En dat terwijl ik heel secuur ben op het werk hé.
Thuis chaos

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lestrange01 schreef:Ik ben echt pissig
Ik zat in mijn werkgroep via zoom, maar ik moest mijn medicijnen nemen dus ik stuur een berichtje in de chat "ik moet even een paar minuten weg"
Dus ik kom na drie minuten weer terug en dan zie ik een prive bericht van mijn mentor "je moet wel aangeven waarom je weggaat want dit kan niet."
Ik wist niet eens dat privé berichtjes konden, maar oke! Dus ik stuur terug "sorry mevrouw, ik moest mijn medicijnen nemen en wilde dit niet open en bloot aan al mijn klasgenootjes laten weten."
Ik hoopte dat ze dat wel zou begrijpen! Stuurt ze terug "deze actie gaat wel invloed hebben op je beoordeling van professionaliteit."
Pardon? Ik heb niet eens iets teruggestuurd maar ik was echt heel boos.
Ineke2 schreef:Ik moet er vooral aan denken hem niet te vergeten. Dat word nog wat... Het is niet voor niks dat een over buurvrouw een sleutel van mijn huis heeft aangezien ik mij zelf nogal regelmatig buitensluit en eh ik vergeet ook regelmatig mijn portemonnee dus kan ik mijn boodschappen naar de service balie brengen en snel mijn portemonnee thuis gaan halen
Ineke2 schreef:Rambogirl schreef:
Oh, direct terugdissen!
Hmm nee ik hou mij wijselijk in, anders is mijn eventuele kans op een stage daar helemaal meteen verkeken
Maar ik onthou het wel voor in de toekomst
Fireheart schreef:Dat ze hier om 7.30 zouden zijn voor de reparatie van lekkage... ondertussen is het 8 uur geweest en heb ik nog niemand gezien
Fireheart schreef:Fireheart schreef:Dat ze hier om 7.30 zouden zijn voor de reparatie van lekkage... ondertussen is het 8 uur geweest en heb ik nog niemand gezien
Nu bellen ze dat ze er pas tussen 10 en 12 zijn ‘want ze willen dat het wat lichter is’... dat wist je toch ook wel toen je deze afspraak maakte mijn hemel