Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:09

Ik vind het wel lastig hoor. Ik heb ook eens iets verkocht waarvan de koper beweerde dat het kapot was (computeronderdelen). Zover ik wist was het heel toen ik het verkocht. Hij heeft het niet getest bij het ophalen. Ik heb aangeboden er samen naar te kijken, maar daar is hij niet op ingegaan. Of het echt stuk was weet ik dus niet. Maar zover ik weet heb ik goed gehandeld en ik was ook niet van plan het weer terug te nemen. Had ik dan ook 1 ster moeten krijgen?
Laatst bijgewerkt door Century op 29-08-21 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:15

Nee want hij heeft het opgehaald, zelf gekozen voor niet te testen.
Jij bied ook een oplossing aan.
En totaal ander product.
Geen vergelijk imo :)

paardentuig 1 keer gebruikt maar wel stuk....
Ook nog eens vies, had ze schoongemaakt zoals de meeste mensen wel doen had ze het ook gezien.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:19

Zo heb ik ooit eens een dressuurzadel verkocht (gingen tweedehands voor €700-€900 euro). Maar goed had wat plekjes, lag in de weg dus verkocht voor €350. In de advertentie gezet dat verzenden verkocht is, meneer is niet eens komen kijken… Dus ik netjes verzonden kreeg ik een bericht terug van ja er zit een plekje op het zadel dit dat meneer wilde €50 euro terug.

Niet mee akkoord gegaan en weliswaar 2 dagen later zie ik mijn zadel voor €790 te koop staan.

Nu gaat het mij er niet om dat meneer er op verdient maar wel dat hij nog 50 euro probeerde terug te krijgen terwijl het zadel al enorm goedkoop was…

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:24

Century schreef:
Ik vind het wel lastig hoor. Ik heb ook eens iets verkocht waarvan de koper beweerde dat het kapot was (computeronderdelen). Zover ik wist was het heel toen ik het verkocht. Hij heeft het niet getest bij het ophalen. Ik heb aangeboden er samen naar te kijken, maar daar is hij niet op ingegaan. Of het echt stuk was weet ik dus niet. Maar zover ik weet heb ik goed gehandeld en ik we ik niet van plan het weer terug te nemen. Had ik dan ook 1 ster moeten krijgen?

Ik denk niet dat de twee vergelijkbaar zijn. De koper heeft de kans gehad het te bekijken en testen voordat hij het kocht. Ik neem ook aan dat jij samen met de koper gezocht hebt naar een oplossing toen het wel stuk bleek te zijn.

Ik koop iets dat aangeprikt staat als “zo goed als nieuw” in de advertentie stond dat het slechts 1x gebruikt was en geen gebruikssporen had.
Ik doe op basis van die informatie een bod, verkoper accepteert het bod. Het komt binnen en blijkt niet eens schoongemaakt en ook nog eens kapot te zijn.

Verkoper weigert mee te werken aan een oplossing en vind dat ik niet mag zeuren over een kapotte riem, omdat ik er niet de nieuwprijs voor betaald heb.
Ik heb verkoper alle kans gegeven om het netjes op te lossen en niet eens de gehele reparatie kosten terug gevraagd, maar verkoper laat niets meer van zich horen en boekt geen bedrag over.

Wat vind jij dan dat ik de verkoper als beoordeling moet geven?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:44

Veraaaaah schreef:
Zo heb ik ooit eens een dressuurzadel verkocht (gingen tweedehands voor €700-€900 euro). Maar goed had wat plekjes, lag in de weg dus verkocht voor €350. In de advertentie gezet dat verzenden verkocht is, meneer is niet eens komen kijken… Dus ik netjes verzonden kreeg ik een bericht terug van ja er zit een plekje op het zadel dit dat meneer wilde €50 euro terug.

Niet mee akkoord gegaan en weliswaar 2 dagen later zie ik mijn zadel voor €790 te koop staan.

Nu gaat het mij er niet om dat meneer er op verdient maar wel dat hij nog 50 euro probeerde terug te krijgen terwijl het zadel al enorm goedkoop was…

Tja, als jij duidelijk in de advertentie had staan dat er beschadigingen op zaten met duidelijke foto’s erbij van elke beschadiging, dan heeft de koper geen poot om op te staan.

Zet je het zadel te koop voor minder geld, waarin je alleen noemt dat er hier en daar “een plekje” op zit, maar niet alles duidelijk op de foto gezet, dan wordt het alweer tricky, want wat voor jou misschien “een plekje” is, ziet de ander als echt beschadigd.

Zet je het te koop voor minder geld zonder echt de plekjes te benoemen, dan kan het voor de koper een onaangename verrassing zijn en vind ik ook dat de koper recht heeft op geld terug, ongeacht wat die voor het zadel betaald heeft.

Eerlijkheid duurt het langst. Ik vind dat verkopers een informatie plicht hebben om de status van wat zij verkopen duidelijk te vermelden met foto’s erbij. Het is gewoon ook om jezelf in te dekken, want ik verwacht niet dat er gezeurd wordt over “plekjes” als elk plekje duidelijk op de foto had gestaan.

De prijs die iemand betaald voor een artikel moet geen verschil maken of zij wel of niet nog ergens recht op hebben als het artikel anders blijkt te zijn dan hoe het in de advertentie stond.

Als ik online in de uitverkoop iets koop, mag het ook niet ineens stuk blijken te zijn (dat het daarom goedkoper was). Ik verwacht namelijk een nieuw artikel in goede status. Als het vermeld staat, bijvoorbeeld bij een outlet of dat het B-kwaliteit is (servies) dan weet ik dat ik een afwijking kan verwachten voor het gereduceerde bedrag.

Dat vind ik ook met kopen op marktplaats, ik verwacht dat ik koop wat er geadverteerd staat, als de status ineens toch anders blijk te zijn dan geadverteerd of verteld, dan moet het niet uit maken welk bedrag er betaald is, dan moet de verkoper dat gewoon netjes oplossen.

Dus als je iets verkoopt waar wat bemerkingen aan zijn, dek jezelf in, zet het op de foto en vermeld het duidelijk. Dan heb je netjes gehandeld en waarschijnlijk geen gezeur, omdat de koper in alle redelijkheid niet kan zeggen dat het anders is dan geadverteerd.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:13

Daphara schreef:
Century schreef:
Ik vind het wel lastig hoor. Ik heb ook eens iets verkocht waarvan de koper beweerde dat het kapot was (computeronderdelen). Zover ik wist was het heel toen ik het verkocht. Hij heeft het niet getest bij het ophalen. Ik heb aangeboden er samen naar te kijken, maar daar is hij niet op ingegaan. Of het echt stuk was weet ik dus niet. Maar zover ik weet heb ik goed gehandeld en ik we ik niet van plan het weer terug te nemen. Had ik dan ook 1 ster moeten krijgen?

Ik denk niet dat de twee vergelijkbaar zijn. De koper heeft de kans gehad het te bekijken en testen voordat hij het kocht. Ik neem ook aan dat jij samen met de koper gezocht hebt naar een oplossing toen het wel stuk bleek te zijn.

Ik koop iets dat aangeprikt staat als “zo goed als nieuw” in de advertentie stond dat het slechts 1x gebruikt was en geen gebruikssporen had.
Ik doe op basis van die informatie een bod, verkoper accepteert het bod. Het komt binnen en blijkt niet eens schoongemaakt en ook nog eens kapot te zijn.

Verkoper weigert mee te werken aan een oplossing en vind dat ik niet mag zeuren over een kapotte riem, omdat ik er niet de nieuwprijs voor betaald heb.
Ik heb verkoper alle kans gegeven om het netjes op te lossen en niet eens de gehele reparatie kosten terug gevraagd, maar verkoper laat niets meer van zich horen en boekt geen bedrag over.

Wat vind jij dan dat ik de verkoper als beoordeling moet geven?

Zoals ik al zei vind ik het lastig :) Ik wilde alleen even de andere kant belichten. Ik heb dus als oplossing aangeboden dat hij terug kon komen met het spul en dat we samen gingen kijken naar wat er stuk was. Maar ik was wel duidelijk in dat ik het niet terug wilde nemen en geld terug. Ik weet immers ook niet wat hij ermee gedaan heeft. Hij is daar niet op ingegaan, dus ik weet nu niet of het echt stuk was.

Het is ook niet helemaal te vergelijken hoor, maar ik heb dus 'aan de andere kant' gestaan en vond het een hele nare situatie. Overigens heb ik niet beoordeeld geloof ik en ben ik ook niet beoordeeld, dus dat was niet van toepassing.
In jouw situatie, ik denk wel dat als je als verkoper het even had schoongemaakt (zou ik wel doen) en je het kapotte deel dan inderdaad zou hebben gezien, het wel net wat anders ligt.
Desalniettemin zijn dit nare situaties voor beide kanten. -O-

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:50

Maar moet je per se een item dat je verkoopt ook schoonmaken? Ik doe het wel hoor, daar niet van. Ik heb pas een (halve) kinderwagen verkocht en de boel gepoetst en in de was gedaan waar mogelijk. Maar bij een tuig kan ik me ook wel voorstellen dat als je het na 1x gebruiken voor de helft van de prijs op MP zet, dat je ook niet zo'n zin hebt het helemaal te poetsen. Volgens mij is dat best veel werk, of zie ik nu iets heel groots voor me? :-)

Maar ik vind het ook wel lastig, want 'verkocht is verkocht' wordt hier ook vaak geroepen als het van de andere kant is. Ik vind ook niet dat een koper altijd recht heeft op geld terug of een vergoeding. Het is ook wel een beetje het risico als je iets voor de helft van het geld via Marktplaats kunt krijgen. Dan is het niet altijd in nieuwstaat of 'zo goed als nieuw'.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:17

Nadeel is dat marktplaats automatisch zo goed als nieuw aangeeft toch? Dat je dat een keer over het hoofd hebt gezien om te veranderen kan ik mij dan wel voorstellen.

Maar met een tekst als maar 1 keer gebruikt, zal er ook werkelijk zo goed als nieuw bedoeld zijn.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:58

cobiie schreef:
Nadeel is dat marktplaats automatisch zo goed als nieuw aangeeft toch? Dat je dat een keer over het hoofd hebt gezien om te veranderen kan ik mij dan wel voorstellen.

Maar met een tekst als maar 1 keer gebruikt, zal er ook werkelijk zo goed als nieuw bedoeld zijn.

Nee, nog nooit gemerkt: je hebt een keuze uit drie opties: nieuw, zo goed als nieuw en gebruikt. En bij elke advertentie moet je een keuze maken.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 20:42

Ceetje_bokt schreef:
cobiie schreef:

Nee, nog nooit gemerkt: je hebt een keuze uit drie opties: nieuw, zo goed als nieuw en gebruikt. En bij elke advertentie moet je een keuze maken.

Hij staat bij het aanmaken van het concept automatisch op zo goed als nieuw.
Ik heb gister een item geplaatst, nieuw met kaartje en daar stond door MP zelf eerst zo goed als nieuw geselecteerd.
Als je dat niet weer, kijk je er zo overheen.
Je moet er echt op klikken en dan krijg je drie opties, maar zo goed als nieuw staat er automatisch wanneer je het aanmaakt en niet aanpast

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 21:48

beert schreef:
Maar moet je per se een item dat je verkoopt ook schoonmaken? Ik doe het wel hoor, daar niet van. Ik heb pas een (halve) kinderwagen verkocht en de boel gepoetst en in de was gedaan waar mogelijk. Maar bij een tuig kan ik me ook wel voorstellen dat als je het na 1x gebruiken voor de helft van de prijs op MP zet, dat je ook niet zo'n zin hebt het helemaal te poetsen. Volgens mij is dat best veel werk, of zie ik nu iets heel groots voor me? :-)

Maar ik vind het ook wel lastig, want 'verkocht is verkocht' wordt hier ook vaak geroepen als het van de andere kant is. Ik vind ook niet dat een koper altijd recht heeft op geld terug of een vergoeding. Het is ook wel een beetje het risico als je iets voor de helft van het geld via Marktplaats kunt krijgen. Dan is het niet altijd in nieuwstaat of 'zo goed als nieuw'.

Tja, ik had het zeker niet gepoetst en ingevet verwacht, maar is het zoveel moeite om er een vochtige doek er overheen te halen voordat je het verstuurd?

Ik heb zelf de vochtige poetsdoekjes voor leer van de action, dat gebruik ik zelf elke keer om schoon te maken nadat ik het tuig gebruikt heb, zo blijft het netjes schoon en in goede staat. Dat verwacht ik ook van mijn bijrijders/verzorgsters, dus het valt mij meteen op als er van die wit/grijze aanslag op het tuig zit. Dat zijn ook de doekjes die ik pakte om dit tuig schoon te maken, maar het was de verkoper ook vast gelukt met gewoon een vochtige doek.

Ik vet mijn tuig hooguit eens per jaar in. Maar ja, ik ben ook zo’n waus die het dus wel invet voor verkoop, dan ziet het er beter uit op de foto’s en voelt het beter aan voor de koper. Ik krijg regelmatig een compliment over de staat waarin iets aan komt. Dat verwacht ik niet van verkopers hoor, het is fijn als het wel gebeurd, maar als iets gewoon netjes schoon binnen komt zul je van mij ook geen commentaar horen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 22:03

cobiie schreef:

roxiie schreef:
Ceetje_bokt schreef:

Hij staat bij het aanmaken van het concept automatisch op zo goed als nieuw.
Ik heb gister een item geplaatst, nieuw met kaartje en daar stond door MP zelf eerst zo goed als nieuw geselecteerd.
Als je dat niet weer, kijk je er zo overheen.
Je moet er echt op klikken en dan krijg je drie opties, maar zo goed als nieuw staat er automatisch wanneer je het aanmaakt en niet aanpast

Dat klopt, “zo goed als nieuw” is automatisch geselecteerd en moet (eventueel) gewijzigd worden voordat je de advertentie plaatst.

Maar marktplaats selecteerde ook de advertentie categorie aan de hand van de foto’s, het is heel normaal om even een dubbel check te doen of dat de juiste categorie is. Zo moet het ook niet al te veel moeite zijn om de juiste conditie van een artikel te vermelden lijkt mij.

Zoals Cobiie al zei, er was ook vermeld in de advertentie dat het slechts 1x gebruikt was, dus dan mag je inderdaad uit gaan van “zo goed als nieuw”.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 07:14

Weer wat geleerd, het is me nog nooit opgevallen of misschien ben ik altijd erg zorgvuldig bij het plaatsen van mijn advertenties.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 08:27

Ik voelde me laatst vrij schuldig tegenover een potentiële koper, maar achteraf gezien denk ik niet dat dit nodig is...

Ik heb 4 (witte) rotan stoelen te koop staan via MP Facebook, in de categorie "Tuin en buitenleven". 20 euro voor de 4 samen. Foto erbij, met de 4 stoelen netjes op een rij op mijn terras, op tegels die duidelijk terrastegels zijn. Beschrijving: "4 rotanstoelen te koop. Gebruikt, maar kunnen nog een rondje mee." Op de foto zie je duidelijk dat ze buiten staan, ze staan tegen de muur van mijn huis, tussen 2 rolcontainers in, je ziet ook nog ander tuinmeubilair staan.

Krijg ik een reactie van een dame die interesse heeft. Of ze mogen komen kijken. Tuurlijk! Beetje over en weer geappt, ze moesten wel een stukje rijden. Een uur voor ze hier zijn, zegt mijn vriend dat we de stoelen beter binnen kunnen halen en in de gang zetten, zodat die mensen niet door heel ons huis moeten lopen om in de tuin te geraken.

Mensen komen hier aan, ik laat ze binnen. Je zag meteen die blik van teleurstelling. Ik dacht "oei, die hadden blijkbaar iets anders verwacht?". Ja hoor - mevrouw dacht dat het om binnenstoelen ging. Ze hebben ooit wel binnen gestaan in mijn appartement, maar sinds we 2 jaar geleden verhuisd zijn, hebben we nieuwe woonkamer-stoelen en hebben we de rotanstoelen tot tuinstoelen gebombardeerd. Ze staan dus al 2 jaar gewoon buiten, enige moeite die ik in de winter nog doe is ze tegen de tafel aan kantelen, maar verder staan ze daar dus in weer en wind. En... dat zie je natuurlijk, de poten zijn verweerd geraakt, hier en daar zit er een krasje, ...

Voor 20 euro heb je 4 stoelen die nog prima een rondje meekunnen. In de tuin, weliswaar, binnen zou ik ze ook niet meer willen. Ik verkoop ze omdat we nieuwe tuinstoelen hebben.

Meneer kon er niet mee lachen, zag ik. Bij mevrouw was het vooral teleurstelling. Ik heb me geëxcuseerd voor het misverstand, maar heb er wel bijgezegd dat ze wel degelijk in de categorie "Tuin en buitenleven" staan...
Ik voelde me best schuldig en l*llig dat ze heel dat eind voor niks gereden hebben - ik weet nog heel goed hoeveel huizen ik en mijn vriend een jaar lang bezichtigd hebben, en waar we van zeiden "als de foto's en/of de beschrijving duidelijker was geweest hadden we niet eens hoeven komen kijken, hadden we onze tijd en die van het immokantoor niet hoeven verspillen".

Mijn advertentie was kort en bondig. Maar het beetje info dat er stond, was wél duidelijk, vind ik, gezien de categorie. En de foto was imo ook niet misleidend, omdat hij duidelijk buiten getrokken was.

Maar - ik voelde me toch wel een beetje slecht tegenover die mensen.
Had ik meer info moeten geven? Of had mevrouw voor de zekerheid even mogen/moeten checken of het om binnen- of buitenstoelen ging?

Ik denk dat ik dat wel zou hebben gedaan, in haar geval.
Ik denk dat ik zou hebben getwijfeld, als ik op zoek zou zijn naar binnenstoelen en een foto zou zien waarop de stoelen buiten staan. Ik denk dat ik dan wel zou vragen of ze ook nog geschikt zijn om binnen te zetten.

We hebben uiteindelijk gewoon vriendelijk gedag gezegd, en ze zijn weer vertrokken.
Ik heb achteraf de advertentie nog even open gegooid om te checken, en ik had hem idd in eerder genoemde categorie geplaatst. Ik heb dus, denk ik, niks verkeerd of misleidend gedaan. Maar - ik blijf het wel zonde vinden voor hen :)

Een paar dagen later heb ik een via MP Facebook een gezelschapspel gekocht. Een horror-spel. Ziet er heel cool uit! Ik heb hem nog niet kunnen spelen, want je hebt minstens 4 spelers nodig. Ik wacht dus op neefje & nichtje, die vroegen laatst om horrorverhalen, ik heb het spel dus sowieso gekocht om met hen te spelen. Ondertussen plaats ik wel een foto van het spel op een horror-pagina op FB, met de vraag of iemand het al gespeeld heeft en wat ze er dan van vonden.
De commentaren waren goed - maar nu blijkt dat dat spel eigenlijk maar 1x gespeeld kan worden. Je kan het ook 100x spelen hoor, maar je moet de laptop erbij nemen, en het spelverloop kent maar 1 verhaal, dat is en blijft dus bij elk spel hetzelfde, dus eens je het 1x gespeeld hebt, weet je hoe het gaat en wie de moordenaar is.

En dan wijs ik niet naar de verkoper - ik had het kunnen Googlen voor ik het kocht. Dat heb ik zelfs gedaan haha, maar ik ben niet dieper gaan zoeken dan de nieuwprijs :+

Ik zou het dus niet in mijn hoofd halen naar de verkoper te wijzen. Ik vind dat ik als koper zijnde onderzoeksplicht heb. Het was natuurlijk fijn geweest als de verkoper dit bij de advertentie had gemeld, maar anderzijds heb ik ook ogen, en had ik dieper kunnen Googlen.

Maakt niet uit - ik heb in op de Horror-pagina gezegd dat ik het spel na het spelen daar zal verloten, en enkel verzendkosten zal aanrekenen. Zo verspreiden we de horror. Nieuw kost het een 30 euro, vind ik nogal veel voor iets wat je maar 1x kan spelen, maar ik ga het zelf wss ook echt maar 1x spelen, dus dan ligt het hier daarna ook maar te liggen. Op die manier is het uit mijn weg, en kan een ander er ook van genieten. Ik hoop wel dat degene die het dan van mij overneemt, na het spelen hetzelfde doet, maar dat kan ik natuurlijk niet afdwingen :) Ik heb er zelf 10 euro voor betaald trouwens.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 08:39

Vjestagirl schreef:
Argh. Net iets gezien op marktplaats wat ik graag wil hebben. Er staat geen vraagprijs bij (NOTK) en bieden staat uit. Dus ik stuur een berichtje "welke prijs hebt u in gedachten?"
Krijg ik terug "een goed bod"
Dus ik stuur haar "€125"
Krijg ik terug "we wachten nog even verdere biedingen af"
Aaaaaaaargh. Zeg gewoon verdorie wat je ervoor wil hebben! Of zet bieden aan, zodat ik het kan zien als ik overboden word...

Dat soort spelletjes haak ik altijd op af.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:19

LWDaisy lastig.. De categorie zou wel wat moeten zeggen, maar ik haal ook wel eens spullen naar buiten voor de foto. Kinderwagen met toebehoren, spullen die in de garage staan (want liever een tuin als achtergrond dan de zooi in de garage) maar die best binnen zouden kunnen staan bv. Rotan is ook meer een materiaal voor binnen denk ik, hoewel je nu ook rotan lookalike plastic meubels hebt. Dus ja, misschien was een beetje meer info wel handig geweest..

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:22

Maar ze hebben het niet gekocht, dus geen man overboord toch?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:24

Ik vind dat je je absoluut niet schuldig hoeft te voelen over de stoelen. De categorie en foto's zeggen genoeg. Dan is het natuurlijk eigen risico om niet te vragen of het in de goede categorie staat

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 14:24

Dat is toch bijna hetzelfde verhaal als die bokker met die kippen, dat iemand ook kwam kijken en dacht dat het beelden van kippen waren maar het echte bleken.

Hadden ze de foto's maar beter moeten bekijken.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 14:25

Dat vond ik wel een van de mooiste verhalen in dit topic. :P *edit: of las ik dat nou ergens anders? In elk geval een van de gekste MP ervaringen.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 30-08-21 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 14:28

Oh van die kippen klinkt geweldig! _/-\o_

Dan sta je raar te kijken.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 15:28

U vraagt, wij draaien :D

Karina schreef:
Heb op MP 2 hanen te koop staan, Sabelpoot kleurslag citroenporselein. Bericht van iemand die een bod doet op de twee, maar 1 euro minder dan ik vroeg dus ik ga akkoord. Zouden ze vanmiddag komen halen. Staat mevrouw aan de deur:
"ik kom voor de hanen!".
Ik: "mooi, ik trek even jas aan, ze zitten al apart. Heeft u zelf een doos ofzo mee?"
Mevrouw: "eh... mijn man in de auto misschien".
Ik: Nou, is wel handig om ze hier meteen in te doen, wel zo veilig. Anders heb ik ook wel een doosje?""
Mevrouw, grote ogen boven mondkapje: "Het zijn toch geen ECHTE??? Er stond porselein"
}:0
Rubriek Pluimvee, 5 foto's hanen in de ren, prijs onderaan in de omschrijving waar verder ook instond geboren 2019, en eten uit de hand. HOE DAN? 8)7 _O- _O-

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 15:34

Century schreef:
U vraagt, wij draaien :D

Karina schreef:
Heb op MP 2 hanen te koop staan, Sabelpoot kleurslag citroenporselein. Bericht van iemand die een bod doet op de twee, maar 1 euro minder dan ik vroeg dus ik ga akkoord. Zouden ze vanmiddag komen halen. Staat mevrouw aan de deur:
"ik kom voor de hanen!".
Ik: "mooi, ik trek even jas aan, ze zitten al apart. Heeft u zelf een doos ofzo mee?"
Mevrouw: "eh... mijn man in de auto misschien".
Ik: Nou, is wel handig om ze hier meteen in te doen, wel zo veilig. Anders heb ik ook wel een doosje?""
Mevrouw, grote ogen boven mondkapje: "Het zijn toch geen ECHTE??? Er stond porselein"
}:0
Rubriek Pluimvee, 5 foto's hanen in de ren, prijs onderaan in de omschrijving waar verder ook instond geboren 2019, en eten uit de hand. HOE DAN? 8)7 _O- _O-

Ja, ik had het zelfs doorgestuurd aan vriendinnen, vond het briljant! Eerlijk is eerlijk op de foto leken het ook net beeldjes ipv echte. Ik kon me wel enigszins in de kopers verplaatsen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:45

thanks
Whahahaha, echt geweldig!!!!!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 18:44

Ik zat nog even terug te zoeken naar het screenshot die ik door gestuurd had.Afbeelding