Ik ga morgen met m'n date, eigenlijk al veel meer dan date, naar een veehouderij evenement in Hannover. Zoveel zin in!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik lees hier nog elke dag lekker mee
Procent schreef:Allemaal weer positieve verhalen! Leuk!!! Iedereen, houd ons maar goed up-to-dateIk lees hier nog elke dag lekker mee
![]()
Bij mij gaat het ook heel erg goed! K vraag me nog steeds soms af hoe ik zo'n leuk persoon aan de haak heb kunnen slaan
'
Hij blijft wel heel erg leuk, kunnen gezellig kletsen en hij knuffelt zó fijn
Geen idee of er meer in zit, maar dit is leuk. En voor nu ook prima.
) woont ie dus ook nog bij zn ouders... 
Resistance schreef:Ik geloof dat ik de loterij gewonnen heb.
-We kunnen ontzettend leuk praten
-Hij heeft gestudeerd
-Hij is best wel heel erg knap en gespierd en schept er niet over op
-Hij houdt van Rock en z'n favoriete band is Muse![]()
-Hij heeft twee van die hele mooie motors
-Hij kan koken en houdt van lekker eten
Wat wil ik nog meer?
Mijn huidige date was op papier helemaal niet zo interessant, appt gemiddeld niet meer dan 2 woorden per keer (en kort dan ook nog eens woorden af
) maar is in het echt dan juist wél weer heel erg leuk. Terwijl dates die 'op papier' super leken enorm tegen vielen. Of een partner hadden. Of 10cm lengte erbij hadden gelogen. Of de diepgang van een theezakje hadden. Etc etc.
dus nu spreken we zo nu en dan af. Hij is vreselijk druk, ik ook, dat werkt niet heel lekker. Maar ach.
) maar hij appt gewoon geen ellenlange verhalen. Vind ik ook best, als je dan IRL maar wel wat te zeggen hebt. En daar kom je alleen maar achter door... af te spreken