Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrleen schreef:Vandaag op mijn blog: mijn favoriete tv-series
Marrleen schreef:Vandaag op mijn blog: mijn favoriete tv-series
Izabelle schreef:Marrleen schreef:Vandaag op mijn blog: mijn favoriete tv-series
Oeeh Hannibal lijkt me ook heel spannend. Ik ben begonnen aan de Vampire Dairy's maar eenmaal aan The Originals begonnen vond ik dat toch een veel boeiendere verhaallijn hebben. Waar ben jij nu met TVD?
Marrleen schreef:Izabelle schreef:
Oeeh Hannibal lijkt me ook heel spannend. Ik ben begonnen aan de Vampire Dairy's maar eenmaal aan The Originals begonnen vond ik dat toch een veel boeiendere verhaallijn hebben. Waar ben jij nu met TVD?
Ik ben nu ergens halverwege seizoen 5 denk ik... Heb laatst de dvdbox gekocht dus ik ga weer verder kijken zodra ik seizoen 3 van Suits af heb!
Er zijn echt nog zoveel tv-series die ik moet kijken en afkijken. Ik heb echt een enorme lijst in m'n telefoon. Met Supernatural ben ik halverwege seizoen 3 blijven steken omdat ik het gewoon echt eng vind en American Horror Story wil ik heel graag kijken maar ik durf niet... Silent Witness vind ik echt het einde maar ik ben wel van de lugubere tv-series.
Rianne_ schreef:Ook hier begonnen met bloggen..Ik heb al eens eerder een blog gehad (alleen over interieur) maar had daar geen inspiratie meer voor. Nu een lifestyle blog zodat ik er gewoon alles op kwijt kan
![]()
Iemand tips? http://blissious.blogspot.nl
Logo ben ik overigens mee bezig!
NienkeV1994 schreef:Ik zou inderdaad ook wat meer kleur of afbeeldingen gebruiken ja
Bij mij vandaag Oogschaduws die ik vaker moet gebruiken