Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik vind casual chic altijd zo'n verschrikkelijke dresscode.. Op zich snap ik de insteek wel (geen galajurken maar ook geen spijkerbroeken) maar het kan op zo veel manieren geinterpreteerd worden.. In principe betekent het namelijk wel dat jurken tot de knie moeten zijn etc, maar het is super afhankelijk van hoe de bruid/bruidegom het graag wilt hebben. Ikzelf vind zwart op een bruiloft eigenlijk een grote no, ook al is het alleen de rok zoals in dit geval. Weet niet hoe goed je het toekomstige echtpaar kent maar misschien even vragen wat ze er precies mee bedoelen en of ze zoiets goed zouden vinden?
ElizeVdS schreef:Casual chique is een beetje vage definitie maar absoluut geen spijkerbroek hoor! Jurkje/rokje met top met mooie schoenen (hakje) is dan wel de bedoeling.
Als je op mijn bruiloft zoiets aan had gedaan had ik dat leuk gevonden hoor!
Wij hadden als dresscode iets met feestelijk en netjes (en mocht je het leuk vinden turquoise). Mijn oom kwam in een spijkerbroek met oranje overhemd en een vage kennis in een wit kanten cocktail jurk, hoede en roze pumps. Het blijft lastig de bruiloft etiquette
Tenzij het echt expliciet is waar het bruidspaar van houdt/om vraagt kan een spijkerbroek trouwens nooit!
RM_ schreef:Hoi!
Ook ik heb een bruiloftsvraag.. Volgende maand mag ik de hele dag fotograferen op de bruiloft van een vriendin. Superleuk natuurlijk, alleen wat doe ik aan?! Een jurkje lijkt me niet echt handig, maar ik wil toch wel iets nets/feestelijks. Iemand hier ervaring mee of ideeën?
RM_ schreef:Ja jumpsuit dacht ik ook al aan inderdaad! Kon alleen nog niet hele mooie chique vinden, vooral van die losse.. Weet jij waar ze mooie hebben?