Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RM_ schreef:Dankjulliewel allemaal! Ik wil inderdaad niet te veel opvallen, maar ook niet te veel uit de toon vallen (waardoor je juist weer opvalt).
Wat vinden jullie van zo'n setje? (pantalon + blazer)?
[ [url=m/WGwAiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fira schreef:RM_ schreef:Dankjulliewel allemaal! Ik wil inderdaad niet te veel opvallen, maar ook niet te veel uit de toon vallen (waardoor je juist weer opvalt).
Wat vinden jullie van zo'n setje? (pantalon + blazer)?
[ [url=m/WGwAiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel gaaf! Mag ik weten waar je die kunt kopen?
Ik kom even binnenvallen, maar ik heb een vraagje.
Zijn er bokkers die binnenkort bij de H&M gaan winkelen en zouden willen kijken of deze nog te koop is:
[ [url=m/loXNP5.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had 'm in m'n "winkelwagentje" op de webshop, maar ineens was ie eruit en bleek hij uitverkocht te zijn...
Gianti schreef:Fira schreef:
Heel gaaf! Mag ik weten waar je die kunt kopen?
Ik kom even binnenvallen, maar ik heb een vraagje.
Zijn er bokkers die binnenkort bij de H&M gaan winkelen en zouden willen kijken of deze nog te koop is:
[ [url=m/loXNP5.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had 'm in m'n "winkelwagentje" op de webshop, maar ineens was ie eruit en bleek hij uitverkocht te zijn...
Welke maat?
Blue_flower schreef:Ik heb een wijnrode fluwelen bikini online gezien, echter kan ik geen Nederlands bedrijf vinden die ze heeft Alleen Ali maar dat durf ik niet aan.
Mag een gewoon broekje zijn maar ook een string broekje.
Iemand tips?
Blue_flower schreef:Ik heb een wijnrode fluwelen bikini online gezien, echter kan ik geen Nederlands bedrijf vinden die ze heeft Alleen Ali maar dat durf ik niet aan.
Iemand tips?
DewiRox schreef:Blue_flower schreef:Ik heb een wijnrode fluwelen bikini online gezien, echter kan ik geen Nederlands bedrijf vinden die ze heeft Alleen Ali maar dat durf ik niet aan.
Iemand tips?
Bij Myjewellery hebben ze hem ook. Velvet bikini noemen ze hem daar geloof ik.