Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik ben de afgelopen 4 dagen ziek geweest, dus niet zoveel om over te bloggen behalve ziek zijn zelfDus dan maar:
Hoera, griep! 5 dingen waarmee ik de week doorkwam over enkele series, boeken, apps en programma's waar ik me mee vermaakt heb. Want vanuit je luie zetel kan je heus wel een nieuwe taal leren
HippoLogic schreef:Fijn een nieuwe lens, Marrleen. ALs je goede oren hebt kun je soms idd hoge tonen horen die niemand anders hoort. Wat zegt de fabrikant hierover?
Tazzey schreef:Als het goed is staat mijn nieuwe blog nu online. Zouden jullie een kijkje willen nemen? Omdat ik net de DNS gegevens pas heb aangepast kan hij zijn dat hij morgen pas echt over is.
Flux schreef:Ik heb ook weer een blogpost, dit keer over mijn favoriete boekjes van het moment! Daarnaast heb ik wat geprutst met een galerij--> Fluctuated <--
Breedte scherm kan ik volgens mij niks aan doen. Volgens mij moet ik dan de betaalde premium versie hebben, iemand die dat kan bevestigen?
Leuke blogs verder weer!
Sokje_6 schreef:Ik heb ook een gratis Wordpress-blog, maar ik krijg die galerij niet handig voor elkaar. Ik moet 'm steeds zelf updaten door een volledig nieuwe aan te klikken en dan elke foto die ik erin wil te selecteren. Schiet niet op als ik veel foto's ga uploaden.
Hoe heb jij dat gedaan?Je pagina ziet er mooi uit!