Een lieve vriendin heeft voor mijn verjaardag geeltjes in het huis verstopt (mijn dochter zat in het complot en regelde dat ze binnen kon)….. ze weet alleen zelf ook niet hoeveel het er zijn. Ik heb er tot nu toe 16 maar verwacht dat ik ze nog lang ga tegen komen….
Hutcherson
Geplaatst: 06-10-25 23:04
Mensen blij gemaakt met een fijn toekomstig beeld voor hun mobiliteit. Ik had ze allemaal best wel een belofte gedaan dat ik dacht dat het beter kon en bij alle drie heb ik dat waar kunnen maken
En ben blij dat ik de eerste drie lessen van mn nieuwe opleiding goed heb kunnen verwerken gisteren. Op naar komende zaterdag.
black_kelpie
Geplaatst: 06-10-25 23:46
Suzanne F. schreef:
En bedankt hè met je Ra ra raspoetin. Hoe krijg ik dit uit mijn hoofd?
Ja dit Hier alleen wel de metal versie van Turisas, die is iets minder erg
Ik voel me ziek / niet fijn en Jozi voelde dat meteen aan. Normaliter slaapt hij graag in de ochtend. Hij is de hele ochtend druk geweest met mij bewaken tegen de bouwvakkers bij de buren. Hij weet dat blaffen niet mag en dat hij mag grommen en dat ik hem dan al serieus neem. Hij wisselde dit af met op mij liggen.
Voel me inmiddels iets beter en hij vond dat hij nu mocht slapen!
Zo heerlijk hoe hij mij aanvoelt en onthoudt dat hij hier niet zomaar mag blaffen. Ben toch maar mooi beschermd tegen die gemene bouwvakkers!!!