Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Laugh schreef:Hoe houd je een plant in leven?![]()
Hij krijgt bruine bladeren.
Ik geef hem water (volgens mij niet te veel of weinig want zit zo’n metertje bij)
Love_Laugh schreef:Philodendron green beauty. Even opgezocht
Bij de intratuinsite staat bij deze plant bruine bladeren betekend te weinig water. Maar er zit zo’n metertje bij en die zegt dat er voldoende water is.
f4bjheu schreef:@martje neem aan van wel, bij adoptie wordt je kind volwaardig van jou voor de wet
f4bjheu schreef:@c waar staat bloed vereiste? Uit Gw volgt dat zoals ik m lees namelijk niet
Citaat:Graden van bloedverwantschap
Het lidmaatschap van het Koninklijk Huis is op grond van de Wet Lidmaatschap Koninklijk Huis voorbehouden aan bloedverwanten tot en met de 2e graad van de Koning en hun echtgenoten. De troonopvolging is op grond van de Grondwet voorbehouden aan bloedverwanten tot en met de 3e graad van de Koning.
c_alsemgeest schreef:f4bjheu schreef:@c waar staat bloed vereiste? Uit Gw volgt dat zoals ik m lees namelijk nietCitaat:Graden van bloedverwantschap
Het lidmaatschap van het Koninklijk Huis is op grond van de Wet Lidmaatschap Koninklijk Huis voorbehouden aan bloedverwanten tot en met de 2e graad van de Koning en hun echtgenoten. De troonopvolging is op grond van de Grondwet voorbehouden aan bloedverwanten tot en met de 3e graad van de Koning.
Burgerlijk Wetboek Boek 1 schreef:Artikel 3
1
De graad van bloedverwantschap wordt bepaald door het getal der geboorten, die de bloedverwantschap hebben veroorzaakt. Hierbij telt een erkenning, een gerechtelijke vaststelling van het vaderschap of een adoptie als een geboorte.
MarlindeRooz schreef:Dat staat er niet?
Een adoptie telt als een geboorte. En het getal der geboorten bepaalt de bloedverwantschap.
Dus een geadopteerd kind kan koningin worden.