Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:09

Alja schreef:
__laura schreef:
Met skittleman gaat het nog steeds goed! Zaterdag alweer 6 maand <3

Nathalie18x woont je Taylor swift fan toevallig in Groningen? :')

ik ben geen nathalie18x maar weet het antwoord wel :+

Ja hier heb ik toch niks aan :')
Mijn vriend en ik vragen ons af of het Vincent is :+

Nathalie18x

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:12

Haha nee Arnhem!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:23

Leuk Procent en _Laura dat jullie ook allebei nog steeds happy zijn!
Geld voor mij ook, leek ook te mooi om waar te zijn maar in het echt bleek hij nog veel leuker te zijn! Match made in tinderheaven ;-)

Tot nu was het bij mij wat appen en real life gesprekken betreft meestal wel redelijk gelijk. Wel paar keer gehad dat de man in kwestie totaal niet op z'n foto's leek (in negatieve zin).

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:46

Jildau schreef:
Gewoon daten jullie! Soms zijn ze in het echt zelfs nog leuker en perfecter.. <3

Ik ga morgen met m'n date, eigenlijk al veel meer dan date, naar een veehouderij evenement in Hannover. Zoveel zin in!

Veel plezier! Zeg je nog even hoi tegen mijn vriend? _O-

Je mag hem houden Resistance haha. Ik hoop voor je dat hij in het echt ook zo leuk is!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:58

Hey allemaal, ik meld me ook even

Ik ben donderdag (na weken overwegen) begonnen, en heb al leuk contact met een aantal matches. Vraagje aan jullie... de eerste weken kan je toch gewoon met meerdere daten? Iemand daar ervaring mee? En wat doen jullie op een eerste date? Ik denk zelf aan gewoon een drankje in de stad, dan kan je met goed fatsoen na een uurtje weer de benen nemen als het tegenvalt... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:02

Ligt een beetje aan ds situatie. Als ik een date heb met iemand die ik leuk vind en die ik nog eens wil zien date ik uit principe niet meer met anderen, puur omdat ik het niet leuk zou vinden als een ander dat ook doet.

Maar als je er duidelijk over bent dat je ook met anderen date lijkt het me niet echt een probleem.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:05

zolang je geen relatie hebt met diegene kun je in mijn ogen prima met meerdere daten :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:06

Ik ben er wel eerlijk over, dat vind ik zelf het fijnste.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:11

Ik ben zoals Emma, als ik iemand leuk vind en er vaker mee afspreek, dan date ik in principe niet met anderen. Ongeacht of het al wel of niet het labeltje 'relatie' heeft :)

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:17

Nee als ik iemand echt leuk zou vinden, dan date ik ook niet met meerdere. Maar na alleen app contact en een telefoontje vind ik het een beetje moeilijk bepalen of diegene echt leuk is :D

Een ook zo'n zonde om andere mogelijk leuke mannen af te houden en al je hoop op die ene te vestigen toch :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:44

Na een aantal keer daten (dan wordt het onderhand wel wat serieuzer) zou ik daten met een ander een no go vinden.

Ik heb dat soort problemen niet want ik kom uberhaupt bijna nooit iemand tegen die ik leuk genoeg vind om te daten. :') :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:58

Tango1979 schreef:
Ik ben donderdag (na weken overwegen) begonnen, en heb al leuk contact met een aantal matches. Vraagje aan jullie... de eerste weken kan je toch gewoon met meerdere daten? Iemand daar ervaring mee? En wat doen jullie op een eerste date? Ik denk zelf aan gewoon een drankje in de stad, dan kan je met goed fatsoen na een uurtje weer de benen nemen als het tegenvalt... :)

Weet je wat zo fijn is aan daten? Er zijn geen regels voor. Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt en bespreek het evt met je date. Of niet. Ook prima. Je hebt geen relatie na 1x daten (over het algemeen dan) dus je kan prima de dag erna met een ander daten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:39

En jahoor, de date staat gepland.

Ik ben benieuwd hoe hij echt is. Over whapp klinkt ie in ieder geval erg gezellig! :) En hij mag er best wel zijn...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:42

Ik word echt jaloers van jullie verhalen. Ik ben nu een ander half weekje aan het appen met een leuke jongen (op papier :') ) na 3 dagen vroeg die mij mee op date. Maar ik heb de boot nog een beetje afgehouden. Van de week belde hij plotseling, ik durfde gewoon niet op te nemen :+ verschrikkelijk. Ik wou dat ik die drempel even over kon, dat mij niks kan gebeuren haha.

Leuk Resistance, ben benieuwd. Totaal niet mijn type, dat soort foto's op tinder heb ik altijd het idee dat ze maar op 1 ding uit zijn en swipe ik meteen weg. Hopelijk voor jou is het een leuke vent! :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:42

Resistance schreef:
En jahoor, de date staat gepland.

Ik ben benieuwd hoe hij echt is. Over whapp klinkt ie in ieder geval erg gezellig! :) En hij mag er best wel zijn...

En wanneer vindt het plaats? En hef wordt toch wel een Disney marathon he? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:45

N0a schreef:
Ik word echt jaloers van jullie verhalen. Ik ben nu een ander half weekje aan het appen met een leuke jongen (op papier :') ) na 3 dagen vroeg die mij mee op date. Maar ik heb de boot nog een beetje afgehouden. Van de week belde hij plotseling, ik durfde gewoon niet op te nemen :+ verschrikkelijk. Ik wou dat ik die drempel even over kon, dat mij niks kan gebeuren haha.

Leuk Resistance, ben benieuwd. Totaal niet mijn type, dat soort foto's op tinder heb ik altijd het idee dat ze maar op 1 ding uit zijn en swipe ik meteen weg. Hopelijk voor jou is het een leuke vent! :D

Ik heb op die foto ook helemaal niet rechts geswiped :') Dat was een andere met gewoon z'n gezicht. :j

Ik val ook normaal niet op dat soort gespierde foto's. Maar in dit geval mooi meegenomen. :')

@destination

We gaan eerst gewoon eens wat drinken. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-11-16 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:50

ik hoop dat hij zo geweldig is als hij klikt voor jou! Zijn die ogen nu bewerkt?
Laatst bijgewerkt door Furrow op 16-11-16 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:51

Ik zou niet zijn foto hier plaatsen ;)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:22

Ik zou het niet fijn vinden als iemand zo mijn foto op een forum zet!
Ik hoop voor je dat hij in het echt net zo leuk is als op de app :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 23:51

Ik ben zo hypocriet he:
Ik wil dat Tinderdate begrijpt dat ik het druk heb en mij de ruimte geeft. Maar als hij het druk heeft kan dat niet :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 00:29

ruitje schreef:
Ik ben zo hypocriet he:
Ik wil dat Tinderdate begrijpt dat ik het druk heb en mij de ruimte geeft. Maar als hij het druk heeft kan dat niet :')

Nee, is toch gewoon logisch! ~~}> :))

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 08:43

Ruitje haha, idd.

Zolang t niet aan is mag je best meerdere daten vind ik tenzij je denkt dit is wel een leuke dan zou ik er voor gaan. Ik had dinsdag date 3 boodschappen gedaan en samen koken. Lagen we net op de bank net de katten ging de bel. Z'n pa die ff op de koffie kwam. Altijd fijn. Zaterdag zie ik m weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 08:51

Nimber schreef:
Ruitje haha, idd.

Zolang t niet aan is mag je best meerdere daten vind ik tenzij je denkt dit is wel een leuke dan zou ik er voor gaan. Ik had dinsdag date 3 boodschappen gedaan en samen koken. Lagen we net op de bank net de katten ging de bel. Z'n pa die ff op de koffie kwam. Altijd fijn. Zaterdag zie ik m weer.

Cockblocker _O-

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:19

ruitje schreef:
Ik ben zo hypocriet he:

Ja natuurlijk gaat dat zo. Als ik bezig ben met werk/paarden enz heb ik geen tijd om iets terug te sturen. Maar als ik dan tijd heb moet ie wel gelijk reageren!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:56

Oww herkenbaar Ruitje en Jasmijn!! Heb ik ook

Ik heb zondagavond date met Tinderman 1 en volgende week donderdag met Tinderman 2... Maar Tinderman 3 (die me echt leuk lijkt) schiet niet op met een echte afspraak maken. Wel hinten, maar de knoop is nog niet doorgehakt...