Ik had weer totaal geen besef van afstand, raakte ook nog eens m’n zonnebril kwijt. Dus kwam na zonsondergang pas bij de auto met 12.000 stappen op de teller.

Maar wel gave foto’s gemaakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Weer 6 dagen gewerkt (niet van 09:00-17:00 uur ofzo) maar gewoon wel maandag tm zaterdag bezig geweest met brandjes blussen, andermans onkunde uitleggen aan clienten en proberen mn verslagen bij te werken waar men al om ging zeuren afgelopen week. Vandaag dus de enige vrije dag en eerst wat handbeelden gemaakt voor mn projecten, toen mn moestuin aangelegd en gemest. En toen moest ik nog koken. Pittig dagje gdweest dus voelt ook weer als een werkdag. En morgen weer werken.
Sintara schreef:Laatst was een vrouwelijke collega ontslagen die er al lang werkte, want haar functie is vervallen. Echt wel flauw. Zij kreeg een bosje bloemen.
Nu gaat de ZZPer accountant stoppen en hij krijgt een "breakfast party". Nu moeten we allemaal 50dkk dokken en al om kwart voor 7 ergens zijn. Walnotenschnapps drinken en dan om 8u op kantoor.
Waarom kan er hier niks normaal gaan
Marocje schreef:Sintara schreef:Laatst was een vrouwelijke collega ontslagen die er al lang werkte, want haar functie is vervallen. Echt wel flauw. Zij kreeg een bosje bloemen.
Nu gaat de ZZPer accountant stoppen en hij krijgt een "breakfast party". Nu moeten we allemaal 50dkk dokken en al om kwart voor 7 ergens zijn. Walnotenschnapps drinken en dan om 8u op kantoor.
Waarom kan er hier niks normaal gaan
Wow, hier ga ik slecht op: je moet 50! Euro betalen om voor je werk ergens wat te eten? Ten eerste zou ik het al niet willen als ik het aangeboden kreeg. Ten tweede zou ik dit niet oke vinden naar andere collega die weg moest dus als statement al niet gaan.
MyWishMax schreef:Ik vind het ook raar Sinatra. Vooral dat verschil, niet netjes.hoeveel euro komt het op neer eigenlijk? Ik zou dat gaan eten niet erg vinden, maar wel dat de ene werknemer het moet doen met bosje bloemen en een ingehuurde zelfstandige wel afscheid krijgt.