Naast mij woont een Artemis en haar zus heet Ariadni. Not my cup of tea, maar hun vader is Grieks volgens mij
Artemis is een Griekse godin en Ariadne komt ook uit de mythologie dus met een Griekse vader vind ik het ook wel passend.
Ohja! Ik herinner me ineens een broertje en een zusje, de kinderen van een vriendin van een oud klasgenootje van mij: G'noa en G'lano..
Zeer creatieve schrijfwijze van Dewi gespot op mijn facebook; Dhe-wie en ja... Zo schrijf je het echt....
Lowara schreef:Zeer creatieve schrijfwijze van Dewi gespot op mijn facebook; Dhe-wie en ja... Zo schrijf je het echt....Serieus met streepje? Net op een tv een jochie, Rivers. Ja echt, met s erachter.
Rebecca schreef:Beautyfull hope zag ik op tv Bij we are family toch ... Of bij superkids1 van die twee
Froukje schreef:Lowara schreef:Zeer creatieve schrijfwijze van Dewi gespot op mijn facebook; Dhe-wie en ja... Zo schrijf je het echt....Serieus met streepje? Net op een tv een jochie, Rivers. Ja echt, met s erachter. MET streepje...
BeSen schreef:[naam] schreef:Beautyfull hope zag ik op tv Bij we are family toch ... Of bij superkids1 van die twee Geen idee bij 1 van de 2 idd , mam haar programma's daar was ik afgelopen weekend
Hoorde hier gisteren over een gezin met een luca en een luna.en een gezin met een Siem en een meisOok heerlijk creatieve ouders
beautifull hope is van dat meisje dat Idiols een keer heeft gewonnen. Daarna kreeg ze een postnatale depressie
@LinnypinnieDaanievaansjoow @ vuurneon Ik ken wel een Karianne, voor een meisje uiteraard. Zal Karian idd wel de mannelijke variant zijn