Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:chimello schreef:Ah vandaar dus. Dat vroeg ik me dus af.
De vorige scammer wilde onze gegevens hebben om onze identiteit ofzo te stelen.
Wel zelfde soort manier van praten.
Ik zou ze echt zelf eens goed voor willen liegen.
Vals adres opgeven, laat ze maar eens een 'paard gaan ophalen' ergens in de middel of nowhere in Nederland
Weilanden hebben ook nummers, dus ergens naar de flevopolder sturen
Matheno schreef:Romy1234 schreef:Ik heb ook een niet leuke ervaring en hoop op jullie advies.
Ik heb een deken gekocht via marktplaats, zou na inspraken met inpegneringsspray weer helemaal waterdicht zijn, deken binnen gekregen, in gesprayd maar deken is gewoon niet 100% waterdicht.
Mail gestuurd naar de verkoper dat dit niet is wat we afgesproken hebben, krijg ik de optie om de deken terug te sturen en zou zij het geld terug storten, klinkt goed maar...
Ik moet eerst de deken opsturen en krijg daarna pas mijn geld terug, ik vertrouw het niet want wie zegt dat ik mijn geld terug krijg?
Ik kan de deken natuurlijk ook zelf weer op marktplaats zetten maar dan is maar de vraag of ik hem verkocht krijg voor de prijs die ik ervoor betaald heb, wat zouden jullie doen?
Tja, of vanuit de ander zijn oogpunt, wie zegt dat ze de deken terugkrijgt nadat ze het geld heeft teruggestort?
Romy1234 schreef:Matheno schreef:Tja, of vanuit de ander zijn oogpunt, wie zegt dat ze de deken terugkrijgt nadat ze het geld heeft teruggestort?
Ja daar heb je gelijk in, snap ik ook wel, maarja mijn vertrouwen in haar is weg aangezien de deken niet in de staat was zoals gezegd, ik heb haar het vertrouwen gegeven en meteen netjes geld overgemaakt maar vervolgens een product gekregen wat niet voldoet.
Je krijgt zo een nietes/welles spelletje natuurlijk, daarom mijn vraag wat zouden jullie doen, deken terug sturen en hopen dat ik mijn geld terug krijg of zelf de deken proberen te verkopen en hopen dat ik het bedrag ervoor krijg als ik hem voor gekocht heb?