maava schreef:Dan gaan ze nog verder terug in de bloedlijn totdat ze weer verder kunnen.
Klinkt grappig, alsof je het over hondenfokkerij hebt....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Deze dus niet omdat het om een antwoordnummer gaat. Kan alleen zien dat post nl hem ontvangen heeft.
Post nl zegt dat zalando verantwoordelijk blijft voor de zending.
Edit:
Dit is de code:
3SEAGK005977176
Veulen84 schreef:eilleen333 schreef:Deze dus niet omdat het om een antwoordnummer gaat. Kan alleen zien dat post nl hem ontvangen heeft.
Post nl zegt dat zalando verantwoordelijk blijft voor de zending.
Edit:
Dit is de code:
3SEAGK005977176
Dat kan dus wel:
http://www.postnl.nl/klantenservice/vee ... olgen.html
Ik denk dat als je kijkt dat je ook nog ziet dat er meerdere bolletjes zouden moeten om daarna te komen. Dit betekend gewoon dat het ergens vast zit in het systeem.
Wat zegt de postnl er zelf over?
Citaat:. U kunt de status van een zending naar een antwoordnummer niet altijd volgen via postnl.nl omdat wij deze zendingen bezorgen via een apart kanaal. Zendingen worden voor een bepaalde tijd opgeslagen en dan in een keer aangeboden bij de antwoordnummerhouder. Dat is in dit geval Zalando. Deze zendingen krijgen geen individuele afleverscan omdat ze gezamenlijk worden aangeboden.
U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het antwoordnummer, dat betekent ook dat de ontvanger Zalando verantwoordelijk blijft voor de zending. Wij hebben met Zalando de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van Zalando. Zalando kan dan aan ons vragen om een onderzoek op te starten naar waar de zending is en u na afloop op de hoogte brengen van de uitkomst. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Danique schreef:Op die fiets... Dus stel ik ga solliciteren met lange mouwen dan kunnen ze mij daar natuurlijk nooit op pakken, maar zou het dan echt een reden zijn om ontslagen te worden als ze er na een paar maanden achter komen?
oomens schreef:Danique schreef:Op die fiets... Dus stel ik ga solliciteren met lange mouwen dan kunnen ze mij daar natuurlijk nooit op pakken, maar zou het dan echt een reden zijn om ontslagen te worden als ze er na een paar maanden achter komen?
In de categorie 'dingen die je je afvraagt': waarom vragen mensen zich dit soort dingen niet af vóórdat ze een tatoeage laten zetten?
amkeVH schreef:Omdat het absurd is dat je moet twijfelen over iets wat je met je EIGEN lichaam wilt doen, omdat je anders niet aangenomen wordt. In welke tijd leven we nou?
Het gaat om het werk dat je levert, niet of dat jij een naam of een bloem op je schouder hebt staan.
In mijn ogen is dat precies hetzelfde als iemand niet aannemen omdat die rood haar heeft ofzo..