Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Mee eens... zeker als er al een handreiking gedaan is door de FAVV, is het gewoon een ontzettend egoïstische actie geweest. En nu is dit één kat, maar als ze dit geval door laten gaan, staan er straks tig mensen met zielige katjes uit risicolanden op het vliegveld, dus ik snap best dat ze hier geen uitzondering op kunnen maken.Ik ben echt boos op dat meisje dat Lee naar hier heeft gebracht. Zij heeft in volle bewustzijn het leven van die kat in gevaar gebracht. Al in Peru heeft zij te horen gekregen van de Belgische ambassade en van de FAVV dat zij niet toegelaten werd de kat meteen mee naar België te nemen. Zij heeft daarna een alternatief aangeboden gekregen door de FAVV: namelijk de kitten in het kattencafé in Peru laten zodat daar iemand ervoor kon zorgen dat de kat aan alles voldeed (gezondheidscheck, vaccinaties,...) en na de 3 maanden quarantaine zou ze dan het katje mogen laten overvliegen.
Maar nee, miss Selena moest en zou het katje toen en daar meenemen en heeft zo moedwillig het doodvonnis van de kat getekend. En nu natuurlijk zielig doen en op het gemoed van dierenliefhebbers inspelen en de FAVV aftekenen als grote boze kattenmoordenaar. Bah bah bah!!
Ik vind het heel erg, verschrikkelijk, dat dit katje moet vrezen voor zijn leven, maar de enige aan wie dat katje die vrees te danken heeft, is zijn baasje. Het alternatief was namelijk zo gemakkelijk. 3 maandjes wachten en een gezonde kat legaal invoeren. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
__Sannne schreef:deksel schreef:Ik erger me aan het feit dat de baardolie die ik cadeau heb gedaan aan m'n vriend blijkbaar enorm meurt naar kots. Het is echt goor.
Toevallig die van de kruidvat? Die is echt niet te doen namelijk. Vriend gevraagd om hem weg te gooien want ik werd er misselijk van.
__Sannne schreef:https://nos.nl/artikel/2333918-tbs-er-o ... rloos.html
Dit. Waarom mag een persoon die veroordeeld is voor verkrachting en geweldpleging én al twee keer eerder ontsnapt/weggelopen is, gewoon met onbegeleid verlof?! What the hell man.
black_kelpie schreef:MarlindeRooz schreef:Trok de stekker uit mijn tosti ijzer, toen vlogen alle stoppen er uit.. Haat deze dag nu al... Wilde gewoon rustig een tosti eten met een serie maar dat kan ook niet want de router moet opnieuw opstarten.
Ons tosti ijzer lenen?![]()
[ [url=m/TeFKdE.jpg]Afbeelding[/url] ]
black_kelpie schreef:MarlindeRooz schreef:Trok de stekker uit mijn tosti ijzer, toen vlogen alle stoppen er uit.. Haat deze dag nu al... Wilde gewoon rustig een tosti eten met een serie maar dat kan ook niet want de router moet opnieuw opstarten.
Ons tosti ijzer lenen?![]()
[ [url=m/TeFKdE.jpg]Afbeelding[/url] ]