Ynske kwam aan met :

Een doos

Eenmaal open

En wat zat er veel in

En uitgepakt

Ynske heel erg bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Ik sta er dubbel in. Aan de ene kant uitermate veel respect voor de organisatie dat ze dit netjes willen doen. Aan de andere kant, er word nu ook aangehaald dat zij hun lessen voor volgend jaar geleerd hebben. En daar zit het hem voor mij nu net in. De kans is groot dat er volgend jaar meerdere versies zullen volgen. De groep moet volgend jaar kleiner, maar dan zullen mensen die niet mee kunnen doen waarschijnlijk zelf iets organiseren. Dus misschien is het toch handig in elk geval de geleerde lessen met ons te delen.
En het spijt me zeer, ik kan me best voorstellen dat er redenen zijn waarom bokt even op een lager pitje komt te staan. Ik kan me zelfs voorstellen dat er redenen zijn dat je ondanks alle goede voornemens niet aan het samenstellen en verzenden van een pakket toe komt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je niet even een minuutje vrij kan maken om de organisatie duidelijk te laten weten dat het anders loopt dan verwacht, dat het er niet in zit, dat je je helaas toch moet terugtrekken zodat er iets anders geregeld kan worden.
Gewoon maar niet verzenden en de organisatie aan je laten trekken om erachter te komen hoe of wat, vind ik gewoon ronduit onbeschoft, ongeacht wat er speelt. En ik zou toch graag weten wie dat is, zodat alle versies van SSS volgend jaar zelf kunnen bepalen of ze diegene nog een keer een kans willen geven of niet.