Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
wyoming schreef:Ik moet naar de wc maar de postbode kan komen. Ik ga toch maar naar de wc. Ik zit net op de wc, postbode voor de deur.
Valerie93 schreef:Valerie93 schreef:Dat er net heel erg hard op mijn hart is getrapt en dat diegene maar mag vallen op een parasol met zijn reet en dat die parasol dan maar even open klapt...
Hierdoor net maar even heel hard onder douche gehuild... en nu hoofdpijn erdoor...
Valerie93 schreef:Valerie93 schreef:Dat er net heel erg hard op mijn hart is getrapt en dat diegene maar mag vallen op een parasol met zijn reet en dat die parasol dan maar even open klapt...
Hierdoor net maar even heel hard onder douche gehuild... en nu hoofdpijn erdoor...
wyoming schreef:2 van de 3 verzamelcontainers die niet open gaan. Betekend 1 container op minstens 90 huishoudens, die 1x per week geleegd wordt. Dat ziet er dus na een paar dagen zo uit:
[ [url=m/4mrRhI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op de dag dat het opgehaald wordt, zie je de containers niet meer.
Mijn buren hebben al een paar keer gebeld, ik heb al een paar keer gebeld, maar er verandert helemaal niks aan.
Maddy_Paola schreef:Even alles gewoon, vorige week volledige week hoofdpijn gehad, begon maandag mn rechterpols te zeuren terwijl normaal links is, hierdoor links dinsdag overbelast dus 2 polsen die niets willen, dinsdagavond door mn rug dus niet meer kunnen hurken of bukken. En vandaag als kers op de taart nonactief gezet want er worden weer dingen over mij geluld dus is mijn gedrag wat fout is...