Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:Zou het kunnen dat mij spieren/pezen in mijn kuiten wat te kort zijn? Ik merk dat ik echt moeite heb met hakken uitdrukken tijdens het paardrijden. Deels gewoonte, maar ik merk ook dat het fysiek best moeilijk gaat. Ze gaan automatisch terug, als een elastiek. Kan ik dat oprekken?
Amy schreef:Er was ooit een topic waarin de nieuwste zomer/wintercollecties besproken werden van vrijwel alle merken. Iemand die toevallig weet hoe dat topic heet?
Janine1990 schreef:Salades waar ei in zit niet in de vriezer stoppen. Dat is na invriezen zo ranzig! Krijgt een soort semi slush puppie structuur.
Ik heb net iets aparts gezien...
Een auto met een kenteken van begin jaren 90, misschien zelfs nog eind jaren 80 (YR-99-XX) (die laatste 4 tekens heb ik niet onthouden. <KNIP>
Cowboy55 schreef:Janine1990 schreef:Salades waar ei in zit niet in de vriezer stoppen. Dat is na invriezen zo ranzig! Krijgt een soort semi slush puppie structuur.
Ik heb net iets aparts gezien...
Een auto met een kenteken van begin jaren 90, misschien zelfs nog eind jaren 80 (YR-99-XX) (die laatste 4 tekens heb ik niet onthouden. <KNIP>
Je weet ook niet of het cijfers of letters waren? Kenteken YR-99-?? is in elk geval uit 1990.....
Mizora schreef:Was hij ouder of nieuwer?
casperzazoe schreef:Mijn pony zet korte, stijve passen. Doet dat eerder aan hoef- of spierbevangen denken?
Britta31 schreef:Hij rookt als een schoorsteen.Stopt zijn zoons elke week wat geld toe.Zijn beide volwassen en werkeloos.Dat hebben ze dus verzwegen voor de voedselbank.Dus iedereen met voldoende uitkering zou op die manier een pakket kunnen krijgen.Moeten ze dan niet opgeven dat er nog een goede spaarrekening is?