Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ja hoor op mijn andere werk ook iemand positief getest.
Ik begin haast te denken dat het bij mij wegkomt. Op beide locaties iemand ziek waarmee ik heb gewerkt.
Ik ben wel uit eten geweest vrijdag en een serveerster was echt flink aan het hoesten. Kan zijn dat ik het hem meegenomen. Gelukkig geen cliënten aangestoken tot nu toe.
Yvankaxx schreef:Zebrastreep schreef:Ja hoor op mijn andere werk ook iemand positief getest.
Ik begin haast te denken dat het bij mij wegkomt. Op beide locaties iemand ziek waarmee ik heb gewerkt.
Ik ben wel uit eten geweest vrijdag en een serveerster was echt flink aan het hoesten. Kan zijn dat ik het hem meegenomen. Gelukkig geen cliënten aangestoken tot nu toe.
Je hebt je toch getest? Dan weet je of het bij jou weg komt.
Hier loopt het ook weer op. 2 losse bewoners besmet gehad en nu de tweede woning in cohort. Ik heb weinig te boosteren straks
Mkango schreef:_San87_ schreef:Je moet geld uitgeven, San, promoten die posts!. Meer dan 2500 volgers, nauwelijks bereik. Ik snap dat algoritme niet
.
En reels maken, want Instagram is tegenwoordig ook TikTok.
Yvankaxx schreef:Zebrastreep schreef:Ja hoor op mijn andere werk ook iemand positief getest.
Hier loopt het ook weer op. 2 losse bewoners besmet gehad en nu de tweede woning in cohort. Ik heb weinig te boosteren straks
_San87_ schreef:Nee, en de lol is er ook wel een beetje vanaf zo. M'n reel deed het dan wel weer heel goed met meer dan 4,5k views, maar ik heb ook geen zin om om de dag een reel te maken - ik heb nog wel meer te doen.Ja die filmpjes vind ik niks. Af en toe is dat leuk, maar niet constant.
Wel blij dat ik niet de enige ben die dit ervaart.
Zebrastreep schreef:Yvankaxx schreef:
Nee nog niet ik heb geen klachten gehad dus dan test je ook niet. Ik zou het nu kunnen doen maar heb ook geen klachten dus zoveel zin heeft het nog niet.
Ik test niet meer weekelijks voor mijn werk. Pas bij klachten. Die zelftesten doen bij mij toch altijd heel bijzonder. Als ik het heb testen ze negatief en als ik het niet heb positief![]()
Ik wacht wel even af. Ene werk is al afgezegd en bij de andere hoef ik pas zaterdag weer. Waar ik zaterdag werk hebben de cliënten het afgelopen zomer nog gehad dus daar maak ik mij niet zoveel zorgen om dat verloopt daar opzich wel goed en mild en worden goede maatregelen getroffen.
Bij de mensen thuis waar ik werk vindt ik het wel heel vervelend als hun het krijgen. Maar die collega heeft het ook nog nooit gehad dus het zat er een keer aan te komen...