Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Vayo schreef:Maar wel boven de 18 begreep ik. Dus voor jeugd onder de 18 geldt dit dan niet.
Maar dan wel de ouders/begeleiders toch?
nicole_floor schreef:Vayo schreef:Maar wel boven de 18 begreep ik. Dus voor jeugd onder de 18 geldt dit dan niet.
Maar dan wel de ouders/begeleiders toch?
nicole_floor schreef:Thuiswerken kan ik niet. En die ander halve meter, het is een advies en hou sws niet van mensen in aura...
Blue_Eyes schreef:nicole_floor schreef:Thuiswerken kan ik niet. En die ander halve meter, het is een advies en hou sws niet van mensen in aura...
Maar door dat advies kun je in de winkel nu wel weer makkelijker zeggen tegen die man die ongeveer tegen je aan komt staan: meneer, wilt u anderhalve meter afstand houden? Tja.
robert45 schreef:De leeftijdsopbouw van de personen die zijn overleden in de periode van 01-11-2021 tot 02-11-2021 is;
50-59 1 persoon
60-69 0 personen
70-79 5 personen
80-89 10 personen
90+ 2 personen
< 50 0 personen
Totaal 18
Waarvan 3 in het ziekenhuis
Waarvan 11 in het verpleeghuis
Waarvan 5 boven 70 thuiswonend
De leeftijdopbouw van de personen die in het ziekenhuis zijn opgenomen is, volgens GGD;
0-9 2 personen
10-19 0 personen
20-29 0 personen
30-39 2 personen
40-49 0 personen
50-59 5 personen
60-69 9 personen
70-79 8 personen
80-89 6 personen
90+ 1 persoon
Totaal 33
De doden en opnames zit juist in de hoge leeftijden. Kan het zijn dat daarvan de werking van de vaccins terugloopt? Indien dat het geval is waarom dan nog 4 weken wachten met een 3e prik..
nicole_floor schreef:Thuiswerken kan ik niet. En die ander halve meter, het is een advies en hou sws niet van mensen in aura...
xxxmh schreef:Als er dus volgend jaar een boosterprik komt voor alle leeftijden nadat alle andere het hebben gehad vraag ik me af of ik die nog hoef want ik heb corona gehad dus hoefde maar 1 prik. Heb er 2 genomen omdat ik een sneltest had en niet bij de ggd dus nergens geregistreerd sta dat ik positief ben geweest. Voor de zekerheid een 2e prik genomen ook voor het buitenland omdat je niet overal met 1 prik en corona naar binnen mag. Ben hier wel benieuwd naar eigenlijk.
Vayo schreef:Maar wel boven de 18 begreep ik. Dus voor jeugd onder de 18 geldt dit dan niet.
pmarena schreef:Vayo schreef:Maar wel boven de 18 begreep ik. Dus voor jeugd onder de 18 geldt dit dan niet.
Dat las ik ook voor de zwembranche, dat iedereen boven de 18 QR-code + ID moet laten zien.
En dan wel het hoestende, snotterende broertje / zusje zonder problemen mee slepen....? Hoop dat daar ook een beetje meer aandacht naar uitgaat
Voor de gevaccineerden / herstelden niet zo erg, maar degenen die binnenkomen na een test zijn gewoon vatbaar natuurlijk....
pmarena schreef:Vayo schreef:Maar wel boven de 18 begreep ik. Dus voor jeugd onder de 18 geldt dit dan niet.
Dat las ik ook voor de zwembranche, dat iedereen boven de 18 QR-code + ID moet laten zien.
En dan wel het hoestende, snotterende broertje / zusje zonder problemen mee slepen....? Hoop dat daar ook een beetje meer aandacht naar uitgaat
Voor de gevaccineerden / herstelden niet zo erg, maar degenen die binnenkomen na een test zijn gewoon vatbaar natuurlijk....
Biks2 schreef:pmarena schreef:
Vind het sowieso een beetje gek dat kinderen zoveel meer kunnen doen. Want volgens mij zijn dat echt brandhaarden qua besmettingen. En onder de 12 niet gevaccineerd.