Nou zijn gelukkig de meeste toeristen weer weg en hun kinderen dus ook. En ik woon op kruipafstand van een meer, waar je zóú kunnen zwemmen. In de zomer.
Maar ook daar krioelt het vaak van de kindertjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:LWDaisy schreef:Het kon mij niet heel veel schelen, al voelde ik me wel de vreemde eend - maar je zal daar maar zitten omdat je ze wel wilt maar het maar niet wilt lukken. Of dat je daar zwanger zit te zitten, zonder dat je dat wilt. Mag je daar fijn naar die snaterende dames luisteren terwijl jij een abortus loopt te plannenIk ben niet heel gevoelig op dat vlak, het zou mij geen slecht gevoel aanpraten, maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Ik begrijp niet waarom je naar een gynaecoloog moet voor een abortus.
Tancreda4 schreef:Netjes en fijn!
Ik kwam er laatst achter waarom pannenkoeken restaurants vieze kinder eetgelegenheden zijn. Niet vanwege de herrie, daar kon ik me goed voor afsluiten met een boek tijdens het wachten. Niet eens vanwege de rond rennende kinderen ....
Maar vooral vanwege de vlindertjes die heel stoer en knap alleen naar t toilet mogen. Damn, 1 gore ranzige rot bende daar, overal water, overal stukken plee papier, en als je een deur open trekt is er altijd wel een hokje waar een kind met grote bambie ogen op se pot zit maar de deur niet op slot kon doen. Maar oh wat knap vlinder dat je helemaal alleen bent gegaan. *barf smily*
VuurVleugels schreef:Ik werd gebeld door het restaurant waar ik net via thuisbezorgd iets had besteld, dat ze iets niet meer hadden en of ik vervanging wilde. Ik kon haar alleen amper verstaan omdat er een kind afgrijselijk hard aan het krijsen was op de achtergrond. Echt de scherpte en toonhoogte die je trommelvliezen snijden, ken je dat? Zo hard dat het dus letterlijk pijn deed aan mijn oren door de telefoon heen. Dus ik zei "Jezus, kun je dat kind anders niet ff buiten het restaurant zetten ofzo?". Meid aan de telefoon reageerde niet en was daarna een heel stuk koeler. Zou het haar kind zijn geweest?
VuurVleugels schreef:Ik werd gebeld door het restaurant waar ik net via thuisbezorgd iets had besteld, dat ze iets niet meer hadden en of ik vervanging wilde. Ik kon haar alleen amper verstaan omdat er een kind afgrijselijk hard aan het krijsen was op de achtergrond. Echt de scherpte en toonhoogte die je trommelvliezen snijden, ken je dat? Zo hard dat het dus letterlijk pijn deed aan mijn oren door de telefoon heen. Dus ik zei "Jezus, kun je dat kind anders niet ff buiten het restaurant zetten ofzo?". Meid aan de telefoon reageerde niet en was daarna een heel stuk koeler. Zou het haar kind zijn geweest?
Prairy schreef:VuurVleugels schreef:Ik werd gebeld door het restaurant waar ik net via thuisbezorgd iets had besteld, dat ze iets niet meer hadden en of ik vervanging wilde. Ik kon haar alleen amper verstaan omdat er een kind afgrijselijk hard aan het krijsen was op de achtergrond. Echt de scherpte en toonhoogte die je trommelvliezen snijden, ken je dat? Zo hard dat het dus letterlijk pijn deed aan mijn oren door de telefoon heen. Dus ik zei "Jezus, kun je dat kind anders niet ff buiten het restaurant zetten ofzo?". Meid aan de telefoon reageerde niet en was daarna een heel stuk koeler. Zou het haar kind zijn geweest?
En, zat er extra saus op je bestelling?
Laurora schreef:Mijn vriend is kok en zegt zelf dat hij het nooit zou wagen, hoe lelijk en vervelend gasten ook doen, maar hij kent genoeg koks die met alle liefde even wat extra's door je eten mixen.
Mijn motto is altijd: hoe k*t het restaurant ook is, doe áltijd extra driedubbel aardig tegen de mensen die je eten maken/bezorgen/aan tafel brengen.