Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheehan schreef:Toen ik in Zwolle was voor een concertje kreeg ik ook op mn kop dat ik aan het roken was onder overkapping. Steekt hij vervolgs zelf een peuk op. Behalve dat vind ik het echt ontzettend mierengeneuk, de wind kan letterlijk overal heen onder die overkapping, het is niet alsof je echt binnen staat
Ineke2 schreef:Ik rook niet en sta graag droog... maar sta toch vaak naast een hokje of overkapping omdat... juist ja rokers dus heel vaak roken in het hokje of onder de overkapping en ik daar last van heb.
Niet voor te stellen als roker wellicht, maar die lucht draagt écht ver, om nog maar niet spreken over het feit dat redelijk vaak er geen rekening word gehouden in welke windrichting er word gerookt
Er zijn mensen die wél rekening houden met niet rokers en even vragen of er iemand last van heeft of duidelijk zo gaan staan dat ze het minst overlast veroorzaken, maar die zijn toch wel in de minderheid.
Ineke2 schreef:Ik rook niet en sta graag droog... maar sta toch vaak naast een hokje of overkapping omdat... juist ja rokers dus heel vaak roken in het hokje of onder de overkapping en ik daar last van heb.
Niet voor te stellen als roker wellicht, maar die lucht draagt écht ver, om nog maar niet spreken over het feit dat redelijk vaak er geen rekening word gehouden in welke windrichting er word gerookt
Er zijn mensen die wél rekening houden met niet rokers en even vragen of er iemand last van heeft of duidelijk zo gaan staan dat ze het minst overlast veroorzaken, maar die zijn toch wel in de minderheid.
Shaggy09 schreef:Ineke2 schreef:Ik rook niet en sta graag droog... maar sta toch vaak naast een hokje of overkapping omdat... juist ja rokers dus heel vaak roken in het hokje of onder de overkapping en ik daar last van heb.
Ik ga ook echt niet uitrekenen hoe ik moet gaan staan zodat het de ander kant op waait hoor..Meen je dit nou?
Shaggy09 schreef:Ineke2 schreef:Ik rook niet en sta graag droog... maar sta toch vaak naast een hokje of overkapping omdat... juist ja rokers dus heel vaak roken in het hokje of onder de overkapping en ik daar last van heb.
Ik ga ook echt niet uitrekenen hoe ik moet gaan staan zodat het de ander kant op waait hoor..Meen je dit nou?
SavannahNx schreef:Ik snap echt niet dat mensen er geen rekening mee houden. Ik rook, en ik ga altijd buiten een bushokje staan en op het station in het rokersgedeelte. Soms sta ik samen met niet-rokende vriendinnen en die staan in het bushokje en ik er naast. Ik kijk dan weer niet waar de wind waait. Misschien kan ik daar nu weer wel op gaan letten.
Sheehan schreef:Jeetje zeg, moraal ridders. “Vergiftigd.” Oke het is niet goed voor je, maar auto’s, gebouwen enz stoten ook slechte stoffen uit.
MarcoBorsato schreef:Sheehan schreef:Jeetje zeg, moraal ridders. “Vergiftigd.” Oke het is niet goed voor je, maar auto’s, gebouwen enz stoten ook slechte stoffen uit.
Nou ja, moraalridder... Ik ben een verstokte roker geweest maar ik vond het een kleine moeite om rekening met een ander te houden.
Zelf ben ik niet zo lastig maar als ik mijn kind bij me heb, wel. Dan vraag ik of ze even buiten willen roken maar eerlijk, de keren dat ik het heb moeten vragen zijn op 1 hand te tellen. Vrijwel alle rokers blijven uit de buurt van kinderen.
Shaggy09 schreef:Ik ga ook echt niet uitrekenen hoe ik moet gaan staan zodat het de ander kant op waait hoor..Meen je dit nou?