Ok, bedankt! Het nadeel van veel rokjes is dat ze op de taille wel heel erg kort worden. Boven de knie vind ik juist fijn, maar ik wil niet dat mijn billen er onderuit komen. Maar ik ga in het voorjaar als het weer rokjestijd is voor mij wel even kijken of er wat voor me tussen zit.
En wat doen jullie dan onder zo'n wit bloesje zoals die hier boven aan de pagina? Ik vind een hemdje waarvan het decolleté veel lager zit dan zo lomp staan bij mij, of ligt dat gewoon aan mij? Ik heb namelijk ook een wit bloesje, maar om de reden dat ik niet weet wat ik eronder moet doen, draag ik m nooit.
Als hij niet doorschijnend of bijna niet doorschijnt alleen een BH en anders een kort hempje
xSannee
Geplaatst: 18-02-15 20:57
Ik heb vandaag twee heerlijke zomerse blousjes gescoord in Nijmegen Eentje met streepjes en eentje met vlindertjes.
En vorige week ook al een truitje met lange mouwen en streepjes in de sale (was nog 3 euro ipv 8) gehaald.
Rokjes combineer ik echt met vanalles. Truien, blouses, tshirts, dikke vesten, blazers. Eigenlijk net zoals een broek? In de winter een panty. Als het warm zat is geen panty. Enkellaarsjes, sneakers of hakken er onder.
Ik heb wel altijd die strakke rokjes. Die skaterrokjes vind ik bij anderen altijd heel leuk maar bij mezelf kan ik dr niet aan wennen!