Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 18:55

Datingmoe snap ik heel goed, ik had echt een haat liefde verhouding met datingapps :')

Hier gaat het heel goed, ben nu bezig om mijn huis eerst te gaan verhuren als een soort tussenstap en uiteindelijk zal ik het verkopen :j God wat kan een mens veel spullen hebben :') Ben dus heerlijk aan het ontspullen, zowel bij mij als bij vriendlief :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 22:25

Hier ook dating moe en niet meer actief. Met de laatste klikte het op app heel goed. Maar hij was te beroerd om voor de eerste date mijn kant op te komen, ik moest maar naar hem. En doei!

Nog nooit een man gehad die niet de eerste keer richting mij toe wilde komen, waar ze dan ook vandaan kwamen.

Dus ben er klaar mee.
Beetje jammer alleen dat je voor een hypotheek tegenwoordig samen moet zijn :')

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 12:14

Joe stille meelezen meldt zich ook maar even :o

Zeer recent heeft mijn ex waar ik bijna 11 jaar een relatie mee had, er een punt achter gezet nadat bleek dat hij er een ander op na hield. En hij dus uiteindelijk voor haar koos.

Anyway uit onzekerheid en tijdvermaak tinder gedownload en sindsdien aan het appen met 1 iemand die gisterenavond heeft geopperd om maar eens een drankje te gaan doen. :Y) Doodeng en hoe werkt dit eigenlijk? :') Heb nog nooit met iemand gedate die ik nog nooit in het echt gezien heb..

Nog tips? :D

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 12:21

Je bent niks verplicht, doe waar jij je goed bij voelt :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 14:52

Pff, onwijs naar Birgit! Maar goed dat je lekker verder kijkt ondertussen.

Idd wat ReadTheRulez al zegt: volg je gevoel. Klikt het leuk en wil je hem live ook leren kennen? Dan kun je ergens wat drinken?

Weet niet wat je zoekt, puur seks of een relatie of alles daartussen.. Maar zou dat ik wel duidelijk hebben vantevoren. Op Tinder zitten redelijk wat mannen die alleen seks willen en je dat juist niet wil, is het een beetje zonde van de tijd (om af te spreken bedoel ik).

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 15:09

Zertab schreef:
Hier ook dating moe en niet meer actief. Met de laatste klikte het op app heel goed. Maar hij was te beroerd om voor de eerste date mijn kant op te komen, ik moest maar naar hem. En doei!

Nog nooit een man gehad die niet de eerste keer richting mij toe wilde komen, waar ze dan ook vandaan kwamen.

Dus ben er klaar mee.
Is dat niet inmiddels wat achterhaald?

We leven in 2025 :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 19:08

Tsja, denk dat dat gewoon te maken heeft met wat jij wilt en verwacht.

Ik ben nog een beetje ouderwets ingesteld en zie graag dat een man moeite doet, maar dat is misschien ook wel de oorzaak van het feit dat het niet wilt lukken. :')

Ik had gisteren een heel leuk gesprek met iemand, die halverwege ineens de bom dropt dat hij invalide is. Dat stond niet in zijn profiel op op de foto's te zien en ik ben dan wellicht een slecht mens maar dat is niet wat ik zoek. Vandaag ook een leuk gesprek op gang, blijkt hij 2 uur verder op te wonen. Als hij dat in zijn profiel had staan had ik hem uiteraard niet gematcht maar goed. Ik word er echt een beetje moedeloos van. Ook dat je steeds geliket wordt door mensen die gewoon geen bio lezen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 19:09

Ailill schreef:
Zertab schreef:

Dus ben er klaar mee.
Is dat niet inmiddels wat achterhaald?

We leven in 2025 :')

En dit is exact de reden waarom ik niet meer in de groepsapp zit en niet echt meer actief ben in dit topic.

Is echt heel moeilijk om de waarden en normen van anderen te respecteren hoor!!!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 21:35

Vind ook wel dat een man punten scoort als die gewoon richting mij komt. :D
Maar als het echt ver is, dan lekker int midden :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 21:41

Ik wil ze juist niet hier :') ik woon in zon klein dorp, dan weet binnen een uur me moeder het ook

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 21:56

Jester_ schreef:
Ik wil ze juist niet hier :') ik woon in zon klein dorp, dan weet binnen een uur me moeder het ook

Mijn moeder ;)

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:13

Ik ben sinds kort aan het internet daten. Nu heb ik leuk zitten chatten met iemand uit Amsterdam. Zelf woon ik in Drenthe. Ik twijfel of ik zal afspreken voor een date. Want mocht er een klik zijn, dan wonen we wel echt een eind uit elkaar en voorlopig zal het voor ons beiden niet mogelijk zijn om te gaan verhuizen, dus dan wordt het wel echt een lange afstands latrelatie. Iemand advies?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:46

Hoelang chat je al?
Zelf zou ik het niet doen. Genoeg vissen in de zee.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:51

Zonder af te spreken weet je uberhaupt niet of het wat zou kunnen worden.
2 opties denk ik? Of je kapt het bij voorbaat af of je geeft het gewoon een kans en ziet wel waar het schip strandt :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:56

Daarom juist zou ik het nu afkappen. Ik had mijn Max op een half uur rijden staan, maar zelfs dat vond ik eigelijk te ver. Als het klikt, wordt het ws alleen maar lastiger.
Als het niet klikt, is het zonde van de reis en tijd.

(En ja, mijn vriend woont op 2 uur rijden, was totaal niet voorzien. Dit gaat prima, maar blijf erbij dat ik het niet bij voorbaat al zou opzoeken.)

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:17

Nee, precies, dat is ook mijn twijfel. Straks klikt het wel heel goed en dan wordt het lastiger natuurlijk om nog af te kappen. Misschien dat het ook allemaal meevalt de reistijd, maar kan ook tegenvallen. Ik wil natuurlijk nog graag tijd houden voor mijn paardenhobby..
Natuurlijk zijn er nog ook mensen die een liefde in het buitenland hebben, daarmee vergeleken stelt dit niet zoveel voor, maar toch.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:20

We chatten een week of 2.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:20

Ik zou wel gaan afspreken. Is het wel de liefde van je leven, dan komt er wel een oplossing.
Is het dat niet.. dan heb je een leuke avond gehad. Het is zo'n angst-voor-het-onbekende dat ervoor zorgt dat je direct al nee zegt. Tenminste, zo zie ik het.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:22

Ik zou nu afkappen. De afstand zou ik te groot vinden om echt iets op te bouwen en als het wel echt klikt wordt het alleen maar moeilijker.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 07:48

Ga je je afvragen wat als als je het niet doet? Je appt niet voor niks 2 weken met iemand.

Mijn ex woonde 160 km bij me vandaan. Was eigenlijk wel te ver, maar als je verliefd bent dan doe je dat gewoon. Ik zou het nu niet meer doen, maar dan zou ik bij voorbaat het al afkappen. Als ik al 2 weken app met iemand dan krijg je toch al een soort band en dan zou ik te nieuwsgierig zijn om er niks mee te doen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 13:28

capopjekop schreef:
Ga je je afvragen wat als als je het niet doet? Je appt niet voor niks 2 weken met iemand.

Mijn ex woonde 160 km bij me vandaan. Was eigenlijk wel te ver, maar als je verliefd bent dan doe je dat gewoon. Ik zou het nu niet meer doen, maar dan zou ik bij voorbaat het al afkappen. Als ik al 2 weken app met iemand dan krijg je toch al een soort band en dan zou ik te nieuwsgierig zijn om er niks mee te doen.

Precies. Mijn vriend woont 200km bij me vandaan en rij dat bijna elk weekend. (Of hij komt naar mij dus). Maar dat doen we puur omdat we echt verliefd werden wat totaal niet de bedoeling was.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 15:29

Ik heb vandaag mijn tinder date gehad. Super spannend maar zo onwijs leuk! We hebben gewandeld en gelunched. Willen samen kijken hoe dit verder uit gaat pakken :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 16:34

Oh leuk Yenni! Hou ons op de hoogte!

Wat betreft afstand, ik hou maximaal 3 kwartier rijden aan, en alles wat mij liket daarboven like ik al niet terug. Ik wil echt niet verhuizen en wil dat ook niet van een ander vragen.

Gebruiken jullie eigenlijk ook nog andere datingapps?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 20:51

Ik had hem er wel een bericht over gestuurd dat ik de afstand wel een lastig iets vind. Etc. Hij schreef wel echt een mooi bericht terug. Dit schreef hij:
Ik denk dat het geen kwaad kan als wij elkaars waarden en grenzen respecteren , ik denk dat jij een heel slim en diepgaand mens ben misschien kunnen we elkaar aanvullen op bepaalde gebieden en een leuke vriendschap tegenmoet gaan, bij mij ben je welkom ik denk niet zo zeer snel aan problemen of slechte uitkomsten maar in oplossingen en kansen mocht je echt geïnteresseerd zijn op dat vlak van intellect en diepgang elkaar te leren kennen dan ben je heel welkom en zo niet dan respecteer en bedank ik je voor je tijd en moeite en denkwerk .

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 20:56

Ik vind het een heleboel woorden met iets minder inhoud :o . Maar ik begrijp eruit dat als jullie zouden afspreken, dat jij dus de reis naar hem mag gaan maken? Als ik al zou afspreken, dan zou ik ergens halverwege afspreken.