Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:57

Ze hebben toch gewoon gelijk? Het is niet voor niets dat ruimtes waar aan auto's gesleuteld wordt een vloeistofdichte vloer hebben, net als bijvoorbeeld wasboxen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:00

Ik vind het ook gewoon terecht. Je hebt toch gewoon schade gemaakt.

Maar komt je verzekering niet tussen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 22:01

Ik zeg ook niet dat ik niet wil betalen en ik ben me ook bewust van onze plichten m.b.t. gemeenschappelijke ruimten. Ik vind de communicatie erover gewoon belabberd en onredelijk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:02

O ja dat is wat anders idd. Sorry had het verkeerd begrepen dan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:21

Had het ook over de communicatie onderling hoor. Dat is als buren niet handig en als vve ook niet, de toon kan dan best menselijker.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 22:22

@poes kan ook zijn dat ik in mijn "woede" het wat onduidelijk verwoord heb :D kan gebeuren, geen probleem. Gaan nu kijken hoe we het op gaan lossen.

@ineke2 ja precies, dat is ook het hele punt. Dit is al vaker zo gebeurd en dat vind ik gewoon jammer. Ik ben onervaren (heb alleen sociaal gehuurd en nu particulier en vriend is hoofdhuurder), maar geen idioot waar je niks mee kunt bespreken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:29

Dat ik eindelijk een vriendin heb gevonden die mee wilt naar een avontuurlijk land en meer wilt dan een stedentripje, durft ze alsnog niet te roadtrippen en op de bonnefooi maar kijken waar je slaapt, of überhaupt een reis te maken zonder reisleiding / groep.
Al mijn laatste reizen was ik in m'n uppie, zoveel moeten laten gaan omdat ik geen auto had of maar alleen was. Alle nationale parken met een groepsreis moeten doen vanaf de stad (dus alleen maar toeristische plekjes IPV zelf te kunnen ontdekken) en nu dacht ik de kans te hebben om avontuurlijk te zijn, wordt het 'm alsnog niet..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:34

Aan dat ik morgen naar de huisarts ga en nú al weet dat ik niet serieus genomen ga worden :roll:

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:39

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik morgen naar de huisarts ga en nú al weet dat ik niet serieus genomen ga worden :roll:

:(:) heel veel sterkte, ik hoop dat er toch naar je geluisterd gaat worden en je geholpen word Y;(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 23:02

Morgen een tentamen in m’n hoofd stampen. Eerder beginnen blijft lastig..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 23:10

Lestrange01 schreef:

Daarom ga ik eigenlijk zelden naar de HA. Zeker ook omdat ik als klein kind simpel te horen kreeg dat ik mij maar gewoon niet moet aanstellen. := :o

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 23:31

Aan het feit dat er mensen al een uur onder mijn slaapkamerraam staan te kletsen over alle ongemakken in het leven. Incl details.. ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil gewoon slapen |( -:(- -:(-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 02:36

Aan dat ik weer klaarwakker ben... de wekker gaat om 06.00 :\

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 03:42

En ik kan niet meer editen. Maar zojuist ook nog een plofkraak om de hoek.
Mensen, blijf ajb af wat niet van jou is. Zijn nu weer meerdere huishoudens die vannacht niet in hun eigen huis mogen verblijven.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 05:04

@PabloBokt: Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar mijn man zweert bij remreiniger voor het wegpoetsen van gemorste olie op de betonvloer onder ons huis. Wellicht werkt dat ook op de parkeerplaats?

Hier vandaag de ergernis aan klanten!
Opdrachtgever stuurt nieuwe contactpersoon door voor een bepaalde levering. Dus, ik dat aangepast en bevestiging van levering opnieuw uitgestuurd. Belt desbetreffende persoon direct half hysterisch op waarom het pas op 12 november geleverd kan worden.
Nou, euhh.. omdat de vorige contactpersoon daarom gevraagd had. Volgens nieuwe persoon kon dat ECHT NIET, dus teruggezet op 29 oktober (de initiele leverdatum), geen probleem hoor.
Wat denk je: 5 minuten later belt ze weer dat 29 oktober ECHT NIET kan en dat het nu op 12 november geleverd MOET worden (en dat WIJ niet verder mogen vertragen). 8)7
Echt, schiet mij maar lek. Is het al 5 uur?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 06:13

Wakker worden met de droom dat je luizen had... heb helemaal jeuk. :brr:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 06:41

Casperzazoe: waar wil je heen? Zou ze het wel zien zitten als je bvb wel al de overnachtingen regelt en dus de route al hebt? MSs kun je dan nog annuleren en nog ter plaatse aanpassen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 06:46

xPabloBokt schreef:
Ja helaas valt het onder gemeenschappelijke ruimte en zullen wij het moeten betalen, maar ik sta gelijk op mijn achterste poten door de manier waarop dit gewoon even medegedeeld wordt. Heb er gewoon niks over te zeggen hoe en wat. Kan ik niet zo goed tegen -O-

Oh? Wel een bijzondere actie zeg.

@Marlinde, wat naar! Inmiddels wel weer afgezakt?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 07:50

Ik droomde dat mijn hamster was overleden en dat mijn moeder hem in de prullenbak had gegooid, maar dat ik ineens zag dat zijn achterpootjes helemaal bebloed de kooi nog door renden -O-
Soms schrik ik een beetje van mijn eigen droomfantasie :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 07:56

Dat iemand ei tegen de benzinepomp aan heeft gegooid, en ik dat om 07:00 dus al mocht schoonmaken.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 07:59

Ladybird schreef:
Aan het feit dat er mensen al een uur onder mijn slaapkamerraam staan te kletsen over alle ongemakken in het leven. Incl details.. ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil gewoon slapen |( -:(- -:(-

Glaasje water eroverheen :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 08:01

Marcella schreef:
Lestrange01 schreef:

Daarom ga ik eigenlijk zelden naar de HA. Zeker ook omdat ik als klein kind simpel te horen kreeg dat ik mij maar gewoon niet moet aanstellen. := :o

Klopt.. hier precies hetzelfde. Ben inmiddels bijna 4 jaar al niet meer gegaan, maar nu moest ik van mijn moeder. (Je hoort blijkbaar niet wakker te worden iedere ochtend met een kaak die uit de kom ligt of je heup mag niet uit de kom schieten wanneer je voorover buigt :')). Maar goed, ik ga nu op weg naar de dokter dus we maken het mee

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 08:52

Slecht onrustig geslapen en dan ook nog kat die besloot onder het bed te gaan kotsen. En ook verschillende keren dekens af gegooid omdat het zo warm is (enige voordeel stook nog steeds niet).

Grote kans dat ik daarvan nog meer ziek van gaat worden. En ook nog steeds zeurend gevoel in mijn buik.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 09:00

Dat mijn bezoek van de dokter zo bizar slecht ging dat ik nu op bed lig te janken. Echt ik had gewoon niet moeten gaan

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 09:25

Mn telefoon die letterlijk leegloopt. Hij was zonder grappen 4 minuten terug 90% en nu 67% en het enige wat ik heb gedaan is 1 snapchat verstuurd