Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:45

Zoals hij er nu uitziet met dat roze is al veel leuker, Rianne! :)

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:50

Dat ziet er al veel leuker uit Rianne! Het spreekt me nu ook al veel meer aan :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:52

Bedankt! :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:03

Hamsters zijn echt zo leuk!

Fijn een nieuwe lens, Marrleen. ALs je goede oren hebt kun je soms idd hoge tonen horen die niemand anders hoort. Wat zegt de fabrikant hierover?

Welkom paradepaardje. Leuke blog met heldere uitleg.
Welkom Rianne. Leuk hondje heb je.
Yasmine schreef:
Ik ben de afgelopen 4 dagen ziek geweest, dus niet zoveel om over te bloggen behalve ziek zijn zelf :+ Dus dan maar:

Hoera, griep! 5 dingen waarmee ik de week doorkwam over enkele series, boeken, apps en programma's waar ik me mee vermaakt heb. Want vanuit je luie zetel kan je heus wel een nieuwe taal leren :D

Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar als jij ziek bent en een nieuwe taal kan leren, ben je toch ook gezond genoeg om naar je werk te gaan? Deze post maakt op mij om die reden niet zo'n heel goede indruk moet ik zeggen. :o OOk omdat je schrijfstijl heel leuk en enthousiast is, kom je niet ziek over. Misschien was je al beter toen je erover blogde, maar dat is de indruk die je geeft. Just saying...

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:08

HippoLogic schreef:
Fijn een nieuwe lens, Marrleen. ALs je goede oren hebt kun je soms idd hoge tonen horen die niemand anders hoort. Wat zegt de fabrikant hierover?

Ik heb m al een tijdje, maar heb er nog nooit over geschreven :D :D Vandaar nu dus. Ik heb geen idee wat Canon er over zegt, heb het eigenlijk ook niet nagevraagd. Ik hoor inderdaad hele hoge tonen. Ik was laatst in een kringloopwinkel waar allemaal oude tv's aanstonden. Op een gegeven moment heb ik er een uitgezet waar dus zo'n toon uit kwam. Ik was blijkbaar de enige die m hoorde :')

Ik zit er aan te denken om binnenkort over te stappen naar een eigen domein maar ik zit nu te twijfelen over de titel van mn blog. Het is nu Lights Through The Rain maar dat is wel lang... Ik heb alleen geen idee naar wat ik t zal veranderen...

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:10

Mijn blog met Calippo & Olilly staat weer online! :) Gelukkig was Calippo wél braaf vandaag, ik ben super trots op d'r :D Wil je weten waarom? Lees dan snel mijn blog www.equetablog.tk :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:21

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:07

Als het goed is staat mijn nieuwe blog nu online. Zouden jullie een kijkje willen nemen? Omdat ik net de DNS gegevens pas heb aangepast kan hij zijn dat hij morgen pas echt over is.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:06

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:10

Zo ziet de nieuwe blog er uit op mijn mobiel.

Afbeelding

@sam, ik kwam met overzetten ook je comment tegen. Thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:12

Even vanuit mijn meeleeshoekje, tof geworden Tazzey!!!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:13

Ik heb geen wifi nu op mijn mobiel (na 9 uur ligt de wifi eruit) maar het is idd anders dan normaal en ik vind het mooi! <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:16

Thanks meiden! :o

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 00:26

Tazzey schreef:
Thanks meiden! :o

Ik vind je nieuwe site echt prachtig! Ik heb even een reactie achter gelaten! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 01:04

Ik zag hem net voorbij komen. Dank je wel! Kan op m'n mobiel alleen niet inloggen om goed te keuren. :o

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 10:18

Ja heel mooi!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 11:33

Ziet er goed uit! +:)+

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 11:42

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:18

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:55

Thanks meiden!!

Ik heb een Valentijns nailart voor jullie vandaag.

Ik ga jullie blogs in de loop van de dag even goed bekijken. Yvette, die van jou heb ik wel even gelezen. Mooi artikel! Veel mensen vergeten hoe belangrijk lagen zijn in PS.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 14:23

Flux schreef:
Ik heb ook weer een blogpost, dit keer over mijn favoriete boekjes van het moment! Daarnaast heb ik wat geprutst met een galerij :) --> Fluctuated <--

Breedte scherm kan ik volgens mij niks aan doen. Volgens mij moet ik dan de betaalde premium versie hebben, iemand die dat kan bevestigen?

Leuke blogs verder weer!

Ik heb ook een gratis Wordpress-blog, maar ik krijg die galerij niet handig voor elkaar. Ik moet 'm steeds zelf updaten door een volledig nieuwe aan te klikken en dan elke foto die ik erin wil te selecteren. Schiet niet op als ik veel foto's ga uploaden.

Hoe heb jij dat gedaan? :) Je pagina ziet er mooi uit!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:23

Sokje_6 schreef:
Ik heb ook een gratis Wordpress-blog, maar ik krijg die galerij niet handig voor elkaar. Ik moet 'm steeds zelf updaten door een volledig nieuwe aan te klikken en dan elke foto die ik erin wil te selecteren. Schiet niet op als ik veel foto's ga uploaden.

Hoe heb jij dat gedaan? :) Je pagina ziet er mooi uit!

Bedankt! :D Ik ben ook nog steeds aan het ontdekken hoe alles moet, dus heb even gekeken wat er gebeurde als ik 1 foto extra wilde toevoegen (die drie die ik had staan heb ik namelijk in één keer gedaan).

Heb je de pagina wel aangemaakt met de galerij-optie? Als ik de pagina nu ga bewerken (als in, extra afbeeldingen toevoegen), dan klik ik op de afbeeldingen (in het bewerk-scherm), worden ze geselecteerd en krijg ik een potloodje voor bewerken. Dan kan ik afbeeldingen aan dezelfde galerij toevoegen vanuit mijn mediabibliotheek.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg was :') Laat anders maar weten, dan probeer ik wat met print-screens te fixen!

Overigens, ik kreeg vaak de opmerking dat mijn lettertype te groot is (en pagina te breed) dat vind ik ook, maar ik kan hier met mijn gratis-versie (volgens mij) niets aan veranderen. Kan iemand dat verifiëren? Of zie ik iets over het hoofd?

Ik ga nu even al jullie blogs bekijken!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:32

Ga ik straks even bekijken, bedankt!
Aan lettergrootte kan ik inderdaad ook niks wijzigen maar aangezien mijn oma mijn reisblog ook volgt maakt dat in mijn geval niet zoveel uit :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:36

Ik heb uiteindelijk mijn eigen gallery gemaakt want ik kon niets vinden wat aan mijn eisen voldeed.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 15:38

Ik heb geen idee hoe ik een galerij van externe maker kan invoegen, heb geen mogelijkheid tot plug-ins dus dan valt de helft al af. Jouw galerij ziet er netjes uit! :)