Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:30

Weer de DHL bezorger die er niet is |( :(

kampioen2be

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:34

Net helemaal gehaast voor werk om langs divoza te gaan. Extra spullen gepakt zodat ik mn verjaardagkorting kon krijgen (moest boven de 50 komen) en kreeg vervolgens de gratis liksteen niet.... en durfde er ook niet om te vragen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:50

Gesprek ging zo poedersuiker voor mijn gevoel.
Ik krijg deze week te horen of ik word aangenomen dus spanning bij elke telefoonbelletje

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 17:12

Mkango schreef:
Werkgever die helemaal hysterisch werd toen ik haar aansprak op haar gedrag (ze stond alwéér tegen ons te schreeuwen) en per direct ontslag nam. :')

Die zul je ook missen als hernia.

Edit: ik las m als in dat zij ontslag nam. Maar begrijp dat jij ontslag hebt genomen.
Either way, goed bezig! Van dat mispunt ben je mooi af. :j

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:09

Waarom zijn mensen op facebook zo irritant

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:10

Laat 'op Facebook' er maar tussenuit :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 18:11

Ik zeg tegen mijn verloofde dat hij nog even moet wachten met extra toezeggingen doen tegen een vriendin m.b.t. haar verhuizing omdat we het zelf al enorm druk hebben en we over een paar weken al een dag gaan helpen (ze woont op dik anderhalf uur rijden).

Komt hij net doodleuk naar beneden, ja heb gezegd als ze extra hulp nodig heeft dat ze het maar moet laten weten.

Spreek ik Chinees?!

En dan vervolgens pissig doen tegen mij, "wilde alleen maar aardig doen".

Echt jongens ik geef verdorie eens een keer mijn grenzen aan wat ik al gruwelijk moeilijk vind en dan lopen mensen er nog overheen. Wat is er niet duidelijk aan "even wachten"??

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:27

Is er een soort van nieuwe generatie ineens onstaan die geen idee hebben van het gele knopje in de trein die je in moet drukken om de deuren te openen? :?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:56

Captain schreef:
Is er een soort van nieuwe generatie ineens onstaan die geen idee hebben van het gele knopje in de trein die je in moet drukken om de deuren te openen? :?

Tijdens de covid regels hoefde dat toch niet? Zeker niet bij de metro.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 19:04

Lestrange01 schreef:
Captain schreef:

Niks van gemerkt, ik moest gewoon de deur openmaken met het knopje in de sprinter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:17

Lestrange01 schreef:
Captain schreef:

Jawel, bij NS moest het ook gewoon.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:47

Maagpijn, maagpijn, eeuwige maagpijn

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:57

Tijdelijke collega die mij de schuld wil geven van dit kapot lampje....

Nee
Nee
Nee
Nee
Ik heb om 1 uur de auto fatsoenlijk over gegeven.
Het is nu bijna 8 uur

Jij hebt hoor de zoveelste x wat kapot gemaakt Afbeelding

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:57

Ik voel me niet zo heel lekker, een gejaagd gevoel/hartslag, alsof ik veel koffie gedronken heb.
Een dutje gedaan en het ging beter maar na een mini inspanning terug dat gevoel.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:35

corinep schreef:
Per ongeluk 2x 2 kaartjes voor Walibi Fright Nights gekocht via Vakantieveilingen(had de knop "direct kopen" omgezet...). Heb er maar 2 nodig... Had ik ze net zo goed voor de volle prijs kunnen kopen :+

Die kan je toch gewoon verkopen?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:42

Mn pa heeft korrels over het gazon gegooid tegen Engerlingen maar dat ruikt heel sterk naar knoflook dat het nu in huis daar ook naar stinkt :+

En eindelijk een duimbrace gevonden, blijkt ie nu alsnog te groot (zit vervelend) en typ nu met m'n wijsvingers en dat schiet echt niet op. Voel me echt een boomer :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 21:22

justdiesel schreef:
corinep schreef:
Per ongeluk 2x 2 kaartjes voor Walibi Fright Nights gekocht via Vakantieveilingen(had de knop "direct kopen" omgezet...). Heb er maar 2 nodig... Had ik ze net zo goed voor de volle prijs kunnen kopen :+

Die kan je toch gewoon verkopen?

Had ze al op MP maar kreeg geen reactie dus begon hem een beetje te knijpen. Als het even meezit worden ze morgen opgehaald...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 21:45

Stomme vent die nog steeds na bijna 14 jaar ADD niet begrijpt en er ook geen moeite voor wil doen om het wel te begrijpen.

Ik was vrij vandaag maar heb niets in het huishouden gedaan omdat het me niet lukte om mezelf er toe te zetten, altijd last van innerlijke strijd. Nu is ie chagrijnig omdat ik zei dat ie het dan maar zelf moest doen als ie zich er zo aan ergerde.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 22:41

Aan mijn werk, tijd om lekker te gaan solliciteren overal.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 22:46

Aan mijn nu nog huidge werk.. kan niet wachten om bij nieuwe baan te beginnen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 23:04

Ik dacht vorig jaar echt dat ik de enige was die mijn baan niet leuk vond , maar als ik hier zo lees veel mensen die ook zo over hun baan denken.

Lekker gaan solliciteren! Ik ben nog steeds zo blij dat ik ontslag heb genomen op mijn vorige werk. Absoluut geen spijt van gehad en inmiddels goed opgenomen in het nieuwe team ik ben nu heel happy met mijn werk!

--

Grootste ergernis vanwege dierendag had de plaatselijke kinderboerderij een kijk uurtje georganiseerd. Leuk concept , alleen de cavia's los op een picknick tafel is vragen om problemen. En voordat ik dat nog kon denken viel er een cavia van de tafel af. Zo'n niet al te slim persoon pakt hem zo op met één hand en zet het beestje weer op tafel. Cavia duidelijk wat in shock maar ging wel eten. Arm dier , ik heb mij enorm ingehouden omdat er allemaal cliënten bij waren maar als dit buiten werk om was geweest had ik dit wel even anders aangepakt. Ik had nog een cavia vast en de neiging om die in mijn jas te stoppen was heel groot.

En dat er vervolgens ook nog een geit half vast kwam te zitten := Die heb ik maar even subtiel net als met een veulen aangedrukt.

Nu lijkt het een grote bende maar het concept was zo leuk! Alleen de dieren in vervolg maar tussen de hekjes houden... Nu waren de meeste dieren wel heel relaxt maar dit viel mij nogal op.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 23:11

Overgestapt van internet provider, splinternieuwe vloerbedekking zit nu gat in vanwege kabel ( dit is wol en je snapt m.. die is nu gaan rafelen). Op de bovenverdieping lopen kabels ook alle kanten in ipv netjes weg gewerkt en als kers op de taart kreeg ik ook nog een rekening terwijl aansluiten gratis zou zijn.

De rekening is na een telefoontje gelukkig kwijtgescholden, van de rest baal ik nog. Dacht hoop geld uit te sparen door over te stappen, maar dat valt inmiddels wel mee en hoop extra werk pffff

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 01:07

Dat dochter met de medicatie (pcm en diclofenac) koortsvrij was maar nu ik die aan het afbouwen ben, (volgens schema) de temperatuur toch weer wat omhoog lijkt te schieten. En ik had gehoopt dat ze morgen weer in haar eigen bed zou slapen. Want ze draait nogal in bed en neemt haar ruimte zeg maar :+
(maar zolang ze nog pcm moet is het gewoon handiger (en veiliger) dat ze naast mijn ligt)

En zelf heb ik nog steeds last van mijn oor, die klapt nog steeds iedere keer dicht en blijft dat dan ook een tijdje.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 06:56

Dan wordt je wakker van de wekker, lig je fijn warm in bed, is het buiten donker én hoor je de wind om het huis gieren.
En dan moet je uit bed -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:26

Vandaag wordt een super stressvolle dag..
Mn fijne collega werkt een halve dag op woensdag en vanaf nu moet ik haar taken overnemen..
Nu maar hopen dat alles soepel verloopt