idinn schreef:Ik roep idd vooral "ow wat een slechte kippenmama" als ik ze niet zoveel aandacht heb gegeven. Net als wanneer de planten er sip bij staan "sorry was een slechte plantenmama"
Ja dit doe ik dus ook
Ik had een tijd terug niet door dat mijn trapbak van de kippen het niet goed deed (omdat die smeerpoetsen zo veel troep onder de plank hadden verzameld dat het bakje niet meer opende) ik vond het al knap dat het voer zo lang meeging
Toen bleek dus dat ze al meerdere dagen niet bij hun brokjes konden voelde ik me heel schuldig en een heeeeeel slechte kippenmama (ze krijgen wel groenvoer en lopen regelmatig los, dus ze hadden op zich wel gegeten)
En ik heb per ongeluk een keer mijn paard de hele werkdag in de stal opgesloten gelaten zonder eten en drinken. Ze kreeg wat medicatie door haar eten, dus ik had haar even apart in de inloopstal opgesloten zodat ze het op kon eten zonder dat een ander het deed. Maar ze deed er zó lang over dat ik eerst andere taken ben gaan doen voor ik naar mijn werk moest.... en toen ben ik dus vergeten de deur weer open te doen
Heel slechte paardenmama dus....