Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:fleurtjeuh schreef:Vandaag is niet mijn dag..
Ik heb mn tenen al 2x gestoten, de punt van een kast in mn bil gehad, mijn borst tegen de verwarming geplet en mn telefoon al op mijn voet laten vallen...
Wat knap dat je nog doorgaat, na het tweede ‘ongelukje’ was ik weer terug naar bed gegaan
taartjee schreef:Hebben jullie zeker gelijk in, echter vind ik het nog steeds erg lastig. Het gaat om een eindopdracht waaraan iedereen mee moet werken. Ik heb zelf ook mentale problemen gehad en moeilijkheden thuis, maar toch kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om anderen dan op te schepen met meer werk doordat ik niets eraan wilde/kon doen en heb altijd mijn mede groepsgenoten op de hoogte gesteld als er iets was. Dat is het stukje waar ik mij aan erger, dat we eigenlijk niets weten.
Hij had echt niet in detail alles uit hoeven leggen als er momenteel iets speelt, maar een kleine heads up ofzo, was voor ons allemaal beter geweest. Hij krijgt nu geen cijfer omdat hij niet heeft meegedaan aan de opdracht, wij hebben op het laatste moment meer werk gedaan omdat hij had ingestemd met het plan van aanpak. Als hij toen al had gezegd dat er iets was dan hadden wij daar op in kunnen spelen.
Een gesprek gaat dan ook niet meer werken, we hebben hem meerdere malen geprobeerd aan te spreken, hem bij alles te betrekken. Maar op het moment dat hij niet reageert dan kan je ook niets. Zeker niet in de tijd dat de lessen gewoon online zijn en je elkaar dus ook niet in het echt ziet. Maakt het ook zeker allemaal niet makkelijk.
Misschien ben ik wel hard geweest in mijn bewoording, maar zo voelt het momenteel voor mij. Ik doe dit jaar opnieuw en ben echt keihard aan het vechten voor mijn cijfers en dan voelt het zo ontzettend rot als er iemand uit je groep gewoon van de aardbodem lijkt te verdwijnen en niet te bereiken is. Dat is denk ik wat mij het meest frustreert aan de situatie.
__Sannne schreef:iirrssjjee schreef:Ik had een sprankje hoop voor onze Nieuw-Zeeland & Australië reis (was eigenlijk maart 2021) voor oktober 2021. En ik toen dit zag;
[ [url=m/eBReFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel een beetje verdrietig nu![]()
En we weten dat de kans toch wel heel klein was e.d., maar dit bevestigd het en maakt het toch wel weer even moeilijk
Stom he. Wij hopen februari 2023 naar NZ te kunnen, maar van dit soort berichten word ik niet heel positief.
Loeky01 schreef:Ja, hier loopt er ook zo eentje. Zo sneu..Oh en mensen die hun oude hond die duidelijk niet meer wil lopen toch mee blijven sleuren iedere dag voor een jaar lang. Arm dier.