Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merexa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:27

Een Colléga die iets niet volledig heeft doorgegeven en ik op mijn kop kreeg.. :(

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:44

Merexa schreef:
Een Colléga die iets niet volledig heeft doorgegeven en ik op mijn kop kreeg.. :(

Oh bah, dat is echt zuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:53

Nog geen dag terug in Engeland, en nu al helemaal klaar mee. :') Binnen een kwartier nadat ik van die boot af was, had ik m'n banden al half lek gereden aan de gaten in de weg, en werd ik alweer half aangereden door de zoveelste randdebiel die niet snapt dat je niet vanaf het midden van een tweebaans rotonde, ineens naar de buitenkant kunt schieten om eraf te gaan als daar maar één baan is (dat principe begrijpt dus echt geen hond hier, en het concept van verhoogde rijbaanscheiding, is hier ook nog niet gearriveerd). Vervolgens heb ik me verbaasd over de hoeveelheid mensen buiten op straat, die ook lang niet altijd afstand houden van elkaar, en dat terwijl er hier nog geen significante daling is in het aantal nieuwe gevallen, of overlijdens. Waarom de overheid hun non-maatregelen überhaupt nu al wil versoepelen, is mij ook een raadsel, want zo goed staat het er helemaal niet voor.

Maar als klap op de vuurpijl: de supermarkt. Ze willen niet teveel mensen binnen hebben, soit, maar er is echt tótaal geen systeem in dat hele gebeuren. Niemand die telt, geen maximaal aantal wagentjes of mandjes dat beschikbaar is, niets. Je ziet tig mensen naar buiten lopen, voordat de eerste persoon wordt binnengelaten. Wagentjes worden niet ontsmet na gebruik: je moet zelf een wagentje pakken en die kun je dan bij binnenkomst zelf ontsmetten. Personeel draagt geen enkele vorm van beschermende kleding, geen mondkapjes, geen handschoenen, niets. In de paden zijn looprichtingen aangegeven, maar alles wordt de helft van de tijd geblokkeerd met vulkarren waardoor 2m afstand houden nauwelijks mogelijk is, en op het middenpad kun je gewoon in elke willekeurige richting lopen. Vervolgens viel ik bijna om van verbazing toen er bij de zelfscan iets mis ging, en de winkelmedewerkster gewoon pal naast de klant ging staan om het op te lossen, beiden zonder mondkapje of iets aan... :') Als ik binnen twee weken geen corona heb opgelopen hier, is het een wonder.

Gini schreef:
Ik ben echt boos op dat meisje dat Lee naar hier heeft gebracht. Zij heeft in volle bewustzijn het leven van die kat in gevaar gebracht. Al in Peru heeft zij te horen gekregen van de Belgische ambassade en van de FAVV dat zij niet toegelaten werd de kat meteen mee naar België te nemen. Zij heeft daarna een alternatief aangeboden gekregen door de FAVV: namelijk de kitten in het kattencafé in Peru laten zodat daar iemand ervoor kon zorgen dat de kat aan alles voldeed (gezondheidscheck, vaccinaties,...) en na de 3 maanden quarantaine zou ze dan het katje mogen laten overvliegen.
Maar nee, miss Selena moest en zou het katje toen en daar meenemen en heeft zo moedwillig het doodvonnis van de kat getekend. En nu natuurlijk zielig doen en op het gemoed van dierenliefhebbers inspelen en de FAVV aftekenen als grote boze kattenmoordenaar. Bah bah bah!!

Ik vind het heel erg, verschrikkelijk, dat dit katje moet vrezen voor zijn leven, maar de enige aan wie dat katje die vrees te danken heeft, is zijn baasje. Het alternatief was namelijk zo gemakkelijk. 3 maandjes wachten en een gezonde kat legaal invoeren. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. |(
Mee eens... zeker als er al een handreiking gedaan is door de FAVV, is het gewoon een ontzettend egoïstische actie geweest. En nu is dit één kat, maar als ze dit geval door laten gaan, staan er straks tig mensen met zielige katjes uit risicolanden op het vliegveld, dus ik snap best dat ze hier geen uitzondering op kunnen maken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-20 11:14

Concert van Jeff Lynne's ELO afgelast.. -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 11:34

__Sannne schreef:
deksel schreef:
Ik erger me aan het feit dat de baardolie die ik cadeau heb gedaan aan m'n vriend blijkbaar enorm meurt naar kots. Het is echt goor :(.

Toevallig die van de kruidvat? Die is echt niet te doen namelijk. Vriend gevraagd om hem weg te gooien want ik werd er misselijk van. :')

JA. Het is zo vies. Ik dacht in eerste instantie dat het lag aan de toastjes met tonijnsalade die die op had, maar nadat hij z'n tanden had gepoetst was de geur nog steeds aanwezig.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 11:38

Hahahha ja die is zooo erg. De amandelolie is wel lekker trouwens en die kunnen ze ook voor hun baard gebruiken!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 12:05

Naar de huisarts geweest voor “niks”. Heb dus een dikke onderhuidse bult in mijn lies. Maar ook allergische reactie op een insect aan dezelfde kant op mijn onderrug (van een week terug). Had dat ook tegen de assistent gezegd maar die zei dat het niks met elkaar te maken had. Of ik met een half uur langs kon komen. Nou dat heeft het dus wel, was gewoon daarom.

Voelde me al schuldig zat om in Corona tijd de huisarts te bellen.

Wel jammer dat het 4 tot 6 weken kan duren en het best pijn doet met zitten / lopen / het aanhebben van een broek. _O-

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 12:14

__Sannne schreef:
https://nos.nl/artikel/2333918-tbs-er-o ... rloos.html

Dit. Waarom mag een persoon die veroordeeld is voor verkrachting en geweldpleging én al twee keer eerder ontsnapt/weggelopen is, gewoon met onbegeleid verlof?! What the hell man.

Dit, precies DIT!
Het maakt mij echt kwaad. Ik heb het ook even doorgelezen.
Hij is al 2x eerder ontsnapt en heeft daarbij veel schade gepleegd aan onschuldige slachtoffers. O.a. een 78 jarige oude man en dan nog in een paar uur tijd het leven van een vrouw compleet vergallen.
Hopelijk is hij snel gevonden voor hij nog meer schade toebrengt en dan NOOIT meer uit zijn celletje halen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 12:28

Oudjes in hun eigen wereldje zonder geduld in de supermarkt.
Ergerde mij vandaag flink aan de vrouw achter mij bij de kassa in de supermarkt die haar karretje tot 2x toe tegen mijn reet parkeerde. Afstand houden, hoe moeilijk is dat nou? Zeker nu met corona, overal staat het aangegeven, en in de rij kan je ook gewoon naar die markeringen kijken. Maar nee. Vervolgens ben ik klaar met afrekenen dus ik draai om om weg te lopen: bam, weer tegen haar kar aan want ze had hem alvast schuin naast mij gezet in haar ongeduld, precies in mijn looprichting. En ze was zelf alvast pal achter mij gaan staan, echt in mijn personal space, want stel je voor dat ze niet DIRECT bij het pinapparaat kan gaan staan. De cassiere was nog niet eens begonnen met scannen van haar spullen, maar goed.

Adem in, adem uit.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 12:42

xPabloBokt schreef:
Concert van Jeff Lynne's ELO afgelast.. -O-

Ahh nee toch. Je had er zo op verheugd. :(:)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:00

Dat er vanaf vandaag mails rondgaan aan leerlingen die stage gaan lopen vanaf september, en de eerste klasgenoot heeft dus al een plek toegewezen gekregen. Ik ben veel te ongeduldig en wil ook zo'n mail! }:0

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:02

Trok de stekker uit mijn tosti ijzer, toen vlogen alle stoppen er uit. :roll:. Haat deze dag nu al... Wilde gewoon rustig een tosti eten met een serie maar dat kan ook niet want de router moet opnieuw opstarten. :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:12

Dik 50 min gereden om bij een andere auto te kijken. Leek goed, reed goed. Gekocht en mee naar huis genomen. Wil me vriend er mee weg. Problemen met dat ding. Beetje jammer. Vriend lost het maar op, gaat ook wel goedkomen maar toch..

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:15

Ineke2 schreef:
Fireheart schreef:
Dat ik weer eens thuisbezorgd besteld heb, waaroooom :')

Lekker toch? Wat heb je besteld?

Vegetarische burger met frietjes <3 was heerlijk, maar oh wat een geld :=

Ik erger me op dit moment aan het feit dat ik doodmoe ben maar zo nog een avonddienst heb.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:17

MarlindeRooz schreef:
Trok de stekker uit mijn tosti ijzer, toen vlogen alle stoppen er uit. :roll:. Haat deze dag nu al... Wilde gewoon rustig een tosti eten met een serie maar dat kan ook niet want de router moet opnieuw opstarten. :+

Ons tosti ijzer lenen? :D

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:17

Helaas kook ik niet op gas. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:18

Open vuur werkt vast ook :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:19

Pantosti! <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:22

black_kelpie schreef:
Open vuur werkt vast ook :Y)

Hahaha helaas geen zin in een loeiend brandalarm. Blijf het gek vinden dat mijn stoppen eruit vlogen. Gebruik dat ijzer 5x per week en er gebeurt nooit wat. Maak hem ook na elk gebruik schoon.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:23

black_kelpie schreef:
MarlindeRooz schreef:

[ [url=m/TeFKdE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jezus die is gaaf :D!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:28

_San87_ schreef:

Wat dacht je van ons wafelijzer dan *\o/*

Afbeelding

Ooit voor op de kachel, maar zo wil ie ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:30

Wat cool! =:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:31

black_kelpie schreef:
_San87_ schreef:

Wat dacht je van ons wafelijzer dan *\o/*

[ [url=m/AnPNoH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooit voor op de kachel, maar zo wil ie ook.

Nog gaver :D.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:03

black_kelpie schreef:
MarlindeRooz schreef:

[ [url=m/TeFKdE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh die zijn zó lekker :j <3

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:04

Dat volle emmers yoghurt zo snel stukgaan als ze van het aanrecht op de grond vallen :')