Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:32

Dat mijn nieuwe buren de buitenkraan aan hebben laten staan en ik door een andere buurvrouw daarover wakker werd gebeld. Dus ik klom om 7 uur over de schutting om de kraan dicht te draaien :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:02

Het complete menstruatie pretpakket. Misselijk, buikkrampen die uitstralen naar mn rug en in mn benen en hoofdpijn. De hele nacht al met een kruik op mn buik geslapen en ik had hoop dat het na een goede nacht slapen beter zou zijn, maar de pijn wordt alleen maar erger en omdat ik zo misselijk ben kan ik ook nog geen pijnstilling nemen.
Ik ben dus weer lekker mn bed in gedoken, kruik op mn buik en zo helaas ziekmelden op stage en bij school -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:07

Had die andere buurvrouw dat niet kunnen doen Relaxed :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:38

chanicha schreef:
Had die andere buurvrouw dat niet kunnen doen Relaxed :=

Nee zij woont aan mijn andere kant en de nieuwe buurvrouw woont er nog niet. Het water was dus al 2 huizen verder gekomen :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:40

Jeetje zeg :oo
Dat is een goeie binnenkomer :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:46

Dat ik een vraag heb op werk, die eigenlijk maar aan 1 persoon kan stellen, en die is er niet :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:33

Collega positief getest op corona, ik denk dat ik nu wel weer het bokje ga zijn.

De vorige ronde op werk doorgekomen maar het zal mij nu niet verbazen als dat niet gaat lukken :')

Contactmoment was wel kort heb die collega alleen op kantoor gezien en voor de rest buiten. Gisteren serieus nog niks aan de hand het vliegt je ook zo aan.

Kan zijn dat er een cliënt het toch heeft maar we het niet door hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:41

Instagram >;) . Meer dan 2500 volgers, nauwelijks bereik. Ik snap dat algoritme niet *\o/*.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:41

Het loopt weer aardig op de Coronagevallen, bah!
Dat wordt weer mondkapjes dragen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:46

_San87_ schreef:
Instagram >;) . Meer dan 2500 volgers, nauwelijks bereik. Ik snap dat algoritme niet *\o/*.
Je moet geld uitgeven, San, promoten die posts! 8)7 En reels maken, want Instagram is tegenwoordig ook TikTok. 8)7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:46

_San87_ schreef:

Ja, is echt niet leuk meer. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:52

Hier ook. Heb nu niet bizar veel volgers maar waar een post vroeger 20/30 likes kreeg mag ik nu blij zijn met 13. Heb het net even opgezocht. Heel veel zelfs nog maar 1 of 2 terwijl ik weet dat mensen het leuk vinden. Facebook trekt dan wel weer beter aan.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:08

Dat ik soms dingen zooo lang kan uitstellen omdat ik er zo tegenop zie... Vervolgens als ik de juiste inspiratie vind is het in een paar uur of soms korter gepiept.

Dan denk ik echt WHY?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:23

Ja hoor op mijn andere werk ook iemand positief getest.

Ik begin haast te denken dat het bij mij wegkomt. Op beide locaties iemand ziek waarmee ik heb gewerkt.

Ik ben wel uit eten geweest vrijdag en een serveerster was echt flink aan het hoesten. Kan zijn dat ik het hem meegenomen. Gelukkig geen cliënten aangestoken tot nu toe.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:27

Mijn ex wil morgen met dochter langs de ha maar of ik even de afspraak kan regelen. Die vergeet even dat we gescheiden zijn geloof ik.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:34

Zebrastreep schreef:

Ik begin haast te denken dat het bij mij wegkomt. Op beide locaties iemand ziek waarmee ik heb gewerkt.

Ik ben wel uit eten geweest vrijdag en een serveerster was echt flink aan het hoesten. Kan zijn dat ik het hem meegenomen. Gelukkig geen cliënten aangestoken tot nu toe.

Je hebt je toch getest? Dan weet je of het bij jou weg komt.

Hier loopt het ook weer op. 2 losse bewoners besmet gehad en nu de tweede woning in cohort. Ik heb weinig te boosteren straks :Y)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:37

Mijn wimpers werken vandaag echt niet mee _-:(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:39

Yvankaxx schreef:
Zebrastreep schreef:

Hier loopt het ook weer op. 2 losse bewoners besmet gehad en nu de tweede woning in cohort. Ik heb weinig te boosteren straks :Y)

toen ik 2 maanden terug corona had gaf de thuistest toch negatief aan.
Maar ik vertrouwde die niet en GGD gaan testen en die was positief.
Dus stellig zeggen dan weet je of het bij je vandaan komt zou ik daarom niet doen :)
Ik hoor die nu ook best vaak, vraag me af of die thuistest de nieuwe varianten wel zo goed oppikt?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:40

Ik vanochtend mijn ochtend niet echt had. :z
Ik had net iets te lang de was op staan vouwen, dus moest mij gaan haasten.
Toen bedacht ik mij dat de kattenbak nog schoon moest. Dus ik keer de bak om in een vuilniszak, vliegt de helft over de rand heen, zo de kattenfontein in. 8)7
Kon de halve gang aanvegen en de fontein schoonmaken..... |o
Snel de katten eten geven, want daar was ik ook al 10x over gestruikeld.
Even snel ontbijten.
Uiteindelijk stapte ik op mijn fiets, ga ik mij toch bijna op mijn platte bek met wegfietsen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:42

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Je moet geld uitgeven, San, promoten die posts! 8)7 En reels maken, want Instagram is tegenwoordig ook TikTok. 8)7

Ja die filmpjes vind ik niks :\. Af en toe is dat leuk, maar niet constant.

Wel blij dat ik niet de enige ben die dit ervaart :)).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:54

Yvankaxx schreef:
Zebrastreep schreef:

Nee nog niet ik heb geen klachten gehad dus dan test je ook niet. Ik zou het nu kunnen doen maar heb ook geen klachten dus zoveel zin heeft het nog niet.

Ik test niet meer weekelijks voor mijn werk. Pas bij klachten. Die zelftesten doen bij mij toch altijd heel bijzonder. Als ik het heb testen ze negatief en als ik het niet heb positief :+

Ik wacht wel even af. Ene werk is al afgezegd en bij de andere hoef ik pas zaterdag weer. Waar ik zaterdag werk hebben de cliënten het afgelopen zomer nog gehad dus daar maak ik mij niet zoveel zorgen om dat verloopt daar opzich wel goed en mild en worden goede maatregelen getroffen.

Bij de mensen thuis waar ik werk vindt ik het wel heel vervelend als hun het krijgen. Maar die collega heeft het ook nog nooit gehad dus het zat er een keer aan te komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:58

_San87_ schreef:
Ja die filmpjes vind ik niks :. Af en toe is dat leuk, maar niet constant.

Wel blij dat ik niet de enige ben die dit ervaart :)).
Nee, en de lol is er ook wel een beetje vanaf zo. M'n reel deed het dan wel weer heel goed met meer dan 4,5k views, maar ik heb ook geen zin om om de dag een reel te maken - ik heb nog wel meer te doen. :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:56

Zebrastreep schreef:
Yvankaxx schreef:

Nee nog niet ik heb geen klachten gehad dus dan test je ook niet. Ik zou het nu kunnen doen maar heb ook geen klachten dus zoveel zin heeft het nog niet.

Ik test niet meer weekelijks voor mijn werk. Pas bij klachten. Die zelftesten doen bij mij toch altijd heel bijzonder. Als ik het heb testen ze negatief en als ik het niet heb positief :+

Ik wacht wel even af. Ene werk is al afgezegd en bij de andere hoef ik pas zaterdag weer. Waar ik zaterdag werk hebben de cliënten het afgelopen zomer nog gehad dus daar maak ik mij niet zoveel zorgen om dat verloopt daar opzich wel goed en mild en worden goede maatregelen getroffen.

Bij de mensen thuis waar ik werk vindt ik het wel heel vervelend als hun het krijgen. Maar die collega heeft het ook nog nooit gehad dus het zat er een keer aan te komen...

Test dan gewoon ff met een thuistest.
Daar word je zelf niet slechter van, en wellicht is de uitslag positief en kun je besmettingen bij anderen voorkomen.

Door iemand die er precies zo instond als jij ben in heel ziek geweest en zit nog met restklachten op dit moment.

Please, test even, gewoon voor de mensen om je heen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:11

Rustig maar ik zit thuis momenteel dus ik besmet niemand. Ik blijf meestal keurig bij huis als ik in contact ben geweest met iemand. Of even de paardjes verzorgen maar daarbij zie ik ook niemand.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:42

Al 2 dagen op rij in de supermarkt. Ik moet 1 ding echt halen en beide dagen kom ik zonder thuis. Moet ik zo weer terug, want het is echt op...