Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:24

Nou, ik heb ook wat op marktplaats gezet hoor. Ik ben benieuwd. Ik hoop niet van die horror dingen tegen te komen die jullie tegenkomen :)

Sommige verhalen zijn gewoon te bizar voor woorden 8)7

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:40

Wat heb je trouwens in je onderschrift staan? Is dat een leuke gadget of echt een afstandbediening voor bijv. de tv? :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:48

Sammie schreef:
Wat heb je trouwens in je onderschrift staan? Is dat een leuke gadget of echt een afstandbediening voor bijv. de tv? :')

Deze kan je echt instellen als afstandsbediening van bijvoorbeeld je tv :P

En 3D geprint van de "echte" sonic screwdriver :)

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:21

Daantjuh88 schreef:
Ik las altijd met verbazing een beetje mee hier. Maar nu kook ik zelf een beetje. Heb mijn zadel te koop staan. Netjes onderhouden, stoten zijn als nieuw, geen beschadigingen etc. Vraag er 450,- voor en dat staat er ook bij. Krijg ik net een bod van € 150,-.... ik vind het gewoon schofterig! Denk dat ik het bod maar direct verwijder.

Had ik ook, NIEUW zadel (Anatomica Octant van 1.850,-), aangeboden voor 1.250,- en dan voor 800,-kom ik hem ophalen... Dat is 1.000,- minder dan de winkelprijs..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:34

ik had afgelopen weekend ook iemand die 2,50 bood op iets waar ik 10 euro incl verzenden voor vraag en heb toen ook jullie bijdehante opmerking gebruikt :D
voelde goed maar uiteindelijk niet verkocht :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:40

Nu ben ik wel benieuwd wat het desbetreffende 'iets' is alja :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:09

oh niet zo spannend hoor!
was een dvd, ze bood daar 2,50 voor en toen heb ik geantwoord dat ze voor dat geld enkel het dvd hoesje kon krijgen en dat ik voor 10 euro inkl verzenden het hoesje en de dvd zou opsturen, dan kocht ze hem liever nieuw!

ook prima :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:47

Ik heb er weer eentje hoor.. Na twee keer afspreken niet op komen dagen.. Twee keer is vriendlief thuis gebleven voor spullen die ik verkoop.. Ben d'r ontzettend klaar mee.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:19

daarom laat ik alleen spullen op mijn werk afhalen!
daar ben ik toch en als ze nu wel of niet komen maakt voor mij niet uit, ben ook veel te vaak thuis gebleven voor ophalers die toch niet ophalers bleken te zijn :(

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:01

Dvds zijn tweedehands echt niks waard. Paar jaar na uitbrengen wachten en ze liggen allemaal in de tot 5 euro bak.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:07

DVD's zijn sowieso niks meer waard. 2,50 is een mooi bedrag hoor ;)
Zelf verkoop ik alles voor een euro per stuk in de hoop dat ik er nog eens vanaf kom :')

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:08

Sammie schreef:
Dvds zijn tweedehands echt niks waard. Paar jaar na uitbrengen wachten en ze liggen allemaal in de tot 5 euro bak.

Klopt ik vind 2.50 niet zo'n raar bod. Voor 10 euro heb je ze inderdaad (maar ik weet natuurlijk niet welke dvd het is en of die misschien meer waard is) nieuw in de winkel.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:09

Gek is dat toch eigenlijk hè, in de winkel worden DVD's nog steeds voor 20 euro verkocht als ze net uitkomen. Ik heb een paar jaar terug nog een DVD van een concert voor 15 euro inclusief verzenden verkocht, dat had ik echt nooit meer verwacht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:12

dit gaat om een dvd van gooische vrouwen de tweede film dus net uit en zeker nog dat geld waard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:20

Alja schreef:
daarom laat ik alleen spullen op mijn werk afhalen!
daar ben ik toch en als ze nu wel of niet komen maakt voor mij niet uit, ben ook veel te vaak thuis gebleven voor ophalers die toch niet ophalers bleken te zijn :(

Nou, inderdaad.... Op m'n werk is bij mij een beetje lastig :P Maar heb de man net gebeld en hij zei ik kom er meteen aan. Nu zijn ze net opgehaald, gelukkig.
Maar ik heb wel steeds minder zin om iets te verkopen via marktplaats hoor.. Gedoe steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:45

Op bol doen de dvd's het prima!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:02

Alja schreef:
dit gaat om een dvd van gooische vrouwen de tweede film dus net uit en zeker nog dat geld waard :)

Deze zijn al downloadbaar op internet en voor €10 nieuw in de winkel. Ik snap wel dat ze het niet wil uitgeven aan een 2e handse.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:09

downloaden is strafbaar en ze zijn niet nieuw in de winkel voor 10 euro!
maar dit lijkt me niet de plek om te discussieren over mijn prijs voor een dvd.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:14

Ik heb me wel eens heel banketstaaf gevoeld. Ik had mijn aquarium te koop staan en een man belt en wil hem direct ophalen. Ik zeg dat het mag. Vlak daarna belt er iemand die ook het aquarium wil ophalen maar ik zeg dat hij al verkocht is. Ik het aquarium uit de schuur halen stoot ik er perongelijk mee tegen de deurpost aan zit er een scheur in het hoekje van het aquarium. Niet meer bruikbaar -O- ik die man op bellen dat ik het aquarium perongelijk heb aangestoten en dat hij niet meer water dicht is. Niet veel later nadat ik heb opgehangen belt er een vrouw met de vraag of ik het aquarium nog heb en ik meld haar dat hij net kapot is gegaan. Zegt ze doodleuk ''ik wil de deksel wel komen halen voor 10 euro'' eh oke en een half uur later was ze bij ons thuis om de deksel van het aquarium op te halen :') zo kan het ook nog :D

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:20

Alja schreef:
downloaden is strafbaar en ze zijn niet nieuw in de winkel voor 10 euro!
maar dit lijkt me niet de plek om te discussieren over mijn prijs voor een dvd.

Er zijn genoeg online sites die niet strafbaar zijn hoor. Kruidvat 9,95 deze week nog gehaald ;).

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:38

Ik baal, heb via mp, BR pro max gekocht die naar zeggen 2x gebruikt waren (en nog zgan waren), op de foto er ook nog goed uit zagen. Doe ik ze vandaag om bij paardlief is bij het onderste klittenband de hele naad los waar die vast zit aan de beschermer.
Heb maar direct naar de verkoper gemaild incl. foto en de vraag hoe we dit op gaan lossen. Ben benieuwd of ik er nog wat van ga horen

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:42

Balen annelieke :( Ben je een beetje handig met de naaimachine of met naald en draad? Misschien zou je het dan zelf nog kunnen proberen op te lossen.

Straks komen er voor mij 2 pakketjes van in totaal 170 euro aan paarden spullen.. 15 kilo spul in één keer opgekocht.. Op de foto zag alles er nauwelijks gebruikt uit of zat het zelf nog in de verpakking/met prijskaartje eraan! Ben heeuuuul benieuwd...

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:47

Ik ga het nog proberen met naald en draad, denk dat het wel goed komt maar vind het niet zo netjes van de verkoopster.

Guusje. Zo dat is een flink pakket. Hoop dat het net zo mooi is als op de foto.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:42

Ik heb een treinkaartje te koop voor een dag in het weekeind treinen.

Meisje zou hem vandaag op komen halen, maar helaas, helaas, ze is gisteravond gevallen en haar weekeindje weg kan nu niet meer doorgaan.

Ik geloof niet meer in dit soort dingen. Het is mij te toevallig dat het altijd net gebeurd als er afspraken voor ophalen zijn gemaakt.

Dus als iemand nog een treinkaartje zoekt? Kosten normaal 13,99 en ik verkoop de mijne voor 12 euro :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:53

Kan zo maar gebeuren, ik zou iets ophalen en mijn auto startte niet (meer).
Miss dacht die verkoper ook dat het een smoes was :') heb het later alsnog opgehaald haha.