Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Froukje_J schreef:Orthopeed: ja er is van alles mis in je voet maar ik kan het niet voor je oplossen...ik stuur je door naar een revalidatiearts misschien krijgt die je pijnvrij of die moet je leren hoe je met de pijn moet leven.
Ja hallo ik ben 31 moeder van 2 kinderen..ik loop al sinds september 2024 met pijn en op krukken ik hoop toch niet dat dit de rest van mn leven is
Sanniejtjuh schreef:Froukje_J schreef:Orthopeed: ja er is van alles mis in je voet maar ik kan het niet voor je oplossen...ik stuur je door naar een revalidatiearts misschien krijgt die je pijnvrij of die moet je leren hoe je met de pijn moet leven.
Ja hallo ik ben 31 moeder van 2 kinderen..ik loop al sinds september 2024 met pijn en op krukken ik hoop toch niet dat dit de rest van mn leven is
Jeetje wat poedersuiker zeg!![]()
Was het in het ziekenhuis? Misschien een second opinion doen? Vriendin van mij kreeg wel opties toen ze naar een Bergman kliniek ging.
Marcella schreef:En moet nu toch weer laagdrempelige tramadol hervatten.![]()
Zit hier nu ook wel een beetje te shaken. Dus iets te hard aan het afkicken.
En baal wel had net wc schoongemaakt.
Froukje_J schreef:Orthopeed: ja er is van alles mis in je voet maar ik kan het niet voor je oplossen...ik stuur je door naar een revalidatiearts misschien krijgt die je pijnvrij of die moet je leren hoe je met de pijn moet leven.
wat een poedersuiker antwoord..
Nyaleti schreef:Froukje_J schreef:Orthopeed: ja er is van alles mis in je voet maar ik kan het niet voor je oplossen...ik stuur je door naar een revalidatiearts misschien krijgt die je pijnvrij of die moet je leren hoe je met de pijn moet leven.
wat een poedersuiker antwoord..
Die "leren leven met de pijn" , als er ook daadwerkelijk van alles mis is![]()
Weten ze wel wat er mee is?