Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:07

Jij vind dat mooi ja, Yv vind dat rommelig :')

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:10

Smaak verschild gelukkig :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:11

Wat maakt het uit of iets net iets goedkoper of duurder is.
Er zijn mensen die iets kopen vanwege de prijs. Maar ook mensen die iets kopen vanwege het handig/mooi/practish. Maar die gaan volgens mij niet allemaal uitrekenen of het mogelijk 10 cent scheelt op meerdere cupjes o.i.d. Ik denk dat de een cupjes fijner vind en de ander tabletten zo is er voor ieder wat wils. Er zijn ook mensen die alleen maar kaarsen gebruiken of die juist weer melts in vormpjes leuk vinden. Het hangt er ook af hoeveel parfum erin zit. Want dat is wel het duurste aan een melt en volgens mij doet Pure soap de tabletten sterker parfumeren dan de melts ;) Daarbij zijn die clamshell dingen in vergelijking duurder dan cupjes en is het verklaarbaar waardoor ze net iets duurder zijn.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 05-02-16 12:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:11

Bedoel je je reactie nou sarcastisch Skesssa_?
Zo komt die namelijk wel op mij over.
De Molenhoek bedoeld het gewoon goed, en ik snap het wel, dat als je bv een geur heb die je echt heel erg bevalt een tablet neemt, dat dat waarschijnlijk niet veel qua prijs verschilt. Maargoed.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:15

Geld moet rollen meisjes *\o/*

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:16

Ja verpakkingskosten zijn natuurlijk dingen waar wij geen idee van hebben wat dat kost.

Ik vind de tabletten ook handiger idd, omdat die gelijk opgeruimd zijn, ipv 6 losse cupjes.

Gisteren kreeg ik cocomango binnen en dat waren allemaal losse ziplocks met een hartje er in. Had ik vtv niet op gelet. Anders had ik er ws niet eens besteld, want vind dat absoluut niet handig. Al die losse zakjes zijn nog veel rommeliger. Ga zo een geurtje op de brander gooien. Ben wel benieuwd :)
Nu moet ik wel bekennen dat ik op mn werk zit en dat dat een heeeeeeeeeeeeeele grote showroom is van 800m2. Dus wellicht is dat iets anders als in mijn woonkamer :')

Edit:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 05-02-16 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:16

Lisitano schreef:
Oh dat hoeft niet hoor, rustig aan! Lekker pakken wat jou het lekkerste lijkt, het is niet dat ik zelf niets heb :') Al zijn reviews altijd leuk natuurlijk!

Ik ga maar eens op zoek naar een cadeau voor mijn twee Valentijns, Valentijnen :+ Die lieverd die het nog uit houdt met mij en mijn kaarsen en voor een vriendin waarvan haar man wekenlang op zee zit.
Voor die vriendin is het niet zo moeilijk, maar voor mannen, pfff.

Geurtje? :P

Leuke bestellingen allemaal!
Ik vind cupjes ook niet fijn, zeker als je er veel hebt. In zo'n pot vind ik niet fijn uitzoeken wat ik wil branden.
Ik heb het liefst rijen dik tabletten in een bak of mand <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:17

Volgens mij is dat inderdaad waar WME :j. Heb het idee wel, maar heb eigenlijk nog geen cupje & tablet tegelijkertijd van dezelfde geur gehad. Goeie! Ga ik volgende keer eens doen :j.

Eeensssss Lisitano _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:17

waxmeltsenzo schreef:
Er zijn mensen die iets kopen vanwegen de prijs. Maar ook mensen die iets kopen vanwege het handig/mooi/practisch. Maar die gaan volgens mij niet allemaal uitrekenen of het mogelijk 10 cent scheelt op meerdere cupjes o.i.d. Ik denk dat de een cupjes fijner vind en de ander tabletten zo is er voor ieder wat wils. Er zijn ook mensen die alleen maar kaarsen gebruiken of die juist weer melts in vormpjes leuk vinden. Het hangt er ook af hoeveel parfum erin zit. Want dat is wel het duurste aan een melt en volgens mij doet Pure soap de tabletten sterker parfumeren dan de melts ;) Daarbij zijn die clamshell dingen in vergelijking duurder dan cupjes en is het verklaarbaar waardoor ze net iets duurder zijn.

Ik zou enkel een tablet kopen als ik mij inderdaad voordeel doe, omdat ik cupjes handiger vind. Cupjes nemen ook meer plaats in, zo lijkt mijn kast sneller vol en koop ik minder _O- Is zo een beetje hetzelfde als een multipak fruitsap kopen of een normaal pak. Een normaal is handiger maar bij veel voordeel per liter zou ik de multi durven nemen.

Pas bij ps wel meer op de geuren die ik kies. Bij jou heb ik maar 1 geur waarvan ik denk: Bah!
Bij haar heb ik er toch al meerdere gehad. Het moeten echt geuren zijn die ik heel graag ruik want ze parfurmeert inderdaad sterk :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:20

Stamper schreef:
Bedoel je je reactie nou sarcastisch Skesssa_?
Zo komt die namelijk wel op mij over.
De Molenhoek bedoeld het gewoon goed, en ik snap het wel, dat als je bv een geur heb die je echt heel erg bevalt een tablet neemt, dat dat waarschijnlijk niet veel qua prijs verschilt. Maargoed.

Pardon? :o?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:23

DeMolenhoek schreef:
Is zo een beetje hetzelfde als een multipak fruitsap kopen of een normaal pak. Een normaal is handiger maar bij veel voordeel per liter zou ik de multi durven nemen.

Hahaha! Mooie vergelijking _O-
Fruitsap :')

Is dat zo'n fles met een handvat?
Ik weet niet eens wat het is :')

Ik koop vrijwel nooit losse blokjes of cups tenzij ik niet anders kan of écht niet durf.
Als ik een geur niet fijn vind, geef ik het weg of ik laat het liggen om naar te kijken :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:25

Pirouette66 schreef:
Ik heb het liefst rijen dik tabletten in een bak of mand <3

Oh ja, dat bedoelde ik :D

Mijn vriend haat geurtjes |( Meh, nog steeds niets gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:26

Noemt dat bij jullie anders dan? :P Je hebt ze ook in brik. Of zijn het bij jullie vruchtensapjes? :P Maar goed, het was een voorbeeld :P

Lisitano: Stuur even pb. Anders is het offtopic

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:27

Hier ook. Vind ruilen ook gewoon erg leuk :)).

Zo durfde ik Moonlight niet te kopen van Yankee omdat... Geen idee eigenlijk, viel me wat tegen. Nu geruild voor wat blokjes van McCall's. Had er toch nog heleboel dus kan zo mooi nieuw geurtje proberen. I love ruilen _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:27

DeMolenhoek schreef:
Lisitano: Stuur even pb. Anders is het offtopic

Wut?

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:28

Over een cadeau voor jouw vriend ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:28

DeMolenhoek schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Er zijn mensen die iets kopen vanwegen de prijs. Maar ook mensen die iets kopen vanwege het handig/mooi/practisch. Maar die gaan volgens mij niet allemaal uitrekenen of het mogelijk 10 cent scheelt op meerdere cupjes o.i.d. Ik denk dat de een cupjes fijner vind en de ander tabletten zo is er voor ieder wat wils. Er zijn ook mensen die alleen maar kaarsen gebruiken of die juist weer melts in vormpjes leuk vinden. Het hangt er ook af hoeveel parfum erin zit. Want dat is wel het duurste aan een melt en volgens mij doet Pure soap de tabletten sterker parfumeren dan de melts ;) Daarbij zijn die clamshell dingen in vergelijking duurder dan cupjes en is het verklaarbaar waardoor ze net iets duurder zijn.

Ik zou enkel een tablet kopen als ik mij inderdaad voordeel doe, omdat ik cupjes handiger vind. Cupjes nemen ook meer plaats in, zo lijkt mijn kast sneller vol en koop ik minder _O- Is zo een beetje hetzelfde als een multipak fruitsap kopen of een normaal pak. Een normaal is handiger maar bij veel voordeel per liter zou ik de multi durven nemen.

Pas bij ps wel meer op de geuren die ik kies. Bij jou heb ik maar 1 geur waarvan ik denk: Bah!
Bij haar heb ik er toch al meerdere gehad. Het moeten echt geuren zijn die ik heel graag ruik want ze parfurmeert inderdaad sterk :)

Maar dat is dus een kwestie van smaak.
Als je in de supermarkt fruitsap koopt in een multipak dan is dat goedkoper omdat dat groter in gekocht kan worden. De clamshells zijn verpakkingen die wart duurder zijn dan cupjes en dat moet ook weer terug verdiend worden. Dat staat ieder vrij om te kopen ja of nee om diverse redenen ik vind zelf cupjes ook leuker maar nogmaals dat is smaak. Eigenlijk vind ik vormpjes nog leuker maar gewoon echt niet praktisch helaas pindakaas. Maar ik vind niet dat het zo uitvoerig besproken hoeft te worden dan die clamshells net iets duurder zijn want echt veel scheelt het niet. En ze zijn verser en dus sterker. ik ga er vanuit dat de meeste mensen dus idd eerst cupjes kiezen en als ze weten die geur is lekker dan kan ik me wel indenken dat ze zo,n clamshel kopen omdat ze dan gelijk 6 blokjes hebben. En omdat ze niet hoeven te gaan snijden in de cups zij heeft geen kleintjes en je zou ze dus kunnen vergelijken met de kleine cupjes 6 kleintjes zijn 3,60 dus betaal je eigenlijk minder voor de clamshells als dat 70 gram is heb je dus wel degelijk een korting. Bij mij zijn de kleintjes ook duurder dan de grote in vergelijking omdat de grote dus 22 gram zijn en de kleintjes feitelijk maar 9 gram en dat is afgerond naar boven en de grote naar beneden.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 05-02-16 12:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:28

DeMolenhoek schreef:
Over een cadeau voor jouw vriend ;)

Oh.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:29

Wat wil je nog van Goose trouwens Lisitano? Ik heb nog wel zat Peppermint, maar ik vind 'm heerlijk dus extra kan geen kwaad. Weet alleen niet of ik er wat lekkers voor jou tussen heb zitten. Iets met je collectie en heeeeel uitgebreid en en en... :') :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:30

Yv_ schreef:
Wat wil je nog van Goose trouwens Lisitano? Ik heb nog wel zat Peppermint, maar ik vind 'm heerlijk dus extra kan geen kwaad. Weet alleen niet of ik er wat lekkers voor jou tussen heb zitten. Iets met je collectie en heeeeel uitgebreid en en en... :') :P

Zal ik jou dan maar PB'en? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:31

Volgens mij snap je het verkeerd. Het gaat mij echt niet over de prijs, snap niet waarom dat opeens wordt gedacht...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:31

DeMolenhoek schreef:
Volgens mij snap je het verkeerd. Het gaat mij echt niet over de prijs, snap niet waarom dat opeens wordt gedacht...

Omdat er zo staat :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:34

DeMolenhoek schreef:

Ik denk dat je gewoon vrede moet sluiten met het feit dat je, vanaf de eerste dag dat je mee las in dit topic, gedoemd bent blut te zijn.

Forevaaaaaaaaar.
*\o/*

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:35

Over paar uurtjes komt mijn bestelling binnen van de 1000poot *\o/*

Moet zelf ook nog wat bedenken voor valentijn. Vorig jaar een ananas kaars gegeven _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:35

:')

Ik wil met Valentijn net als vorig jaar met dinnetje naar 50 Shades := :')
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 05-02-16 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt