Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Oh dat hoeft niet hoor, rustig aan! Lekker pakken wat jou het lekkerste lijkt, het is niet dat ik zelf niets hebAl zijn reviews altijd leuk natuurlijk!
Ik ga maar eens op zoek naar een cadeau voor mijn twee Valentijns, ValentijnenDie lieverd die het nog uit houdt met mij en mijn kaarsen en voor een vriendin waarvan haar man wekenlang op zee zit.
Voor die vriendin is het niet zo moeilijk, maar voor mannen, pfff.
waxmeltsenzo schreef:Wat maakt het uit of iets net iets goedkoper of duurder is.
Er zijn mensen die iets kopen vanwegen de prijs. Maar ook mensen die iets kopen vanwege het handig/mooi/practisch. Maar die gaan volgens mij niet allemaal uitrekenen of het mogelijk 10 cent scheelt op meerdere cupjes o.i.d. Ik denk dat de een cupjes fijner vind en de ander tabletten zo is er voor ieder wat wils. Er zijn ook mensen die alleen maar kaarsen gebruiken of die juist weer melts in vormpjes leuk vinden. Het hangt er ook af hoeveel parfum erin zit. Want dat is wel het duurste aan een melt en volgens mij doet Pure soap de tabletten sterker parfumeren dan de meltsDaarbij zijn die clamshell dingen in vergelijking duurder dan cupjes en is het verklaarbaar waardoor ze net iets duurder zijn.
Stamper schreef:Bedoel je je reactie nou sarcastisch Skesssa_?
Zo komt die namelijk wel op mij over.
De Molenhoek bedoeld het gewoon goed, en ik snap het wel, dat als je bv een geur heb die je echt heel erg bevalt een tablet neemt, dat dat waarschijnlijk niet veel qua prijs verschilt. Maargoed.
DeMolenhoek schreef:Is zo een beetje hetzelfde als een multipak fruitsap kopen of een normaal pak. Een normaal is handiger maar bij veel voordeel per liter zou ik de multi durven nemen.
DeMolenhoek schreef:waxmeltsenzo schreef:Wat maakt het uit of iets net iets goedkoper of duurder is.
Er zijn mensen die iets kopen vanwegen de prijs. Maar ook mensen die iets kopen vanwege het handig/mooi/practisch. Maar die gaan volgens mij niet allemaal uitrekenen of het mogelijk 10 cent scheelt op meerdere cupjes o.i.d. Ik denk dat de een cupjes fijner vind en de ander tabletten zo is er voor ieder wat wils. Er zijn ook mensen die alleen maar kaarsen gebruiken of die juist weer melts in vormpjes leuk vinden. Het hangt er ook af hoeveel parfum erin zit. Want dat is wel het duurste aan een melt en volgens mij doet Pure soap de tabletten sterker parfumeren dan de meltsDaarbij zijn die clamshell dingen in vergelijking duurder dan cupjes en is het verklaarbaar waardoor ze net iets duurder zijn.
Ik zou enkel een tablet kopen als ik mij inderdaad voordeel doe, omdat ik cupjes handiger vind. Cupjes nemen ook meer plaats in, zo lijkt mijn kast sneller vol en koop ik minderIs zo een beetje hetzelfde als een multipak fruitsap kopen of een normaal pak. Een normaal is handiger maar bij veel voordeel per liter zou ik de multi durven nemen.
Pas bij ps wel meer op de geuren die ik kies. Bij jou heb ik maar 1 geur waarvan ik denk: Bah!
Bij haar heb ik er toch al meerdere gehad. Het moeten echt geuren zijn die ik heel graag ruik want ze parfurmeert inderdaad sterk