jozi op een broodje gegeten? Arme Jozi :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 16:34

Ik heb mezelf na weet ik niet hoe lang weer eens een avatar gegeven, maar nu denk ik steeds dat ik een pb oid heb omdat er iets kleurigs bovenin mn scherm staat |(

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 16:49

karuna schreef:
Mwm holter heb ik ook vaker mee rondgehobbeld. Valt mee maar wat onhandig met oa douchen en stortregen buiten moeten zijn. Maar het is idd knopje drukken als je wat voelt. Dan komt er een soort markering in de registratie en dan kijken ze daarna of er dan rare afwijkende dingen te zien zijn. Ik heb ze met en zonder bloeddruk meting erbij gehad. Maar extra diagnoses is altijd prut. Hopelijk is dat niet het geval. Soms zou een eerlijkere verdeling in klachten onder mensen wel fijn zijn. Meerdere mensen een beetje ipv een aantal met meer dingen naast elkaar. -O-

Mocht jij douchen met een holter?! Normaal mag het echt niet nat worden. Ik mag nooit douchen,badderen of in een sauna met het kastje. Ook niet als het voor 3 dagen is. Helaas heb ik wel de dagboekvariant en meestal zet ik er maar in: hele dag klacht A, bij inspaning klacht B. En dan de tijdstippen van inspanning. Bijvoorbeeld: van 12-1230 naar werk gefietst. Heel irritant idd. Knopje zou een stuk makkelijker zijn.

Berdien, wat eng zeg!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 16:52

Mensen die altijd advocaat van de duivel willen spelen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 17:05

Moska schreef:
De eindeloze stroom, compleet irrelevante en irritante k.@.t reclames op Facebook. Overweeg steeds vaker om er mee op te houden.

Die neiging krijg ik ook steeds meer, het is dat ik mijn favoriete schrijvers nog support ermee en makkelijk op de hoogte kan blijven met de events waar ik heen ga.

Eerst mijn auto stuk afgelopen vrijdag, elektrische fiets gepakt vandaag, achterband platter dan plat en wilde niet opgepompt worden. Werk bij bouwmarkt dus meteen wat spullen getest, maar het ventiel was stuk dus. Leuke uitgave deze maand…. -O- (veilig thuis, maar was het wel even goed zat)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 17:12

fjordjes schreef:
MarlindeRooz schreef:

Heb je nou Jozi op een broodje gegeten? Arme Jozi :P

:j :9

Nee het was zelfs vegan. Heb hem daarna pas opgehaald haha.

Erg gênant. Hij bleef maar gillen en blaffen omdat hij bang was dat ik weer zonder hem weg zou gaan. :=

Eenmaal in de auto sliep hij zowat meteen. :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 17:27

fleurtjeuh schreef:
Ik heb mezelf na weet ik niet hoe lang weer eens een avatar gegeven, maar nu denk ik steeds dat ik een pb oid heb omdat er iets kleurigs bovenin mn scherm staat |(

Hij is wel mooi :D

Ik zat naast iemand in de sportschool die een enorme sigarettenwalm om zich heen had hangen :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 17:29

Foaly schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hij is wel mooi :D

Ik zat naast iemand in de sportschool die een enorme sigarettenwalm om zich heen had hangen :=

Thanks, ik ben er ook blij mee :D

Had eerst op een aantal andere plekken een regenboog hartje met het woord Ally, maar was bang dat mensen dachten dat ik Ally heette :')
En deze vind ik mooier dan de straight ally vlag