Hier gaat het heel goed, ben nu bezig om mijn huis eerst te gaan verhuren als een soort tussenstap en uiteindelijk zal ik het verkopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Is dat niet inmiddels wat achterhaald?Hier ook dating moe en niet meer actief. Met de laatste klikte het op app heel goed. Maar hij was te beroerd om voor de eerste date mijn kant op te komen, ik moest maar naar hem. En doei!
Nog nooit een man gehad die niet de eerste keer richting mij toe wilde komen, waar ze dan ook vandaan kwamen.
Dus ben er klaar mee.
Beetje jammer alleen dat je voor een hypotheek tegenwoordig samen moet zijn
Ailill schreef:Zertab schreef:Is dat niet inmiddels wat achterhaald?Hier ook dating moe en niet meer actief. Met de laatste klikte het op app heel goed. Maar hij was te beroerd om voor de eerste date mijn kant op te komen, ik moest maar naar hem. En doei!
Nog nooit een man gehad die niet de eerste keer richting mij toe wilde komen, waar ze dan ook vandaan kwamen.
Dus ben er klaar mee.
Beetje jammer alleen dat je voor een hypotheek tegenwoordig samen moet zijn
We leven in 2025
capopjekop schreef:Ga je je afvragen wat als als je het niet doet? Je appt niet voor niks 2 weken met iemand.
Mijn ex woonde 160 km bij me vandaan. Was eigenlijk wel te ver, maar als je verliefd bent dan doe je dat gewoon. Ik zou het nu niet meer doen, maar dan zou ik bij voorbaat het al afkappen. Als ik al 2 weken app met iemand dan krijg je toch al een soort band en dan zou ik te nieuwsgierig zijn om er niks mee te doen.