Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 20:19

Haha :D
En dat terwijl ik heel secuur ben op het werk hé.
Thuis chaos :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 20:25

Mijn tante die opeens een hele rits van die boomer plaatjes stuurt over whatsapp. Why :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:00

Ik ben echt pissig

Ik zat in mijn werkgroep via zoom, maar ik moest mijn medicijnen nemen dus ik stuur een berichtje in de chat "ik moet even een paar minuten weg"

Dus ik kom na drie minuten weer terug en dan zie ik een prive bericht van mijn mentor "je moet wel aangeven waarom je weggaat want dit kan niet."

Ik wist niet eens dat privé berichtjes konden, maar oke! Dus ik stuur terug "sorry mevrouw, ik moest mijn medicijnen nemen en wilde dit niet open en bloot aan al mijn klasgenootjes laten weten."

Ik hoopte dat ze dat wel zou begrijpen! Stuurt ze terug "deze actie gaat wel invloed hebben op je beoordeling van professionaliteit."

Pardon? Ik heb niet eens iets teruggestuurd maar ik was echt heel boos.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:08

Lestrange01 schreef:
Ik ben echt pissig

Ik zat in mijn werkgroep via zoom, maar ik moest mijn medicijnen nemen dus ik stuur een berichtje in de chat "ik moet even een paar minuten weg"

Dus ik kom na drie minuten weer terug en dan zie ik een prive bericht van mijn mentor "je moet wel aangeven waarom je weggaat want dit kan niet."

Ik wist niet eens dat privé berichtjes konden, maar oke! Dus ik stuur terug "sorry mevrouw, ik moest mijn medicijnen nemen en wilde dit niet open en bloot aan al mijn klasgenootjes laten weten."

Ik hoopte dat ze dat wel zou begrijpen! Stuurt ze terug "deze actie gaat wel invloed hebben op je beoordeling van professionaliteit."

Pardon? Ik heb niet eens iets teruggestuurd maar ik was echt heel boos.

Dit zou ik dus echt even aangeven bij je mentor, SLB'er of examencommissie. Zo voyeuristisch vind ik dat. Die docent en je klasgenoten hebben helemaal niets te maken met jouw gezondheid.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:10

Ineke2 schreef:
Ik moet er vooral aan denken hem niet te vergeten. Dat word nog wat... Het is niet voor niks dat een over buurvrouw een sleutel van mijn huis heeft aangezien ik mij zelf nogal regelmatig buitensluit en eh ik vergeet ook regelmatig mijn portemonnee dus kan ik mijn boodschappen naar de service balie brengen en snel mijn portemonnee thuis gaan halen :')

Daarom heb ik in al mijn jassen en tassen er een ingegooid. :+

Ik erger mij omdat ik mijn telefoon niet aan mijn wake-up light gekoppeld krijg...

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:16

Ineke2 schreef:
Rambogirl schreef:

Oh, direct terugdissen!

Hmm nee ik hou mij wijselijk in, anders is mijn eventuele kans op een stage daar helemaal meteen verkeken :')
Maar ik onthou het wel voor in de toekomst O:)

Oh nee als je de stageplaats krijgt... Dit bewaren, lekker laten sudderen. En als je stage daar eindigt dan smijt je hem nog even naar hun kop. _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:33

Dat ik mijn vriend hoor praten over mijn opleiding en ik nu pas besef hoe waardeloos die school is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 00:02

Mijn ouders die in discussie met mij gaan omdat ik vindt dat mijn zusje onverantwoordelijk gedrag vertoont door overal deze week heen te gaan reizen ( letterlijk van Rotterdam naar Maastricht en Groningen) en dan mij onverantwoordelijk noemen omdat ik na 4 maanden weer naar mijn beste vriendin ben geweest die alleen thuis was en vrij recent nog corona hebben gehad en er mega voorzichtig mee zijn. En we daar binnen ook netjes de 1,5 meter hebben aangehouden.

En dan nog de sneer uitdelen ja sommige mensen gaan gewoon door met hun leven en sommige zitten op hun kamer. Tja mens vraag dan eens waarom ik op mijn kamer zit. Niet omdat ik extreem bang ben maar omdat ik ook mijn rust moet hebben en prikkels moet verwerken.

Pfff de drang om uit huis te gaan wordt als maar groter hoor. Ook al heb ik er geen geld voor dan maar elke maand krap ik trek dit ondertussen zo slecht. En dat ik dan lekker zelf kan bepalen of ik onverstandige mensen wel in mijn huis wil hebben.

En dat ik op zulke momenten wel wou dat mijn 2de moeder mijn echte moeder was. Dat mens is veel liever en begripvol naar mij toe en kan mega goed dealen met mijn problemen die ik zo heb. Zij stelt mij gerust in plaats van nog meer in paniek te brengen.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 00:20

Collega's die je pakketjes openen, en niet voor de eerste keer dit jaar.

Ik laat altijd alles op m'n werk bezorgen (ben ik overdags vaker dan thuis) en vandaag kwam de black friday oogst binnen. Ik weet dat ze ook vaak bij die webshop bestelt maar jemig je weet toch wel wanneer iets voor jou binnen moet komen. Het was maar een eau de parfum maar toch... blijf er gewoon af met je tengels. :(

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 00:46

Dat ik in 2 maanden tijd 4kg ben aangekomen, en de afgelopen 4 dagen nog eens een kilo.
Vanaf vrijdag mag ik gelukkig weer sporten, hopen dat dat helpt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 01:05

Onweer en flinke hagel.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 01:32

Pijn in m’n hoofd en oog waardoor ik niet kan slapen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 03:18

Ik wil slapen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 04:29

dat ik weer wakker ben, jongste zoontje heeft koorts en heeft me de eerste helft van de nacht wakker gehouden. En nou kan ik zelf niet meer slapen en loop te piekeren over dingen die mij weer verdrietig maken waardoor ik ook niet echt in slaap kom.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 07:18

Alleen maar lopen draaien en rollen vanacht. Moe zijn maar nauwelijks geslapen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 08:27

Dat ik straks alleen voor rekenen naar school hoef..... nu maar hopen dat het online mag |o

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:11

Dat ze hier om 7.30 zouden zijn voor de reparatie van lekkage... ondertussen is het 8 uur geweest en heb ik nog niemand gezien -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:11

Zo gisteren 3 wervels goed laten zetten en al beter geslapen dan voorgaande nachten.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:27

Fireheart schreef:
Dat ze hier om 7.30 zouden zijn voor de reparatie van lekkage... ondertussen is het 8 uur geweest en heb ik nog niemand gezien -O-

Nu bellen ze dat ze er pas tussen 10 en 12 zijn ‘want ze willen dat het wat lichter is’... dat wist je toch ook wel toen je deze afspraak maakte mijn hemel 8)7

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:38

Vandaag weer een 'hoe gaat het nu' bijpraat gesprekje met mijn manager. Ondanks dat ze er nog bij gezet heeft 'niet bijzonders, geen stress' want hey, ze kent me inmiddels wel, heb ik toch, je raadt het al, stress.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:42

Fireheart schreef:
Fireheart schreef:

Nu bellen ze dat ze er pas tussen 10 en 12 zijn ‘want ze willen dat het wat lichter is’... dat wist je toch ook wel toen je deze afspraak maakte mijn hemel 8)7

Wauw... :') Leuk ook dat ze een uur later pas bellen, in plaats van gewoon direct om 7:30.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:11

Wakker worden met hoofdpijn en zere ogen. Hoe komt het dat mijn ogen pijn doen? :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:06

Aan dit weer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-20 11:09

Moet vanmiddag een workshop geven en kan niet eens mijn laptopscherm goed lezen. Hoofdpijn die niet weg wil trekken. Bah

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:12

Buurvrouw die weet keiharde dreunmuziek draait. Echt kan haar wel wat aandoen. Heb al hoofdpijn zonder haar rotmuziek.