Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:Hallo, Deze vraag is al vaker gesteld denk ik maar vroeg me af hoe het zit met een betaalverzoek via marktplaats? Iemand zou graag via deze weg het geld willen overmaken. Is het vertrouwd om te doen?
Chantaliiejj schreef:Hallo, Deze vraag is al vaker gesteld denk ik maar vroeg me af hoe het zit met een betaalverzoek via marktplaats? Iemand zou graag via deze weg het geld willen overmaken. Is het vertrouwd om te doen?
Xanthippe schreef:Ik had een grasmaaiertje op Tweedehands staan, staat er echt al maanden op.
Vorige week ineens reactie en dat ging vrij goed, afspraak gemaakt en dan pas adres gegeven.
Uur van afspraak verloopt, 10 minuten verder, 20 minuten verder, halfuur.
Berichtje gestuurd of ik mijnheer nog mocht verwachten?
Stuurde hij terug dat het voor deze week zal zijn, want hij werd voor het werk opgeroepen. Heb hem teruggestuurd dat het fijn was geweest om dat wat eerder te weten, maar geen probleem voor deze week. Ben is curieus of hij nu morgen wel gaat komen opdagen.
Heb er al een raar gevoel bij, want een exact uur afspreken was ook al zo omslachtig.
DeMolenhoek schreef:Ik verkoop een elektrische borstkolf. Zo goed als nieuw. Nieuwprijs is €99, ikzelf heb er 2 maand terug nog €130 voor gegeven. Had iemand een gezocht zoekertje staan voor net dezelfde kolf die ik verkoop. Ze wou er wel €15 voor geven, maximum €20. Nou wat denk je zelf.