Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik heb stress. Ik hoor superblij te zijn want ik heb meegedaan aan een winactie en tickets voor iets exclusiefs gewonnen. Maar dat betekent dat ik een vliegreis moet boeken, transport ter plaatse en de dresscode is black tie dus ik zal ook een galajurk moeten scoren op zeer korte termijn. En dat voor 2 personen. Die kosten kan ik eigenlijk niet maken.
Ik zit nu te twijfelen om er vanaf te zien.![]()
Suzanne F. schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb stress. Ik hoor superblij te zijn want ik heb meegedaan aan een winactie en tickets voor iets exclusiefs gewonnen. Maar dat betekent dat ik een vliegreis moet boeken, transport ter plaatse en de dresscode is black tie dus ik zal ook een galajurk moeten scoren op zeer korte termijn. En dat voor 2 personen. Die kosten kan ik eigenlijk niet maken.
Ik quote mezelf even. Ik erger me nu dat ik veel geld heb uitgegeven, MAAR ik ga!!!
Ik ga het toch doen. Ik ga zo’n spijt krijgen als ik niet ga. Beetje van You only live once.
Met alleen maar werken en op de bank zitten leef je ook niet. Dus….. let’s go!
Ik ga naar London trouwens, naar de Freddie Mercury exhibition bij Sotheby’s en ik heb kaarten gewonnen voor de exclusieve Evening Sale op 6 september. Ik heb een mooie avondjurk en pumps en vliegtickets dus ik ben er klaar voor.
Suzanne F. schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb stress. Ik hoor superblij te zijn want ik heb meegedaan aan een winactie en tickets voor iets exclusiefs gewonnen. Maar dat betekent dat ik een vliegreis moet boeken, transport ter plaatse en de dresscode is black tie dus ik zal ook een galajurk moeten scoren op zeer korte termijn. En dat voor 2 personen. Die kosten kan ik eigenlijk niet maken.
Ik quote mezelf even. Ik erger me nu dat ik veel geld heb uitgegeven, MAAR ik ga!!!
Ik ga het toch doen. Ik ga zo’n spijt krijgen als ik niet ga. Beetje van You only live once.
Met alleen maar werken en op de bank zitten leef je ook niet. Dus….. let’s go!
Ik ga naar London trouwens, naar de Freddie Mercury exhibition bij Sotheby’s en ik heb kaarten gewonnen voor de exclusieve Evening Sale op 6 september. Ik heb een mooie avondjurk en pumps en vliegtickets dus ik ben er klaar voor.
M_D_H schreef:Mijn ADHD
Ik kijk naar 1 vandaag en zie een heel item over rechten en denk: Hey... Dat is leuk... En nu wil ik eigenlijk wel een opleiding tot rechter volgen, gewoon omdat ik het leuk vind om te studeren en het zo leuk klinkt, daarbij rechter MDH heeft toch een leuk ritme![]()