[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 16:49

In een straal van ongeveer 20 kilometer om mij heen heb je dat dus niet, blijkbaar ;(
Nou zijn gelukkig de meeste toeristen weer weg en hun kinderen dus ook. En ik woon op kruipafstand van een meer, waar je zóú kunnen zwemmen. In de zomer.

Maar ook daar krioelt het vaak van de kindertjes ;(

Roosch

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 18:17

*mopper

Iets met reizen met kinderen. Tot een leeftijd van 8 moet je lekker met ze naar fiets Texel gaan ofzo maar vermoei anderen niet met dat gekrijs op het vliegveld. Of nog erger.. in het vliegtuig. :7

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 18:21

Neeee dat is zielig voor de mensen op Texel.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 18:24

Zolang ze daar blijven en niet naar de andere, wel leuke eilanden gaan vind ik het best. :') Texel is niet m'n favoriet.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:20

Urbanus schreef:
LWDaisy schreef:
Het kon mij niet heel veel schelen, al voelde ik me wel de vreemde eend - maar je zal daar maar zitten omdat je ze wel wilt maar het maar niet wilt lukken. Of dat je daar zwanger zit te zitten, zonder dat je dat wilt. Mag je daar fijn naar die snaterende dames luisteren terwijl jij een abortus loopt te plannen :') Ik ben niet heel gevoelig op dat vlak, het zou mij geen slecht gevoel aanpraten, maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.

Ik begrijp niet waarom je naar een gynaecoloog moet voor een abortus.

En voor wie het wel wil maar niet wil lukken heeft bijna ieder zkh een afgezonderde wachtruimte als fertiliteit onder gynaecologie valt.

@koper het naaktstrand? :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:23

secricible schreef:
@koper het naaktstrand? :+

:Y) :')

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:50

Ik had dinsdagavond een meevaller.
We waren uit eten geweest en achter ons zaten twee tafels met kinderen.
Ik heb ze niet gehoord.
(Oké, wel praten, maar niet vervelend.) Geen gekrijs of gejank. En er werd niet gerend. Toen een klein jongetje naar het toilet moest, liep de vader mee.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:53

Oh ik zat vorige week bij vrienden en hun anderhalfjarige.
Dat kind plakt letterlijk de héle dag, ik vond het zo vies :')

In het zwembad viel het wel mee haha. Op een bepaald moment stak iemand het kind daar in mijn handen, we (ik en het kind) keken elkaar nogal geschokt aan, en hoewel ze nog niet heel veel zegt, zwéér ik dat ze me aankeek en "I'm sorry" zei :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:54

Netjes en fijn!

Ik kwam er laatst achter waarom pannenkoeken restaurants vieze kinder eetgelegenheden zijn. Niet vanwege de herrie, daar kon ik me goed voor afsluiten met een boek tijdens het wachten. Niet eens vanwege de rond rennende kinderen ....

Maar vooral vanwege de vlindertjes die heel stoer en knap alleen naar t toilet mogen. Damn, 1 gore ranzige rot bende daar, overal water, overal stukken plee papier, en als je een deur open trekt is er altijd wel een hokje waar een kind met grote bambie ogen op se pot zit maar de deur niet op slot kon doen. Maar oh wat knap vlinder dat je helemaal alleen bent gegaan. *barf smily*

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:55

Hmm, was lekker, dat ontbijt -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 09:39

Gadverdamme! Dat is idd heel ranzig!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 09:41

Mijn schoonouders mochten een avondje oppassen op kleinkind terwijl de ouders naar een verjaardag gingen.
Nee, ze zouden het niet laat maken want schoonzus geeft nog borstvoeding en het was de eerste keer dat ze zonder baby weg gaan...
Komen ze rond 01:15 uur pas weer thuis := En mijn schoonouders moesten nog een uur naar huis rijden..
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd denk ik :')

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:07

Tancreda4 schreef:
Netjes en fijn!

Ik kwam er laatst achter waarom pannenkoeken restaurants vieze kinder eetgelegenheden zijn. Niet vanwege de herrie, daar kon ik me goed voor afsluiten met een boek tijdens het wachten. Niet eens vanwege de rond rennende kinderen ....

Maar vooral vanwege de vlindertjes die heel stoer en knap alleen naar t toilet mogen. Damn, 1 gore ranzige rot bende daar, overal water, overal stukken plee papier, en als je een deur open trekt is er altijd wel een hokje waar een kind met grote bambie ogen op se pot zit maar de deur niet op slot kon doen. Maar oh wat knap vlinder dat je helemaal alleen bent gegaan. *barf smily*

Vaak vergeten ze ook nog door te spoelen... helemaal fijn bij een nummer 2.
Had ik de vorige keer in de efteling

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:24

Volwassen mensen zijn niet per sé beter hoor. Helaas ervaring mee :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:31

Cayenne schreef:
Volwassen mensen zijn niet per sé beter hoor. Helaas ervaring mee :')

daar heb je helaas gelijk in

Vorige week nog bij openbare toiletten geweest bij "de lucht" waar een burger king en nog wat meer zaken bij elkaar zitten.
50 ct betalen en zo gooooor!!!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:51

Die 50 cent gaat ook niet naar onderhoud van de toiletten, maar rechtstreeks naar de traumabehandeling van degene die hem schoon moest maken, maar daardoor ziek thuis zit.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:16

Snadrem schreef:
Die 50 cent gaat ook niet naar onderhoud van de toiletten, maar rechtstreeks naar de traumabehandeling van degene die hem schoon moest maken, maar daardoor ziek thuis zit.

Of E.coli heeft opgelopen.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:20

Ik werd gebeld door het restaurant waar ik net via thuisbezorgd iets had besteld, dat ze iets niet meer hadden en of ik vervanging wilde. Ik kon haar alleen amper verstaan omdat er een kind afgrijselijk hard aan het krijsen was op de achtergrond. Echt de scherpte en toonhoogte die je trommelvliezen snijden, ken je dat? Zo hard dat het dus letterlijk pijn deed aan mijn oren door de telefoon heen. Dus ik zei "Jezus, kun je dat kind anders niet ff buiten het restaurant zetten ofzo?". Meid aan de telefoon reageerde niet en was daarna een heel stuk koeler. Zou het haar kind zijn geweest? _O-

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:08

VuurVleugels schreef:
Ik werd gebeld door het restaurant waar ik net via thuisbezorgd iets had besteld, dat ze iets niet meer hadden en of ik vervanging wilde. Ik kon haar alleen amper verstaan omdat er een kind afgrijselijk hard aan het krijsen was op de achtergrond. Echt de scherpte en toonhoogte die je trommelvliezen snijden, ken je dat? Zo hard dat het dus letterlijk pijn deed aan mijn oren door de telefoon heen. Dus ik zei "Jezus, kun je dat kind anders niet ff buiten het restaurant zetten ofzo?". Meid aan de telefoon reageerde niet en was daarna een heel stuk koeler. Zou het haar kind zijn geweest? _O-

_/-\o_ held

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 23:31

VuurVleugels schreef:

En, zat er extra saus op je bestelling?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 13:47

Prairy schreef:
VuurVleugels schreef:

En, zat er extra saus op je bestelling?

Ik zou mijn eten toch ook niet 100% meer vertrouwen haha.
Mijn vriend heeft in een nogal bekende fastfoodketen gewerkt - je wilt niet weten wat de hamburger spécial was :')

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 13:53

Whahaha ik heb gelukkig een keurig verzorgde bestelling ontvangen. Maar het is goed om te weten dat ik dat soort dingen beter niet in hamburgertenten kan flikken _O-

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 14:49

Mijn vriend is kok en zegt zelf dat hij het nooit zou wagen, hoe lelijk en vervelend gasten ook doen, maar hij kent genoeg koks die met alle liefde even wat extra's door je eten mixen.
Mijn motto is altijd: hoe k*t het restaurant ook is, doe áltijd extra driedubbel aardig tegen de mensen die je eten maken/bezorgen/aan tafel brengen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 14:53

Laurora schreef:
Mijn vriend is kok en zegt zelf dat hij het nooit zou wagen, hoe lelijk en vervelend gasten ook doen, maar hij kent genoeg koks die met alle liefde even wat extra's door je eten mixen.
Mijn motto is altijd: hoe k*t het restaurant ook is, doe áltijd extra driedubbel aardig tegen de mensen die je eten maken/bezorgen/aan tafel brengen.

Op basis van mijn vriend zijn ervaring doen wij het ook zo haha!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 15:33

Empe weet wel raad met die vervelende krijsjes.

Afbeelding