Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sansevieria

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

Fenny, in elk geval heel veel sterkte! :(:)

Mijn persoonlijke mening is dat iemand oma toch zou moeten aanspreken dat dit zo eigenlijk niet kan.
Wie weet hoeveel tijd jullie nog gegeven is samen, dan is juist je eigen gezin toch het allerbelangrijkste?

Je zou inderdaad van een gezonde volwassene denken dat die in staat is dat zelf te bedenken...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:38

FennyPower schreef:
Mijn vader is dus ziek en een van zijn laatste periodes. En heb een behoorlijke ergenis dat mijn oma zich in situaties voordwingt :'(

Waardoor ik gewoon geen gezamelijke momenten heb met mijn vader .. :(
Hoe kan ik dan mijn momenten pakken ....

Het voelt nu zo'n beetje als mijn zusje wel en ik niet omdat oma mijn plaats in neemt..
Wat betreft een dagje weg (maar 4 tickets.)

Ik gun het haar van harte hoor...
Ik zou haar aankomende zomer mee nemen naar Ludovico einaudi maar toen ik tickets had leek het haar niet mooi klinken... Zit ik nu met tickets. Dus dit valt gewoon echt even door mijn verkeerde keelgat.
Ik huil zo hard nu, ze had ook eerlijk kunnen zeggen, oh zusje gaat mee, moeder, zieke vader.. ik vind dat andere dochter mee mee moet nu het laatste moment gebroken is ..

Moeder wou haar ticket al geven aan mij, maar dat wil ik echt absoluut niet hebben! Zij en mijn zusje moeten die momenten echt nog pakken met elkaar !

Met hun vakantie kan ik ook al niet mee, en passeer ik ook om hun die kans te geven volgende week..

Ja ik voel me echt een beetje geïrriteerd maar wil hun er niet mee opzadelen.. :'(

Waarschijnlijk is nog een ticket kopen zo goed als onmogelijk of niet?
Want dit is behoorlijk oneerlijk

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 52 min geleden

hagelslag schreef:
FennyPower schreef:
Mijn vader is dus ziek en een van zijn laatste periodes. En heb een behoorlijke ergenis dat mijn oma zich in situaties voordwingt :'(

Waardoor ik gewoon geen gezamelijke momenten heb met mijn vader .. :(
Hoe kan ik dan mijn momenten pakken ....

Het voelt nu zo'n beetje als mijn zusje wel en ik niet omdat oma mijn plaats in neemt..
Wat betreft een dagje weg (maar 4 tickets.)

Ik gun het haar van harte hoor...
Ik zou haar aankomende zomer mee nemen naar Ludovico einaudi maar toen ik tickets had leek het haar niet mooi klinken... Zit ik nu met tickets. Dus dit valt gewoon echt even door mijn verkeerde keelgat.
Ik huil zo hard nu, ze had ook eerlijk kunnen zeggen, oh zusje gaat mee, moeder, zieke vader.. ik vind dat andere dochter mee mee moet nu het laatste moment gebroken is ..

Moeder wou haar ticket al geven aan mij, maar dat wil ik echt absoluut niet hebben! Zij en mijn zusje moeten die momenten echt nog pakken met elkaar !

Met hun vakantie kan ik ook al niet mee, en passeer ik ook om hun die kans te geven volgende week..

Ja ik voel me echt een beetje geïrriteerd maar wil hun er niet mee opzadelen.. :'(

Waarschijnlijk is nog een ticket kopen zo goed als onmogelijk of niet?
Want dit is behoorlijk oneerlijk

Helaas niet nee :(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zulke gesprekken heel lastig vind om te voeren, ik weet dat ze het de afgelopen jaren ook lastig gehad heeft nadat ze haar partner verloren is.
Daarom wou ik haar meenemen , maar goed dan dit , valt me gewoon echt verkeerd ..
Het is niet eens de moeder van mijn vader. Maar van moeders kant..
Als het zijn moeder was had ik het ergens nog begrepen.

Maar ik ben gewoon ook heel goed in mijzelf niks gunnen daarin. Daarom leef ik ook erg op mijzelf dat mijn vader wel eens zegt we moeten haar niet vergeten.
Ik wil mezelf niet willen uitnodigen ergens ..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Oh wauw

Dat is wel heel erg slecht zeg!
En echt jammer dat er geen ticket bij te bestellen valt

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 40 min geleden

Sorry, maar dan heeft ze er op dit moment eigenlijk niets te maken.

Ik dacht dat het de moeder van je vader was. De oma dus die haar zoon gaat verliezen.
Dat maakte dat ik de situatie erg ingewikkeld vond, en verschillende standpunten kon begrijpen.
Nu ligt dat anders.

Overigens, als je dit nog totaal niet bespreekbaar gemaakt hebt, weet je ook nog niet hoe je oma (moeders zijde) er in staat.

Kan maar zo zijn dat die het heel goed begrijpt als je verteld dat je erg graag zelf wil gaan nu, gezien hoe alles er nu voor staat.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 7 min geleden

Ik dacht ook dat het de moeder van je vader was.

Hier zou ik toch echt wat van zeggen. En dat is helemaal niet raar.

Jullie gezin hoort dan samen.