Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Mijn schoonouders mochten een avondje oppassen op kleinkind terwijl de ouders naar een verjaardag gingen.
Nee, ze zouden het niet laat maken want schoonzus geeft nog borstvoeding en het was de eerste keer dat ze zonder baby weg gaan...
Komen ze rond 01:15 uur pas weer thuisEn mijn schoonouders moesten nog een uur naar huis rijden..
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik
Cayenne schreef:Ik vind dit stuk echt de waarheid! https://www.nrc.nl/nieuws/2023/09/18/de ... d-a4174678
_San87_ schreef:Ik spaar Disney-stickers van de AH. Nu staan er dagelijks bij de AH waar ik de boodschappen doe, drommen kinderen om die stickers te bedelen. Daar ben ik echt enorm allergisch voor. Waar ik nog meer allergisch voor ben, is wanneer ze brutaal worden.
Ik was wat vergeten, snel naar de Appie, loop naar buiten terwijl ik ondertussen de stickers, het bonnetje en m'n portemonnee wegstop, begint een ventje te schreeuwen 'mevrouw, heeft u!', nog voordat ie z'n zin af kon maken, zei ik nee en liep door. Hoor ik achter me zeggen: 'echt wel, je stopte ze in je zak!'
Toen ben ik omgedraaid en heb m even gevraagd waar die brutaliteit vandaan komt. Snotjoch.
Roosch schreef:_San87_ schreef:Ik spaar Disney-stickers van de AH. Nu staan er dagelijks bij de AH waar ik de boodschappen doe, drommen kinderen om die stickers te bedelen. Daar ben ik echt enorm allergisch voor. Waar ik nog meer allergisch voor ben, is wanneer ze brutaal worden.
Ik was wat vergeten, snel naar de Appie, loop naar buiten terwijl ik ondertussen de stickers, het bonnetje en m'n portemonnee wegstop, begint een ventje te schreeuwen 'mevrouw, heeft u!', nog voordat ie z'n zin af kon maken, zei ik nee en liep door. Hoor ik achter me zeggen: 'echt wel, je stopte ze in je zak!'
Toen ben ik omgedraaid en heb m even gevraagd waar die brutaliteit vandaan komt. Snotjoch.
Oh begint die ellende weer. Hier zijn er met dit soort dingen zelfs dranghekken. Ben ik even blij dat ik het gros digitaal bestel..