prutsmuts is het nu eindelijk een paar dagen droog , heb zowaar iets met de poown kunnen doen. Al die buien geven hartstikke coole luchten... maar al die nattigheid
Ik heb eindelijk lightroom dus ik kan eindelijk fatsoenlijk foto´s editen
Ga een filmpje in elkaar zetten van 2 jaar terug onder het mom van sds
nenahdm
Geplaatst: 22-02-16 22:17
Haaa ga maar lessen nemen bij Rick dan Ik heb dus nog steeds geen lightroom, maar ook nog steeds geen computer die het aan kan
Trouwens gisteren inleiding gehad over GRlevel3
nenahdm
Geplaatst: 22-02-16 22:44
Verdorie toch, mn mama zit voor morgen weer in enhanced risk en vrienden van ons knal int midden van moderate. Had ze de vorige keer al gecontacteerd en ze zaten net tussen twee tornado warnings onder/boven. Jackson (jongetje van 10) was nog nooit eerder zo bang geweest van t weer..
Annash
Blogger
Geplaatst: 22-02-16 23:21
Ik heb ook een vriend in Alabama, maar die zit noordelijker dan moderate risk. Hij is het wel gewend en is gelukkig een slimme jongen die oplet als er waarschuwingen zijn. Maar toch hou ik ook altijd een oogje in het zeil en heb ik een alarm ingesteld staan op zijn woonplaats.
Het doet wel wat als je er mensen kent.. niet zo aangenaam als je morgen een hele dag moet leren en je up to date wilt blijven en ze hebben er vorige week nog maar van langs gekregen!
Ga ik doen En mijn vriend laat morgen zijn laptop hier terwijl hij gaat werken dus kan ik wat prutsen met GRlevel3!
nenahdm
Geplaatst: 23-02-16 10:26
Enn ze zitten er allemaal in, moeder + alle andere vrienden. Nu ga ik mij zeker niet kunnen focussen vanavond op geschiedenis, maar goed ik ben er nu al ingevlogen