Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 15:34

Huisarts bellen toch voor diegene die geen oproep in de bus hebben gehad. Die van mij is echt gewoon zoek. Had ik niet die post app op tijd werkende gehad had ik ook nooit gezien dat hij wel had moeten komen. En had ik nu nog zitten wachten op bericht

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 15:40

Ik kreeg een oproep omdat ik in 2005 keelontsteking gehad heb. Heul bijzonder, verder de afgelopen 10 jaar geen huisarts gezien.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 15:47

Ik ga morgen de huisarts een belletje geven om te kijken of het eventueel mogelijk is om een vaccin te krijgen. Ik heb in januari een besmetting doorgemaakt en dat betekent voor mij dat ik, ongeacht het vaccin, er maar 1 nodig heb. Na juli heb ik er weer 2 nodig.
Nee heb je en ja kun je krijgen denk ik dan maar. Zou erg mooi meegenomen zijn om vast gevaccineerd te kunnen worden.

Ik heb wel van meer mensen gehoord dat ze 2 keer de uitnodiging krijgen voor de vaccinatie. Vind het heel erg slordig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 15:50

Dat ik altijd m'n gellak standaard na een week van mn nagels peuter, nu kan ik het wéér gaan lakken en eeuwig twijfelen welk kleurtje ik op wil doen :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 15:54

Vandaag is niet mijn dag..
Ik heb mn tenen al 2x gestoten, de punt van een kast in mn bil gehad, mijn borst tegen de verwarming geplet en mn telefoon al op mijn voet laten vallen...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 16:22

fleurtjeuh schreef:
Ik heb mn tenen al 2x gestoten, de punt van een kast in mn bil gehad, mijn borst tegen de verwarming geplet en mn telefoon al op mijn voet laten vallen...

Wat knap dat je nog doorgaat, na het tweede ‘ongelukje’ was ik weer terug naar bed gegaan :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 16:23

Zin om te tekenen, maar ook geen zin om te tekenen :\.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 16:29

Kies (vulling) tijdje geleden gebroken. Nu ineens pijn aan. Dacht dat ie dood was :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 16:29

M'n arm die geen zin meer heeft in et tattoeren

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 16:35

Niobe schreef:
fleurtjeuh schreef:

Wat knap dat je nog doorgaat, na het tweede ‘ongelukje’ was ik weer terug naar bed gegaan :')

Ik heb het inmiddels opgegeven en lig op de bank te lezen :P

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:17

Ik schiet nu écht uit mijn plaat voor school. Eind januari was ik klaar met stage. Als eerste van de hele opleiding. Mooi, dacht ik, kan ik zo snel mogelijk de opleiding afronden. Na anderhalf maand heen en weer gesjor mocht ik 2 week eerder dan de groep beginnen met de Proef proeve van bekwaamheid. Nu op dit moment ben ik nog steeds niet klaar met de Proefproeve en blijkt de gehele opleiding op 10 mei al begonnen te zijn met de echte proeve. Onder het mom "jullie hebben de Proefproeve niet afgemaakt, maar dat hoeft ook niet meer". Dit is mij nooit verteld en dit hoor ik pas net via een medestudent. En ik maar bezig zijn met mijn Proefproeve. Nu heb ik dus studievertraging opgelopen omdat een paar koekwausen mij niet inlichten en ik dus allemaal werk verzet voor precies niks. Ben hier zo boos en verdrietig omdat ik als enige zowaar mijn opleiding snel afgerond wil hebben, ik dus alles eind januari al af had op gebied van stage en ik nu dus vanwege fouten bij school, vertraging op loop. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:18

taartjee schreef:
Hebben jullie zeker gelijk in, echter vind ik het nog steeds erg lastig. Het gaat om een eindopdracht waaraan iedereen mee moet werken. Ik heb zelf ook mentale problemen gehad en moeilijkheden thuis, maar toch kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om anderen dan op te schepen met meer werk doordat ik niets eraan wilde/kon doen en heb altijd mijn mede groepsgenoten op de hoogte gesteld als er iets was. Dat is het stukje waar ik mij aan erger, dat we eigenlijk niets weten.
Hij had echt niet in detail alles uit hoeven leggen als er momenteel iets speelt, maar een kleine heads up ofzo, was voor ons allemaal beter geweest. Hij krijgt nu geen cijfer omdat hij niet heeft meegedaan aan de opdracht, wij hebben op het laatste moment meer werk gedaan omdat hij had ingestemd met het plan van aanpak. Als hij toen al had gezegd dat er iets was dan hadden wij daar op in kunnen spelen.
Een gesprek gaat dan ook niet meer werken, we hebben hem meerdere malen geprobeerd aan te spreken, hem bij alles te betrekken. Maar op het moment dat hij niet reageert dan kan je ook niets. Zeker niet in de tijd dat de lessen gewoon online zijn en je elkaar dus ook niet in het echt ziet. Maakt het ook zeker allemaal niet makkelijk.

Misschien ben ik wel hard geweest in mijn bewoording, maar zo voelt het momenteel voor mij. Ik doe dit jaar opnieuw en ben echt keihard aan het vechten voor mijn cijfers en dan voelt het zo ontzettend rot als er iemand uit je groep gewoon van de aardbodem lijkt te verdwijnen en niet te bereiken is. Dat is denk ik wat mij het meest frustreert aan de situatie.

Niet iedereen praat er even makkelijk over. Jullie hebben nu meer werk gedaan, maar dat wordt ook meegenomen in jullie beoordeling. Hij krijgt geen beoordeling, dus ik zou me er niet zo druk over maken. Het was anders geweest als hij wel had meegedeeld in het cijfer, maar dat is niet het geval, dus laat het gaan.

San: story of my life! :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 18:15

Ik had eens een site gevonden waar verzorgpaarden aangeboden werden... krijg ik hem niet meer gevonden pff.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:36

Nayomie schreef:
Eenzaamheid.

Wanneer kan jij deze week? Terrasje of met de hond lopen? <<)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:33

Zertab schreef:
Ik had eens een site gevonden waar verzorgpaarden aangeboden werden... krijg ik hem niet meer gevonden pff.

Horsify?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:40

Niet super veel gedaan, maar genoeg. Ben nu eerst weer regen nodig om de modder in te laten zakken. Kan daarna zand erop. Kost het minder zand om te gebruiken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:47

Escamilla schreef:
Zertab schreef:

Horsify?

Ja dat is hem! Dankjewel!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:50

Marcella schreef:
Niet super veel gedaan, maar genoeg. Ben nu eerst weer regen nodig om de modder in te laten zakken. Kan daarna zand erop. Kost het minder zand om te gebruiken.

Kun jij niet beter gewoon een dagboektopic openen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:52

Ik erger me er aan dat er zo nog bezoek komt en ik ben gewoon moe en wil relaxen. _O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:56

Rat in een gang in de ren van de kippen. Beest zat me gewoon aan te kijken.... er staat een val nu. Ik hou niet van ratten.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:01

Pax kast die voor de zoveelste keer problemen geeft met de zweefdeuren. Never again :n.

Oh en mensen die hun oude hond die duidelijk niet meer wil lopen toch mee blijven sleuren iedere dag voor een jaar lang. Arm dier.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:13

Bloemetje75 schreef:
Rat in een gang in de ren van de kippen. Beest zat me gewoon aan te kijken.... er staat een val nu. Ik hou niet van ratten.

Ik ook niet, en het is echt een drama momenteel. Ze lachen je nog net niet uit. Maar ik lach het laatst, want er liggen er deze week al 3 in de bak.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:26

Dat ik met iemand een auto neer moet zetten bij een garage en ik nu om dit tijdstip nog zit te wachten.
-:(- 8)7 -O- :\ _-:(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:37

__Sannne schreef:
iirrssjjee schreef:
Ik had een sprankje hoop voor onze Nieuw-Zeeland & Australië reis (was eigenlijk maart 2021) voor oktober 2021. En ik toen dit zag;

[ [url=m/eBReFw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben wel een beetje verdrietig nu ;(
En we weten dat de kans toch wel heel klein was e.d., maar dit bevestigd het en maakt het toch wel weer even moeilijk :(:)

Stom he. Wij hopen februari 2023 naar NZ te kunnen, maar van dit soort berichten word ik niet heel positief.

Ja echt stom! Februari 2023 is gelukkig nog aardig ver weg.. Mag toch hopen dat het dan iig wel weer kan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:46

Wat frustrerend, Nayomie. Doe je zo je best...

Loeky01 schreef:
Oh en mensen die hun oude hond die duidelijk niet meer wil lopen toch mee blijven sleuren iedere dag voor een jaar lang. Arm dier.
Ja, hier loopt er ook zo eentje. Zo sneu.. -O-

Lief dat je iemand helpt, Daks!

Ik erger me aan een (ooit hele goede) vriendin die me altijd heel subtiel onderuit kan halen in het bijzijn van anderen. Ik ben er wel klaar mee, maar we delen een vriendengroep en dat maakt het nog best lastig. Nou ja. Ik hoop dat er vannacht een hele luidruchtige mug in haar slaapkamer zit. :j