Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:24

IMJ schreef:
Ja rompers kocht ik dan ook van de Hema. Op een geven moment weet je er dat 3 voor de prijs van 2 komt en dan sloeg ik in. En die zaten hier prima. (Dunnere elastische)

Het is voor mij uit principe hoor. Ik weiger onnodig teveel uit te geven. Maar dat is ook met tanken bijv. Ik pak toch de goedkoopste pomp als het even kan!

Winterjassen heb ik dit jaar 2 van McGregor gekocht voor 50,- faillissementsverkoop.. en ik vermoed dat ze die volgend jaar weer past. Met de laatste winterjas ook 2 jaar gedaan.

Maar dat doe ik ook. Tank niet langs de snelweg maar echt bij goedkope onbemande.

Koop ook in de sale diverse dingen en let ook op sneaker sale etc. 130 euro voor nikes gaat me te hard voor de oudste. Maar in de sale ben ik nog rond de 75 euro minimaal kwijt. En 1 paar schoenen vind ik gewoon te weinig.

Linnie050

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:39

200 klinkt inderdaad veel.
Ik hou het eigenlijk nooit bij.
Maar denk ook niet dat we dat uitgeven.

Hier ook dingen heeft ze maar 1 x aan gehad. Liggen nog zomer setjes in de kast heeft ze niet gedragen.
Vond ze toch niet leuk meer.
Toch erg zonde inderdaad.

Voor de winter hebben we echt alles nodig. Rompers, sokken., jas, broeken enz enz.
Dan ben je helaas wel veel kwijt nu wat bewust gaan inkopen.

Hier helaas geen sponsors _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:49

Ik doe niet aan kledingpakketten en mijn mamsie koopt wel eens wat voor ons. Maar die heeft in grote lijnen mijn smaak. Of ze doet alsof. Ik snap best dat mijn keuzes niet voor het grote publiek zijn maar dat er soms Zara Girl in het label staat maakt mij echt niet uit.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:53

Ik houd het ook niet bij. Krijg ook niks aangeboden maar ik geef wel veel weg. Alles eigenlijk. Wat ik minder mooi vind naar ‘gratis weg te geven’ in de gemeente op fb. Naar mensen die weinig te besteden hebben. En wat wel mooi is naar een goede vriendin die in september is uitgerekend. Mijn jongens zijn van augustus en oktober dus seizoenen komen overeen en zij is er heel blij mee.

Ik bespaar wel iets door via de sale vooruit te kopen. Spijkerbroeken bijv, die heb je toch nodig. Of een jas voor dit jaar van State of Art Rookies voor mijn oudste, van 160 voor 38 euro. Perfect koopje. Schoenen koop ik nooit tweedehands, soms wel 2 maten tegelijk in de sale omdat ZL zijn voeten echt heel snel groeien. Maar ik wil daar niet op besparen.

En verder koop ik wat ik mooi vind en moet het nog wel een beetje leuk blijven qua prijs. Hoeveel dat is verschilt per bui :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 22:55

Hier nu ook vooral Hema rompers. Ze begint zindelijk te worden dus vindt PB nu zonde. Voorheen een mix van Hema en PB. En die haal ik altijd uit de sale.

Schoenen tot nu toe 1 paar gehad. Maar nu ze groter wordt kom je toch uit op meer vrees ik. Ze draagt ze dan ook echt iedere dag.
Had voor deze winter idd nette schoenen, Bergstein laarsjes, goede laarsjes/hoge schoenen en gympen om te rauzen in gedachten. En allemaal in wat neutrale kleur dat het overal bij kan.
Heb al hele toffe falcottos gezien.

Lie: Juul heeft alles van dr grote neef gedragen. Voelen ze niks van.
Ik draag zelf ook schoenen van de mannenlijn van Jill Sander onder een mooi broekpak. Vind ik juist wel tof beetje androgyn

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:59

Hier niet echt echt oudere kindjes in de omgeving, dus wij krijgen ook geen kleding aangeboden. Maar dat vind ik ook niet zo’n ramp. Ik koop het toch liever zelf :=

Maar de €200 per maand red ik echt niet! Zodra het sale is en het is tijd voor een maat groter geef ik wel een paar honderd euro uit, gok ik. Maar doe dat 2 keer per jaar en het valt redelijk mee.
De tijd dat ik voor mezelf ‘veel’ geld uit gaf ligt (helaas) ook al lang achter me :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:07

Ik koop wat ik mooi vind en een budget heb ik niet. Soms is het €1000 euro, soms niks en alles er tussen in. Voor de andere 2 heb ik vorig jaar ongeveer €3500 uitgegeven, gaat hard hoor.

Zelf heb ik ook een redelijk dure smaak maar ik doe wel heel lang met mijn kleding. Toen ik geen geld had kocht ik vrijwel niks, ook prima.

Voor de kinderen zal het niet veel uit maken maar voor mij is het hobby :D

Stalling is hier net over de €400, dure regio.

*edit*
Ik verkoop wel veel weer van Cruz, wat daar van terug komt gaat op zijn spaarrekening.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:14

simongek schreef:
IMJ schreef:
Ja rompers kocht ik dan ook van de Hema. Op een geven moment weet je er dat 3 voor de prijs van 2 komt en dan sloeg ik in. En die zaten hier prima. (Dunnere elastische)

Het is voor mij uit principe hoor. Ik weiger onnodig teveel uit te geven. Maar dat is ook met tanken bijv. Ik pak toch de goedkoopste pomp als het even kan!

Winterjassen heb ik dit jaar 2 van McGregor gekocht voor 50,- faillissementsverkoop.. en ik vermoed dat ze die volgend jaar weer past. Met de laatste winterjas ook 2 jaar gedaan.

Maar dat doe ik ook. Tank niet langs de snelweg maar echt bij goedkope onbemande.

Koop ook in de sale diverse dingen en let ook op sneaker sale etc. 130 euro voor nikes gaat me te hard voor de oudste. Maar in de sale ben ik nog rond de 75 euro minimaal kwijt. En 1 paar schoenen vind ik gewoon te weinig.

Precies dit! Nu heb ik een meisje dus hier tot nog toe geen nikes (liever wil ze helemaal geen sneaker) maar wel 2 paar laarzen en toch een paar sneakers van shoesme in dit geval. Ze kan ze van vorig jaar nog eventjes aan maar dat gaat niet de heler winter lukken. Hopelijk redden we de sale :D

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:33

Mijn oudste loopt erg naar binnen en met nikes valt het erg mee.

Dan moet hij wel die echte air max hebben. Die zijn echt stevig.

Voorheen van allerlei duurdere leren ook gehad maar van bijv timberlands of shoesme gingen dan de ritsjes niet meer dicht na korte tijd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 07:49

Moet deze even delen. Ze is zo trots :D

Ben normaal anti tule rokjes. Maar deze was zo mooi. Rokje en shirtje van Ralph Lauren.
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:12

Poppetje!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:25

Ze is best aan het veranderen in haar gezichtje vind ik, begint een mooie grote meid te worden :)

Ik krijg eigenlijk niks want ja anderen die wol en zijde enzo dragen die verkopen het gewoon weer door voor nieuw budget, net als ik :D Oma koopt wel af en toe een broekje of shirtje ofzo sinds ik geen restanten van KrijgDeKleertjes meer heb die ik niks vond en aan oma mee gaf :P

Maar meestal geef ik zelf wel wat dingen voor daar mee. En uiteraard vindt ze het leuk om zelf toch af en toe ook iets te kopen :j

Budget daar doe ik niet aan. Nouja in theorie wel, ik heb een rekening waar ik spullen mee koop en verkoop en het lijkt me een leuk idee om er naartoe te werken dat ik alleen mag uitgeven wat er op die rekening staat, dus dat ik eerst weer het 1 en ander moet verkopen voordat ik kan kopen :)

Alleen tja nu werkt dat nog niet want ik ben nog steeds een basis-voorraad aan het aanleggen O:)
En als ik iets echt leuks zie, of een buitenkans, dan sla ik toch echt toe. En dan ben ik zo dat ik meteen een beetje overdrijf en meerdere maten koop zodat ik dat maar vast heb liggen.

Net zoals met die superfijne jeans broekjes pas, precies wat ik graag zie in een broekje qua functionaliteit en zo vaak kom je dat niet tegen, en dan nog dubbel in de aanbieding dus van 20 euro voor minder dan 5 euro. Tja dan sla ik in hoor, dat kan gelukkig :j

Scheelt weer een boel zoeken later.

Of net zoals 2 jaar geleden toen ik die Kidofit schoentjes ontdekte. Toen was er ook ergens sale en heb ik meteen maat 23 t/m 27,5 gekocht :o En blij dat ik dat gedaan heb want het bedrijf is nu gestopt en er is niet meer aan te komen maar ik vis ze gewoon uit de kast als hij een maat groter moet *\o/*

Heb net vorige week de 1 na laatste doos uit de kast gehaald, maat 26 en daarna heb ik nog maar 1 paar en dan is het over met de pret...

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:40

simongek schreef:

Voorheen van allerlei duurdere leren ook gehad maar van bijv timberlands of shoesme gingen dan de ritsjes niet meer dicht na korte tijd.

Zijn steunzolen dan niet een betere oplossing? :)

Ik heb erge platvoeten en helaas te laat steunzolen gekregen waardoor ik erg veel last heb van 1 been/knie/voet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:49

Misschien is dat wel een goeie MaritB, misschien eens navragen simongek, of mogelijk heb je dat al eens gedaan?

Ik vind de Tule rokjes wel leuk hoor, ik vond het eerst ook wat veel, maar ik heb het leren waarderen zullen we maar zeggen :D

Afbeelding
Ze heeft hier overigens eigenlijk een jurkje aan, maar nee, dat zwierde niet als ze danste.. dit rokje is dus uit de kast gepakt en moest er overheen :') Qua kleur vond ik het kunnen dus a la..

Gisteren zocht ze 2 kleuren roze bij elkaar uit, rokje en shirtje beiden met print, het was even drama toen ik zei dat we dat echt niet gingen doen maar we konden uiteindelijk een compromis vinden.. :j

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:12

MaritB schreef:
simongek schreef:

Zijn steunzolen dan niet een betere oplossing? :)

Daar ga ik eens achteraan. Waar begin ik dan? Kan je zo naar een podoloog (zo heet dat toch)

Ik heb erge platvoeten en helaas te laat steunzolen gekregen waardoor ik erg veel last heb van 1 been/knie/voet.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:19

Ja een podoloog inderdaad. Niet te verwarren met een podotherapeut...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:19

Ik hou wel van dat tule maar bij Cruz is het net even erover denk ik :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:21

Ik denk dat hij het wel kan hebben..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:26

Denk dat het hem heel snoezig zal staan :+:

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:31

IMJ schreef:
Misschien is dat wel een goeie MaritB, misschien eens navragen simongek, of mogelijk heb je dat al eens gedaan?

Ik vind de Tule rokjes wel leuk hoor, ik vond het eerst ook wat veel, maar ik heb het leren waarderen zullen we maar zeggen :D

[ [url=m/ApECeB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft hier overigens eigenlijk een jurkje aan, maar nee, dat zwierde niet als ze danste.. dit rokje is dus uit de kast gepakt en moest er overheen :') Qua kleur vond ik het kunnen dus a la..

Gisteren zocht ze 2 kleuren roze bij elkaar uit, rokje en shirtje beiden met print, het was even drama toen ik zei dat we dat echt niet gingen doen maar we konden uiteindelijk een compromis vinden.. :j

Mooi combi. Vind dat het echt aan de combi ligt of iets gaat of niet. Deze combi vind ik dus echt wel geslaagd.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:35

:D Thnx

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 10:48

Cruz rockt gewoon alles. Ik zou mij daar niet druk om maken.
Dat doet je man dan wel voor jou :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:20

Schattig die meisjes in rokjes <3.

Oeps.
Afbeelding

70% korting bij twee stuks dus tsja, kon er niks aan doen. Normaal ben ik niet zo van de logo’s maar vind deze nog wel leuk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 11:48

Afbeelding

En dan zit nog aardig wat in de was
12 t-shirts (denk ik)
7 longsleeves
2 zomerse romperpakjes
1 onesie
5 vestjes (waarvan 2 bijna te klein)
2 fleeceveatjes
1 bontvestje
9 truien
5 rokjes (waarvan 3 wat kort)
2 blousjes
12 jurkjes (helft zomer/ helft winter)
6 spijkerbroeken
3 korte broekjes
15 andere broekjes/leggings.

Ik verwacht dat het meerendeel van de broekjes volgend voorjaar nog mooi kan. (Zijn veel leggings dus dat mag best iets korter)
Net als een deel van de t-shirts. Dus vallen nu op de billetjes en zullen dan iets korter vallen. Is prima dan voor erbij.
Denk dat kast al anders toont in oktober als zomerspul weg ligt.
Ben wel dol rokjes en jurkjes. Die draag je bij meisjes het langste door en zijn meeste waar voor geld.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:13

Oh dat shirtje een beetje links van het midden, met die verschillende kleuren en sneeuwvlokjes enzo :+: