Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pjer schreef:onze vaatwasser heeft de geest gegeven lijkt het. Ik zit eens te kijken naar wat nieuwe nu zoals kosten en ben nu al zo ge-ergerd dat ik nog wel een weekje met de hand de vaat doe. pfff
vaatwassers met app (waarom in hemelsnaam want ik kan via de app toch niet de vaat erin uploaden, of is daar tegenwoordig ook compatible servies voor?)
En vrijwel alle vaatwassers met de intens gehate bestekla ipv het mandje. NOPE
en dan ben ik ook bang dat ze tegenwoordig allemaal onaangekondigd hun deur open knallen halverwege de droogcyclus zodat je er lekker tegenaan kunt lopen omdat het zo'n fijne logische plek is voor een openstaande deur met handvat op k.. hoogte.
Ben er nu al helemaal klaar mee.

Siggislief schreef:Lay_D schreef:Siggislief, kan je even een powernap doen tussendoor? Als je de mogelijkheid hebt, zeker doen hoor!
Ik heb dan nu nog een uurtje, alleen wil eigenlijk na de 3e afspraak even gaan liggen..dan word ik niet gestoord door een wekker.
Lay_D schreef:Begrijpelijk, al kan het misschien wel even lekker zijn om nu alsnog even 20 minuutjes je ogen dicht te doen, het is niet veel en de wekker zal je wel moeten zetten maar misschien geeft het je toch nog een beetje extra energie na de tijd.

Lay_D schreef:pjer schreef:onze vaatwasser heeft de geest gegeven lijkt het. Ik zit eens te kijken naar wat nieuwe nu zoals kosten en ben nu al zo ge-ergerd dat ik nog wel een weekje met de hand de vaat doe. pfff
vaatwassers met app (waarom in hemelsnaam want ik kan via de app toch niet de vaat erin uploaden, of is daar tegenwoordig ook compatible servies voor?)
En vrijwel alle vaatwassers met de intens gehate bestekla ipv het mandje. NOPE
en dan ben ik ook bang dat ze tegenwoordig allemaal onaangekondigd hun deur open knallen halverwege de droogcyclus zodat je er lekker tegenaan kunt lopen omdat het zo'n fijne logische plek is voor een openstaande deur met handvat op k.. hoogte.
Ben er nu al helemaal klaar mee.
.
Ik heb wel alles wat jij juist niet wilt hebben, mijn man heeft deze besteld ( hij kijkt vooral naar energiezuinig en de technische snufjes vind hij machtig interessant) ik zag de nut er ook niet van in maar heel eerlijk, ik gebruik de vaatwasser vooral via de app
Mijn enige wens was juist wel een bestekla ipv een mandje.
Cynn schreef:[ Afbeelding ]
Dat ik mijn stoov met thuiswerken iedere keer weer kwijt ben en zelf op een koude bureaustoel mag zitten cq staan
Lay_D schreef:@San87, ik maak via de app vooral gebruik van de smartstart, hij geeft aan op welk tijdstip het stroom het goedkoopste is zoals DP zegt idd.
Ik vergeet in de drukte ook nog wel eens om hem aan te zetten, dit kan ik door de app ook doen als ik bijvoorbeeld op het werk ben ( mits ik wel een vaatwastablet in de houder heb gedaan).