Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Die max 45 km/h karretjes op 80 km wegen. Why.
Als bezorger die in zo'n karretje rijdt: sorry.
theadora99 schreef:_San87_ schreef:Die max 45 km/h karretjes op 80 km wegen. Why.
Vre-se-lijk. Vooral omdat de weg bij ons een dubbele doorgetrokken streep heeft, dus mag ook niet inhalen. Zo irritant, en altijd alleen als ik haast heb ofzo
karuna schreef:Waar moeten ze dan rijden? De meesten mogen niet op het fietspad rijden. En dan is er soms weinig keuze.
_San87_ schreef:karuna schreef:Waar moeten ze dan rijden? De meesten mogen niet op het fietspad rijden. En dan is er soms weinig keuze.
Op autowegen en snelwegen mogen ze niet rijden, op fietspaden ook niet, dus op gewone stadswegen en de 50-60-70-80 wegen waar ook langzaamrijdend verkeer toegestaan is.
_San87_ schreef:karuna schreef:Waar moeten ze dan rijden? De meesten mogen niet op het fietspad rijden. En dan is er soms weinig keuze.
Op autowegen en snelwegen mogen ze niet rijden, op fietspaden ook niet, dus op gewone stadswegen en de 50-60-70-80 wegen waar ook langzaamrijdend verkeer toegestaan is.
karuna schreef:_San87_ schreef:
Dat snap ik maar je zegt eerder 45 km autootjes op 80 km wegen. Ik ga er dan van uit dat dat geen autoweg is.en ze er dan ook mogen rijden zolang het niet verboden is voor langzaam verkeer middels borden.
Valerie sterkte
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:
Ah je bedoelt een 100 weg, nee daar rijden we uiteraard niet! Max 80 km/h en die vermijden we ook zo veel als mogelijk.
Zebrastreep schreef:Maar leren omgaan met kritiek is nooit verkeerden ik kan daarover meepraten ik schiet ook altijd snel in de verdediging vindt het een rot eigenschap
vaak gaat het automatisch en soms ook wel eens onbewust. Ik probeer nu vaak te denken moet ik hier wat op terug zeggen? En vaak is het antwoord eigenlijk wel nee. Dus ik hoor het vaak aan, en denk bij feedback waar ik niks aan heb van prima dat je dat zegt maar hier heb ik niks aan.
Je hoeft niet altijd wat te doen met feedback of kritiek. Ik denk heel vaak oké jij ziet het zo en ik zie het weer anders.
Tenzij iemand echt gelijk heeft dan geef ik dat ook wel toe.