Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:51

Bedankt Dyonne!

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:56

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:41

Marrleen schreef:
Vandaag op mijn blog: mijn favoriete tv-series

Oeeh Hannibal lijkt me ook heel spannend. Ik ben begonnen aan de Vampire Dairy's maar eenmaal aan The Originals begonnen vond ik dat toch een veel boeiendere verhaallijn hebben. Waar ben jij nu met TVD? :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:49

Leuke post, Marrleen. Hannibal is fantastisch! True Detective is ook een aanrader als je van Hannibal houdt :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:49

True Detective is heel erg goed!!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:10

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:25

Die ben ik op dit moment voor de zoveelste keer opnieuw aan het kijken. Harvey for the win :D :9

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:26

Vandaag is Calippo zó stout geweest.. Puberpony.. Wil je weten wat ze heeft uitgevreten? Neem dan snel een kijkje op http://www.equetablog.tk ! :)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:44

Izabelle schreef:
Marrleen schreef:
Vandaag op mijn blog: mijn favoriete tv-series

Oeeh Hannibal lijkt me ook heel spannend. Ik ben begonnen aan de Vampire Dairy's maar eenmaal aan The Originals begonnen vond ik dat toch een veel boeiendere verhaallijn hebben. Waar ben jij nu met TVD? :)

Ik ben nu ergens halverwege seizoen 5 denk ik... Heb laatst de dvdbox gekocht dus ik ga weer verder kijken zodra ik seizoen 3 van Suits af heb!

Er zijn echt nog zoveel tv-series die ik moet kijken en afkijken. Ik heb echt een enorme lijst in m'n telefoon. Met Supernatural ben ik halverwege seizoen 3 blijven steken omdat ik het gewoon echt eng vind en American Horror Story wil ik heel graag kijken maar ik durf niet... Silent Witness vind ik echt het einde maar ik ben wel van de lugubere tv-series.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:53

Marrleen schreef:
Izabelle schreef:

Ik ben nu ergens halverwege seizoen 5 denk ik... Heb laatst de dvdbox gekocht dus ik ga weer verder kijken zodra ik seizoen 3 van Suits af heb!

Er zijn echt nog zoveel tv-series die ik moet kijken en afkijken. Ik heb echt een enorme lijst in m'n telefoon. Met Supernatural ben ik halverwege seizoen 3 blijven steken omdat ik het gewoon echt eng vind en American Horror Story wil ik heel graag kijken maar ik durf niet... Silent Witness vind ik echt het einde maar ik ben wel van de lugubere tv-series.

Precies dit dus. Ik zit te wachten op seizoen 5 van Teen Wolf, ik loop een aflevering op 5 achter op Pretty Little Liars. The Originals moet ik ook nog ongeveer 10 afleveringen. The Vampire Diary's zit ik vast in seizoen 4. En Super Natural, American Horror Story en Hannibal staan ook nog op mijn lijstje... Te veel series, te weinig tijd. :n

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:02

Pretty Little Liars mag van mij nu wel langzaam klaar zijn.. :+ Gaat nergens meer over :') Ik zit midden seizoen 2 Once Upon A Time :D :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:09

American Horror Story is echt niet zo eng, hoor. Het is geen serie waar je om de 5 minuten van je stoel valt van schrikmomenten, het sterke van die serie zit 'm net in alle mysterie en raadsels die pas aan het einde van ieder seizoen worden opgelost. Hier en daar komen er wel aardig ranzige scènes boven, maar echt schrikken heb ik nooit gedaan.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:12

Ja het punt is dus dat ik echt snel bang ben... Ik heb echt niets met geesten etc maar lijken vind ik dan weer geen probleem. (Hoe bloederiger, hoe beter)

Teen Wolf zit ik vast in seizoen 3, die moet ik ook echt nog verder kijken maar ja, teveel series, te weinig tijd... Hoewel ik nu wel meer tijd heb nu ik geen school meer heb :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:20

Geesten komen amper voor :) Het is meer ranzige horror dan enge geesten, dus als je tegen lijken en bloed kan zou ik zeker kijken :P

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:33

In dat geval ga ik het toch maar eens een kans geven haha.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 08:50

Brr, enge dingen kan ik dan weer echt helemaal niet hebben. Sinds er geesten in Reign voorkomen durf ik dat ook niet meer 's avonds te kijken, alleen nog maar overdag als het licht is. xD (wel een enorme aanrader als serie trouwens!)

Ontopic, ik heb weer een nieuwe post, over hamsters! Amazing Hamsters (+ Video)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:02

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:43

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:38

Ook hier begonnen met bloggen.. :) Ik heb al eens eerder een blog gehad (alleen over interieur) maar had daar geen inspiratie meer voor. Nu een lifestyle blog zodat ik er gewoon alles op kwijt kan :)

Iemand tips? http://blissious.blogspot.nl

Logo ben ik overigens mee bezig!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:43

Ik ben de afgelopen 4 dagen ziek geweest, dus niet zoveel om over te bloggen behalve ziek zijn zelf :+ Dus dan maar:

Hoera, griep! 5 dingen waarmee ik de week doorkwam over enkele series, boeken, apps en programma's waar ik me mee vermaakt heb. Want vanuit je luie zetel kan je heus wel een nieuwe taal leren :D

Rianne, ik zou proberen wat meer kleur in de layout van je blog te krijgen want tot nu toe is hij heel zwart-wit (behalve dat roze rechts) en dat is best somber :)

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:13

Rianne_ schreef:
Ook hier begonnen met bloggen.. :) Ik heb al eens eerder een blog gehad (alleen over interieur) maar had daar geen inspiratie meer voor. Nu een lifestyle blog zodat ik er gewoon alles op kwijt kan :)

Iemand tips? http://blissious.blogspot.nl

Logo ben ik overigens mee bezig!

Mijn tip is veel meer kleur, de tekst wat groter en wat meer afbeeldingen. Dat spreekt mij altijd heel erg aan! :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:14

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:16

Ik vind de blog ook wat kil overkomen. Ik zou eens kijken of je iets met een achtergrond afbeelding kunt doen. Je kunt met zwart-wit-grijs tinten ook een heel mooie layout maken.

Ik hoop dat vanavond mijn nieuwe blog live gaat. Hij moet zo spoedig mogelijk want het andere platform waar hij nu staat ligt er de laatste dagen vaak uit, gooit mijn layout door elkaar enz.
Ben nu de laatste hand aan het leggen aan de blog.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:29

Bedankt voor de tips! :) Ik houd eigenlijk wel van zo'n basic/sombere layout. Kleur en achtergronden vervelen me altijd erg snel op blogs.. Maar ik ga eens kijken wat ik ermee kan doen!

Vanaf mijn volgende blogposts zullen er ook zeker meer afbeeldingen komen!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:30