Ik krijg echt iedere keer spontaan jeuk overal als ik dit topic open
Fijn dat het schaap zo goed opknapt DeMolenhoek!
_xManadisx_
Geplaatst: 05-10-20 19:48
Cinnepin schreef:
Hebben jullie ook gezien, dat filmpje dan een hert die zichzelf dood rent tegen de boom? Was gisteren bij hart van NL. Zo zielig vond ik dat
Ik heb dit hier zien gebeuren. Reed in het bos in een losloopgebied met mijn paard. Stond even met een kennis met haar nieuwe pup te praten toen er ineens heel veel kabaal in de bosjes was. 3 reeën met 3 honden er achteraan. 1 ree miste de bocht en rende zich te pletter tegen het hek. Heeft nog een tijd liggen spartelen. Heb toen de dierenambulance gebeld en die hebben de boswachter op de hoogte gebracht om m af te schieten. Binnen een paar minuten was ze al dood. Is sectie op gedaan, bleken 3 kalfjes in te zitten. Ben nog gebeld of ik wist welke honden het waren. Wel heel naar, ben dierenarts en zou willen dat ik een flesje euthasaat bij me had gehad.
Maden heb ik ook al heel veel gezien. Een hond die helemaal onderzat. Konijnen die onder zitten. Die hond kwamen echt hele nesten vanaf.
Die hondeneigenaren moeten de ogen uit hun kop schamen!
fjordjes
Geplaatst: 07-10-20 13:29
Op tiktok is er ook een interessant account het heet crimescenecleaning, ze maken schoon bij oa overleden mensen, hoarders en drugslab. Je ziet geen vieze/erge dingen maar ze laten wel interessante dingen zien. Volgens mij hebben ze ook een youtube kanaal.
Ja, een dier zien lijden en niets kunnen doen is verschrikkelijk... Keer op mijn werk (zorgboerderij) een das zwaargewond aangetroffen. Bij zijn strot gegrepen, was ook duidelijk dat dit niks meer ging worden. Dierenambulance gebeld. Deze verwees door naar andere regio. Andere dierenambulance gebeld, deze verwees door naar boswachter. Boswachter gebeld, moest een andere boswachter hebben. Andere boswachter gebeld, kreeg voicemail met telefoonnr... Toen heb ik het opgegeven, was half uur verder en had ook gewoon cliënten die stonden te wachten. Kort daarna is het dier uit zichzelf gestorven. Nog begraven met het idee later het skelet te prepareren, maar de struik die ik als herkenningspunt had gekozen is in het jaar daarna gerooid. Heb het nog op goed geluk geprobeerd, maar niks meer gevonden.
Ik vind het echt hartverwarmend dat jullie zo goed voor dit schaapje zorgen. Menig mens had meteen laten inslapen denk ik. Het diertje ziet er verder vrolijk uit
Nee viel heel goed mee! Een paar gevoelige plekjes maar voor de rest stond hij te wiebelen met zijn lippen en te duwen met zijn kont want hij vond het geweldig tegen de jeuk.
Nee viel heel goed mee! Een paar gevoelige plekjes maar voor de rest stond hij te wiebelen met zijn lippen en te duwen met zijn kont want hij vond het geweldig tegen de jeuk.