Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Nou, ik denk dat ik hier in Drenthe bij mag zijn als er nog überhaupt substantiële regen gaat vallen.. De bovenste paar mm van het zand is nat, maar daaronder is het gewoon droog..
Volgens de 24h voorspelling zou die band die nu boven Arnhem hangt rood moeten zijn, maar als je op een -1h voorspelling kijkt is hij dat echt niet..
love_western schreef:Mariska_28 schreef:Nou, ik denk dat ik hier in Drenthe bij mag zijn als er nog überhaupt substantiële regen gaat vallen.. De bovenste paar mm van het zand is nat, maar daaronder is het gewoon droog..
Volgens de 24h voorspelling zou die band die nu boven Arnhem hangt rood moeten zijn, maar als je op een -1h voorspelling kijkt is hij dat echt niet..
Omgeving hoogeveen regent het iig al wel.
Mariska_28 schreef:Nou, ik denk dat ik hier in Drenthe bij mag zijn als er nog überhaupt substantiële regen gaat vallen.. De bovenste paar mm van het zand is nat, maar daaronder is het gewoon droog..
[ [url=m/APKcSO.jpg]Afbeelding[/url] ]