Sammie schreef:Ik weet het niet precies, misschien iemand anders?Dat zijn dan weer details over representatie van het bedrijf, bedrijfskleding kan wel verplicht worden dus dat je een lang shirt aan moet oid. Verplicht rokken dragen mag ook. Dus ik vermoed dat ze het dan op die boeg gooien ofwel je contract wordt niet verlengt
Ik heb het zelf met mijn neusbel gehad. Toen was ik een guppie die deed vakkenvullen voor 8 uur in de week. En in een periode dat niet iedereen er meeliep. Och, ik heb wat lansen moeten brekenIk moest maar met een pleister eroverheen komen werken tijdens openingsuren. (juist ja... dat ziet er niet raar uit ofzo... En valt natuurlijk ook veel minder op dan een klein neusbelletje) Niet van plan om dat te doen, dus ben daar zélf weggegaan. Al bleef meneer beweren dat ik ontslagen was. Hahaha! Achter de kassa zat dan wel weer een morbide obese vrouw die echt heel d'r oor vol had hangen. Die sieradenwinkel was blijkbaar geen probleem.
@oomens ik denk dat dat wel een klein puntje is. Anderzijds als iemand het doet op een plek dat gewoon bedekt kan worden.. Je moest eens weten hoeveel zakenlui onder hun stropdas vól zittenImo is het ook afhankelijk van het werk wat je doet. Frontdesk of backoffice. Bij dat laatste zou het echt geen hol uit moeten maken. Een volgetattoeerde punker met overal oorbellen en piercings in een 4* restaurant/hotel achter de servicebalie komt bij bepaald publiek wat afstotend achter. Dezelfde dame in een punkcafe achter de bar weer niet
Daar verwacht je geen stijve trut met >5cm naaldhaken, opgestoken haar en keurig driedelig mantelpakje
Wat erg dat je daar om ontslagen wordt zeg