Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:02

Aahh.. wat zei die?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:03

anne_bento schreef:
Hij is weg en het doet verdomd veel pijn ;(

Ah nee -O- -O- :(:)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:03

He wat klote Anne :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:06

Kort gezegd dat ie heel veel om me geeft en gek op me is maar de stap nog niet durft te nemen en dus op deze manier verder wil en dan hopen dat hij toch de stap wel durft te nemen over een tijdje. Ik heb aangegeven dat ik daar niet op kan wachten.. toen hebben we een uur gedaan over afscheid nemen, hij kon en wilde niet weg omdat ie zoveel om me geeft maar blijkbaar niet genoeg voor een relatie.. valt me zwaar dit en ergens heb ik het gevoel dat ie er nog op terug gaat komen, je weet pas wat je had als je het verliest. En kwa gevoel hoop ik het zo erg, want ik voel ook nu pas hoe enorm gek ik op hem ben, maar ik wil geen valse hoop houden -O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:23

anne_bento schreef:
Kort gezegd dat ie heel veel om me geeft en gek op me is maar de stap nog niet durft te nemen en dus op deze manier verder wil en dan hopen dat hij toch de stap wel durft te nemen over een tijdje. Ik heb aangegeven dat ik daar niet op kan wachten.. toen hebben we een uur gedaan over afscheid nemen, hij kon en wilde niet weg omdat ie zoveel om me geeft maar blijkbaar niet genoeg voor een relatie.. valt me zwaar dit en ergens heb ik het gevoel dat ie er nog op terug gaat komen, je weet pas wat je had als je het verliest. En kwa gevoel hoop ik het zo erg, want ik voel ook nu pas hoe enorm gek ik op hem ben, maar ik wil geen valse hoop houden -O-

:(:)

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:28

Ooww had zo wat anders gehoopt -O- :(:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:34

Neeeeee.. :(

Kan me echt niet voorstellen dat je er zo ontzettend moeilijk over doet als je gek op iemand bent en alles al doet wat een relatie inhoudt..

Ben benieuwd of je nog wat van hem gaat horen. Heel erg veel sterkte!

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:37

Stille meelezer hier!
Anne_bento wat verschrikkelijk kl*te
Meer kan ik er niet van maken. Chocolade er bij en even lekker uithuilen. Komt allemaal weer op zn pootjes terecht :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:37

Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen... snap er gewoon niks van.. 5 maanden alles gedeeld samen dag in dag uit.. Pff :\

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 00:42

Bah wat akelig Anne.... :(

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 01:48

Anne :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 06:43

Wat een stuk stront zeg, geloof zelf gewoon niet dat er een reden kan zijn om na 5 maand nog niks te willen. Dan is het gewoon niet sterk genoeg. Of dan ben je echt psychisch ziek, en daar zit je ook niet op te wachten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 07:36

Ik hoop voor je dat hij zich bedenkt, goed dat je zo sterk bent gebleven en voet bij stuk houdt.. hij weet nu wat ie mist en misschien komt ie erop terug

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 07:57

Wat verschrikkelijk k*t Anne -O- Maar jij verdient iemand die wel met 100% voor je gaat, en niet iemand die je onzeker maakt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 08:13

Oh nee Anne... Wat erg :\ Ik vind je ontzettend sterk, maar had zo gehoopt dat het anders uit zou pakken. Hele dikke :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 08:26

Zo sterk ben ik niet, heb geen oog dicht gedaan en jank de ogen uit Mn kop ;( heb zoveel spijt het gesprek te zijn aangegaan, als ik dat niet had gedaan dan had ik me nu niet zo doodziek gevoeld en had ik een leuk gezellig weekend gehad in plaats van dit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 08:35

Dat is idd de keerzijde..
Maar als jij vind voor jezelf dat het niet meer ok is, dan is het toch niet ok?
Heel veel sterkte meid

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 08:39

Had je dat echt? Je bent het gesprek natuurlijk niet voor niets aangegaan. Als je je er helemaal happy bij voelde, dan was het gesprek aangaan überhaupt niet in je hoofd opgekomen. En dat maakt je sterk, dat je ondanks dat je wist dat dit een uitkomst kon zijn, je het toch besproken hebt. Je had ook door kunnen gaan, dat was de weg van de minste weerstand geweest. Maar of je daar uiteindelijk echt beter van was geworden... Neemt niet weg dat het nu ontzettend kút en vreselijk verdrietig is.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 09:13

Jeetje. Wat een eikel dat hij je liever laat lopen dan dat hij alles een naam geeft. Ik had het nooit verwacht om eerlijk te zijn.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 09:13

Mee eens Berdien, zo'n gesprek ga je niet voor niets aan Anne :(:) Je verdient iemand die 100% voor jou kan gaan. Ik denk - als het echt om bindingsangst gaat bij hem - dat het niet een kwestie is van niet genoeg om elkaar geven of dat het niet sterk genoeg is. Dan kan zo iemand letterlijk niet die commitment aangaan, ondanks dat ze soms graag willen. Bindingsangst ligt vaak diep in het verleden.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 09:34

Darah3 schreef:
Mee eens Berdien, zo'n gesprek ga je niet voor niets aan Anne :(:) Je verdient iemand die 100% voor jou kan gaan. Ik denk - als het echt om bindingsangst gaat bij hem - dat het niet een kwestie is van niet genoeg om elkaar geven of dat het niet sterk genoeg is. Dan kan zo iemand letterlijk niet die commitment aangaan, ondanks dat ze soms graag willen. Bindingsangst ligt vaak diep in het verleden.

Maar heeft bindingsangst dan puur en alleen met het naampje te maken? Want als je wel familie en vrienden gaat ontmoeten klinkt het voor mij niet als bindingsangst. Je kunt met die angst wel gewoon alle dingen doen welke bij een relatie horen maar je doet alleen moeilijk over het label? Vind dat lastig te begrijpen..

Anne_bento had je oprecht een leuk en onbezorgd weekend gehad als je niks had besproken? Je zat ermee en dat haal je niet zomaar weg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 09:40

Berdien schreef:
Had je dat echt? Je bent het gesprek natuurlijk niet voor niets aangegaan. Als je je er helemaal happy bij voelde, dan was het gesprek aangaan überhaupt niet in je hoofd opgekomen. En dat maakt je sterk, dat je ondanks dat je wist dat dit een uitkomst kon zijn, je het toch besproken hebt. Je had ook door kunnen gaan, dat was de weg van de minste weerstand geweest. Maar of je daar uiteindelijk echt beter van was geworden... Neemt niet weg dat het nu ontzettend kút en vreselijk verdrietig is.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.. :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 09:53

Jullie berichten doen me goed...
weet je, dan hadden we nu waarschijnlijk een fijn weekend gehad, maar dit moment was dan weer gekomen, volgende week, of over een maand, of over een half jaar.. maar uiteindelijk was dit gesprek sowieso wel gekomen, dus het was uitstel geweest. Ik weet het allemaal wel maar het voelt allemaal zo vreselijk ellendig.

Ik begrijp het gewoon niet... helemaal in een 'relatie' zitten met alles erop en eraan en dan toch nu zeggen, toch maar niet.. het voelt zo onbegrijpelijk -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:01

Het is ook onbegrijpelijk.. vraag me echt af wat daar achter zit bij hem.. :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:02

Relaxed schreef:
Het is ook onbegrijpelijk.. vraag me echt af wat daar achter zit bij hem.. :n

Waarschijnlijk zn bindingsangst wat al meerdere malen is genoemd.